Onako kako je Mr. Porter 50 Centu zakopao ‘P.I.M.P’ beat ne bi li ga izvukao iz sjene ‘one hit wonderizma’ In Da Club, na istu foru Lockroom servira Hiljsonu sjajan beat za novu stvar. Hiljo u donjem registru kao i Grše više storytellingom nego repanjem priča priču o maloj i hotelu ‘Ankaran’ ali realno sve se događa i pomiče zbog Lockroomovog beata.
Punkerske dvije minute za udaraljke i sample riff frazu apsolutna su pokazna vježba trenutno najvrućljeg i najboljeg novog producenta na domaćoj glazbenoj sceni. U stvari se Hiljsonova uloga svodi na verbalnu pratnju glavne uloge stvari – the beata. Može i tako, brojke su neupitne, svi ostali elementi pridržani, a klasika spota s garažom i fancy automobilima oko build upa zbog popularnosti repera – samo što nije počela puštati marketing minute. Autošefovi će isto biti zadovoljni. Drive by shooting tj hitting samo što nije.
Ocjena: 7.5/10
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube