Nedjelja, 8 rujna, 2024

Kritika pjesme i videospota: Khurangbin: A Love International

Video ekranizacija Scotta Dungatea priča slikama umjesto vokala nadopunjujući iznimno catchy vibe u kojem svaki instrument plovi svojim žanrom aranžmanski se nalazeći u točki bez povratka i prestanka

Dan nakon što nacionalna booking agencija koja im ljetos organizira koncert na zagrebačkoj Šalati kao premijerno gostovanje na ovim prostorima objavljuje kako je gig na kojem će promovirati svoj novi album “A La Sala” rasprodan, houstonski trio objavljuje atmosferični prvi singl/spot za stvar “A Love International”.

Četiri godine od posljednjeg albuma (“Mordechai”) nastavljaju nizati interesantne atmosferične i snolike instrumentalne komade kojima uspijeva na neki način začarati slušatelja jednostavnim harmama udaljenim od stereotipa pop struktura. Kroz slojeve slobodne forme Laura Lee Ochoa (bas), Mark Speer (gitara) i DJ Johnson (bubnjevi) se ne zadržavaju na jednom žanru već ih opsjeda crossover psihodeličnog soula, jamaičanskog duba, tajlandskih varijanti rocka do surfastih funky dionica.

I takvi poletni čine se iznimno poetičnim i lakim za konzumaciju obzirom na bezgranično opredjeljenje u slučaju novog singla su ostali na komunikaciji instrumentalima. Video ekranizacija Scotta Dungatea priča slikama umjesto vokala nadopunjujući iznimno catchy vibe u kojem svaki instrument plovi svojim žanrom aranžmanski se nalazeći u točki bez povratka i prestanka. A svakim novim slušanjem i gledanjem postaje sve bolje. Tarantino i Rodriguez bi voljeli ovaj osjećaj plažne slobode i pijeska među prstima a soli u kosi.

9/10