U ovo doba prošle godine mnogi od nas vjerojatno nikad nisu čuli za Oliviju Rodrigo.
No, to je bilo prije nego što je lansirala album “Sour”, a potom se brzo našla na listama najbolje odjevenih zvijezda, govorila u Bijeloj kući i natjerala odrasle osobe da se podsjete kako boli slomljeno srca jednog tinejdžera.
Hit koji je ubrzo postao mainstream
Sve to donosi njezin najpopularniji singl “Drivers Licence”, koji je objavljen 8. siječnja 2021. godine na TikToku i ubrzo postao mainstream. Stoga je logično da upravo ovaj hit zauzima istaknuto mjesto u godišnjem pregledu Spotifya.
Popularna streaming platforma objavila je godišnji osvrt na najpopularnije pjesme u 2021., a “Drivers Licence” je pjesma s daleko najviše streamova u godini – više od 1,1 milijardi. Osim što je zauzela prvo mjesto u svijetu, prva je i u SAD-u, dok je Olivijin drugi hit “Good 4 U” – na 2. mjestu!
Veliki uspjeh albuma prvijenca i 7 nominacija za Grammy
Njezin album prvijenac “Sour” u međuvremenu je postao najprodavaniji album na globalnoj i državnoj razini. Ostale nezaboravne pjesme koje su se našle na listi najsluđšanijih pjesama su “Montero (Call Me By Your Name)” Lil Nas X-a i Doja Cat “Kiss Me More” sa SZA-om.
Olivijina prva godina u svijetu showbizza završava vrlo uspješno – sa 7 nominacija za Grammy – uključujući album godine i najboljeg novog izvođača. Samo “Drivers Licence” zaradio je tri nominacije: za ploču godine, pjesmu godine i za najbolju solo izvedbu.