Četvrtak, 21 ožujka, 2024

Kritika pjesme i videospota- Ida Prester: 70

U vizualnom i estetskom domenu uz vojsku moćnih suradnika dotjerati će '70' do sitnih detalja po svim pravilima žanra, efektno maskirajući vokalne i pjevačke limite, pretvarajući nedostatke u prednosti, ostavit će pjesmu koja se neće pjevušiti samo na feštama staračkih domova

Idejno i motivski, novi singl Ide Prester nastavlja tamo kamo je Lima Dujmić s Novim Fosilima u periodu Sanje Doležal prevodio Beatles foru s početka 80.-ih. Njegova “Kad budemo ja i ti” u refrenu spominje 63, dok melodijski i harmama posuđuje od Sgt. Pepper klasika “When I`m Sixty Four”. I dok je u Liminoj preradi beatlevoska remek djela riječ o estradnom pop šlageru, Ida nastavlja u svom omiljenom žanru pop sintetike šljokičastih 80.-ih, producirane na retro moderan način.

Zabavna i simpa ideja projiciranja početka srednje dobi na jesen života i zamišljanja kako će njene party godine izgledati kad dosegne 70, skladateljski je reducirana i ograničena samim instrumentarijem obzirom da joj žanr nameće ovisnosti o synth akordima i razvojima melodije. Uz već korištene vokalne ad libove “pa ram pa ram pam pam” i simpatično optimističan refren ona projicira veselu i rasplesanu starost u kojoj bore nisu bauk nego razlog za osmijeh.

Dajući glazbene motive redateljici Hani Domazet za ekranizaciju stylish disco partyja pomoću ljudi blizu dobi iz naslova pjesme, novi spot/singl kao i oni ranije odigrava svojevrsnu društvenu poruku i komunicira autoričin stav i medijski personality nudeći njenu vrstu eskapizma od problema. S medijske i PR strane gotovo da ne postoji bolji solo izvođač na domaćoj pop sceni koji stilskije i jasnije komunicira svoje diskografske aktivnosti od Ide Prester. U vizualnom i estetskom domenu uz vojsku moćnih suradnika dotjerati će “70” do sitnih detalja po svim pravilima žanra, efektno maskirajući vokalne i pjevačke limite, pretvarajući nedostatke u prednosti, ostavit će pjesmu koja se neće pjevušiti samo na feštama staračkih domova.

7/10