Kritika pjesme by Anđelo Jurkas: Rebeka: Pas mater F 60.81
Anđelo Jurkas
Ili kako privući pažnju na velike umjetničke aspiracije i subverzivne poruke, ako je domet i oružje kojim barataš dobar glas i sjajna produkcija, ali ti pjesma pritom zvuči kao Avril Lavigne meets Ida Prester na autotuneu?
Pozovi Severinu u spot. I dodaj puno živih i vedrih rozih nijansi i varijacija u video spot. Koji će Lea Radolfi postavljati po svim standardima vesele i hop cupkave vriskavosti. A zvučno jedan od najboljih i najraznovrsnijih producenata next gena Filip Majdak nabubati više nego dovoljno i aranžmanski složiti to više da prikrije manjkavosti pjesme itself.
Rebeka Ljiljak (Headoneast) jedna je od zagrebačkih urban vibe pjevačica koja, unatoč neupitnim grlenim sposobnostima i stažu te iskustvu na sceni, još traga za vlastitim glazbenim identitetom i prepoznavanjem toga što bi je definiralo kao pjevačicu. Jesu li to pjesme s natruhama šlagera ili isključivo modern pop urbanizam, pitanje je koje dokučuje posljednjih godina launchanja solo karijere. Obzirom na ambiciju i prisutnost na sceni, neodlučnost to jest istraživanje zasad ne zvuči kao boweiejeve kameleonštine, već glazbene presvlake na pola puta od Barbare Munjas do Žanamari Lalić.
Šteta za realizaciju cijelog paketića, ovo je mogla biti neupitna power pop punk himna svih, ne samo pjevačkih žena RH scene koje se osjećaju ženstvenije od ciljanja prijave stvari na Doru ili Zagrebački festival. Na kojima bi izdominirali pojavom i video produkcijom, jer pjesme su ionako tek povod.
No, obzirom na niske standarde publike new Eurosong ere, u ovom će se paketiranju naći kritična masa s dva dignuta palca jer snažna i pametna i super pakirana poruka adresatima sa suprotne strane razočarenja. Osim što nije.
Elem, Pasmaters je bilo i ostalo sjajno ime za punk bend. Punk je srećom odavna mrtav. Ili metastaziran i pretvoren u ovo.