Četvrtak, 27 lipnja, 2024

Kritika albuma by Anđelo Jurkas: Hladno pivo: Savršeni marginalci – Savršeni live

Priču svi znate, HP instrumentalisti i Mile su nakon 35 godina braka odlučili parit pute bez puno krvljenja i nadalje do reuniona nastavit svatko svojim putem, s tim da Savršeni Marginalci sviraju prva tri albuma Piva

Hladno Pivo, bez glavnog šankera i uz novog konobara, servira punkersku nostalgiju s prva tri albuma benda. To je sukus ponude live albuma instrumentalista ex Hladnog Piva bez Mileta uz Krmpu iz samoborskih bratskih hard coreaša DBN (Deafness By Noise).

Priču svi znate, HP instrumentalisti i Mile su nakon 35 godina braka odlučili parit pute bez puno krvljenja i nadalje do reuniona nastavit svatko svojim putem. Ne na način Prophets Of Raga niti Audioslavea niti inih inozemnih xyz varijanti novog pjevača i novog materijala. Mile svira autorske i HP stvari, a Savršeni Marginalci prije znani kao Guerilla Mainstream sviraju prva tri albuma Piva – ‘Džinovski’, ‘G.A.D.’ i ‘Desetka’, jer su s njima u očima i ušima die hard fanova odzujali upravo onaj furiozni punk princip prije ‘prodaje’ i komercijaliziranja te pretvorbe benda u glavne face hrvatskog rock and roll mainstreama

Igralište prepuno nostalgije ne nudi zasad ništa nova mimo sitnih vokalnih razlika i Krmpino vjerno skidanje Mileta, tako da preporodaja nostalgije može zasmetati svima koji ne mogu dočekati autorski forte momaka čija je energija još uvijek sjajna, sveprisutna, neobična za žarenje i paljenje mladića od skoro pa 5 banki.

Ono što je lijepo jest da zvučni zapis reflektira iznimno usviran i napucan bend i da ako je suditi po tome koliko ih ljudi koncertno žele i prate i zviže za njima na bisevima, autorski materijal Savršenih marginalaca mora biti više nego odličan ne bi li zadržao iskru predstavljenih ranih radova na koje ex HP mužikaši imaju svako moralno pravo.  Međutim, istinski pravdaši u srcu i Zoki i ekipa bi poginuli prije nego se zaustavili na šibanju svog mrtvog konja, tako da smatrajmo ovo tek uvodom u prave stvari.

Ocjena: 7/10