Utorak, 2 srpnja, 2024

Kritika pjesme by Anđelo Jurkas: Baby Lasagna: And I

Estetski vizualno, šareno, veselo, komunikativno, neopterećeno, pogođeno, simpatično, funkcionalno, baš baš kako valja s obzirom na ciljanu publiku bubblegum popa kojoj se Baby Lasagna obraća

Instant publika nije mogla dočekati kakav će biti slijedeći singl/spot nacionalne infantil pop Eurosong senzacije, Marka ‘Purrrrr’ Purišića, poslije blitzkrieg bljeska stock pjesmicom rintintimdigidagibimbambus. I nije trajalo dugo. Koji dan poslije, vijesti o potpisu ugovora s renomiranim svjetskim diskografskim labelom i booking agencijom koji će mu osigurati bar potencijalno launch platformu kao i Manneskinu, Baby Lasagna izbacuje najlogičniji nastavak dosadašnjih generic pop rock stock hitova.

A post shared by Baby Lasagna (@the_baby_lasagna_)

Simpatična nova pjesmica jednostavnim catchy refrenom komunicira vrtić dječju melodiju i brojalicu koja se kao i beatovi prethodnog singla doima posuđenom sa stockova. Ako i nije, ta simplifikacija sadržaja radi samo u korist mladog performera koji na konto apsolutno nekritične publike i instant slave lovi svojih warholovskih 15 minuta i neka mu je sa srećom. Dotle je u okviru cijele njegove medijske pojave daleko više od glazbe interesantniji vizual i video spotovi koji mu radi djevojka, mlada redateljica Elizabeta Ružić.

Estetski vizualno, šareno, veselo, komunikativno, neopterećeno, pogođeno, simpatično, funkcionalno, baš baš kako valja s obzirom na ciljanu publiku bubblegum popa kojoj se njen dragi obraća. Retro štih ove nove stvari, agrikola istarski đir one rimtimbimbambus, pink detalji iz sobe ‘don’t hate yourself’, svaki video spot zasad je bio touchdown s obzirom na target. Kao što je Rino Barbir sa spotovima bitno zaslužan za percepciju Vojka Vrućine i doživljaj njegovih super stvari, tako Elizabeta Ružić i njen video rad u kontekstu cijelog Bejbe Lazanja projekta radi sadržajnije daleko konkretniji posao od glazbe same. There there. Bez mijaukanja.