Utorak, 18 veljače, 2025

Kritika pjesme by Anđelo Jurkas: Kensington Lima: The Back Seat Of My Car

Mimo završnog pretjerivanja, ova izvedba Kensington Lime je rijetko čuti autorsko izvedbeni craft i dominacija lijepog na rijetko smislenoj domaćoj pop sceni

O drugoj vrsti zadnjeg sjedišta, nego je Brega u Dugmićima zamišljao taj rakurs vožnje, pjeva Lovorka Sršen savršeno zvonkim i melodičnim vokalom, pozicioniranim na pola puta između Margo Timmins (Cowboy Junkies) i Irene Žilić. 
 
Novi singl/spot Kensington Lime, dosad čitaj sinonimom za projekt Josipa Radića, muzičara i aurora iz sjene domaće pop estrade, ali sveprisutnog u harmoničnim i beatlesovskim aranžmanima pop stvari od Pavela do Belana, novi vjetar u leđa duguje apsolutno recikliranju koncepta uzimanja supruge kao lead vokala (vidi pod Pavel).
 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Kensington Lima (@kensingtonlima)

Po tom modelu dobili bi jedan od singlova godine na konto iznimno efektnog sljubljivanja njenog prelijepog vokala s instrumentalom, da nisu dobili potrebu gotovo savršeno pitku alter pop americana stvar ‘izbalansirati’ u isforsiranom gitarističkom crescendu, pretvarajući joj kraj u onaniju soliranja i, valjda, izražavanja gitariste koji ne smije ostati u sjeni jednog od najljepših vokala domaće pop rock scene. Mimo završnog pretjerivanja, njihova verzija zadnjeg sjedišta je rijetko čuti autorsko izvedbeni craft i dominacija lijepog na rijetko smislenoj domaćoj pop sceni. 



 

Ocjena: 8/10 

Naslovna fotografija: Screenshot YouTube 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime