Pjevačica bliska rap i trap produkcijama, istovremeno dovoljno glazbenom žvakaćom rastegnuta prema folk turcizmima i istočnjačkim melos prizvucima. U novoj stvari ‘Idi gade’ upravo savršenom varirajući u srednjem tempu spomenute motive, uz pomoć Bojane Vunturišević u lirskom segmentu i Slobodana Veljkovića u skladateljskom, Hajdarpašićka pred svoj najveći solo koncert karijere na beogradskom Tašu zvuči kao miks Cece i Lepe Brene u negdašnjem finom instrumentalu hita ‘Addictive’ Truth Hurts, opletenom oko indijske fraze Lata Mangeshkar – Kaliyon Ka Chaman.
U njihovoj ritmičkoj prilagodbi tempa u prvi plan će uz gitaru biti porinut buzuku, a spominjanja ‘gada meraklije, koji je ljut ko rakija, ali ona seče kao čakija i bit će pizdarija, zlatni burmi, razbijanja čaša i crko dabogda…’ i sličnih motiva samo podebljava smjer autentike. Ajmo Grci, ajmo Turci, ajmo Srbi. Neodsanjana sloboda seljačizma za hrvatske terene je ono što se nudi i razdvaja uspješne od wannabea. Video spot je u mondenom stilu svađe srpske seljačke aristokracije fino produkcijski zakopao David Jovanović, što bi se reklo pršti od srpske autentike i prvih lopti Balkana.
U vrlo pismenoj, referentnoj i orkestralnoj baladi ‘Omen’ i video spotu čiju režiju potpisuje sama
Senidah, spušta se prema Zemlji u svemirskom brodu iz Svemira praćena orkestrom aliena. Istovremeno, što bliže glazbenoj klasičnoj formi to bolje zvuči isticanje kvaliteta pjesme, često zanemarenih nabildavanjem popratnh sadržaja, od usana do vizaulnija. ‘Omen’ za Senidah funkcionira kao Severinina balada i moguće najljepša pjesma karijere ‘Kao’. Senidahičin ‘Omen’ i predskazanje funkcionira kao pečat na klasične pjevačke i pjesmopisačke kvalitete i to je iznimno bitna vijest i poruka svim novim pretendentima koji računaju kako su produkcija i autotuneovi spas za njih. Nisu. Pjesma je.
Da je nema, trebalo bi je izmisliti. No nažalost ili nasreću – ima je. I hit je među kritički neoblikovanim klinkama. Veliki hit.
Ocjena: 9/10
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube