Četvrtak, 28 ožujka, 2024

Kritika pjesme: LOREEN: Tattoo (acoustic)

Švedska predstavnica Loreen, koja je već jednom pobjeđivala 2012., mimo neupitnih vokalnih mogućnosti, u ovoj unplugged verziji pobjedničke pjesme zvuči daleko poštenije nego je eurovizijska izvedba i aranžman predstavlja

Na stranu sve potencijalne zakulisne glasačke i stručnožirijske igrice oko ovogodišnjeg Eurosonga, švedska predstavnica Loreen, koja je već jednom pobjeđivala 2012., mimo neupitnih vokalnih mogućnosti, u ovoj unplugged verziji pobjedničke pjesme zvuči daleko poštenije nego je eurovizijska izvedba i aranžman predstavlja.



Obzirom da su autori i skladatelji obilato posudili motive tuđih pjesama pri refrenu i vokalne progresije od pjesme Mike Newtona “V pleny” i slične kombinatorike akorda metalaca Amranth u stvari “Skyline” ili pak ABBA-inih “Winner Takes It All” uvodnih harmi te da bez sudskih intervencija neće biti momenata plagiranja, “Tattoo” je stvar koja ne impresionira ničim posebnim. Niti na skladateljskom niti izvedbenom vokalnom terenu. Refrenska prepjevavanja i visoki raspon glasa te “juhuhu catch“ nisu, na žalost, niti dovoljni niti direktni odraz emotivnosti kako ju je površna slušateljska publika odmah “prepoznala”. U ovoj, kudikamo intimnijoj i ogoljenijoj verziji doima se puno poštenije i slušljivije. Sve ostalo je vatromet za nekritičnu publiku koja svaki podražaj prepozna “umjetnošću”. Ali nije do Loreen, do njih je.

6/10

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime