Ako do sada nije bilo jasno u stvarima poput “Divlja”, novi singl spot “Tako hodam” će zakucati mladu srpsku pjevačicu Saru Jovanović, poznatu kao Sara Jo, kao legitimnu Beyonce meets Rihanna meets Rosalia kombinaciju i J. Lo refleksiju s Balkana. U produkciji najboljeg komercijalnog producenta istog prostora Slobodana Veljkovića Cobyja ponudila je savršeni pop paketić kojeg se ne bi posramile niti spomenute zapadnjačke role modelke.
Zbrejkan beat, kombiniran i sklapan po uzorku na jednako moćan spoj Timbalandovih i Pharrellovih pogodaka s prizvucima i sampleovima Balkana, samo u natruhama daju naslutiti tračke melodije, ostavljajući Sari da vokalno izdominira i poprati stanke u jednako žustrom i dinamičnom tempu. U gotovo storytelling strofama, Sara Jo je Mrs. Knowles, ali bez prizvuka za siromašne već kao njena legitimna mlađa verzija. Sara Jo je prekrasna mlada žena čije mogućnosti spoja ljepote i talenta same vješaju brendove na njene crte lica, a u ovom slučaju uz izvrsnu modernu produciranu beatologiju, apsolutno je ništa ne spriječava da zauzme tron na poziciji predvodnice urbane scene, ona koja apsolutno može i mora parirati dominaciji Aleksandre Prijović.
Njen hod je catwalk i rubno manekenski, sav u ritmu i nimalo nesiguran. Ona u poliglotskim stihovima (kombinira talijanski, španjolski, srpski) poručuje mladim djevojkama sa hrpom samopouzdanja da štikle i visoke pete također traže stav a ne samo formu i brend. Jedna od apsolutnih pop stvari godine ako je do kvalitetne i moderne pop balkanske šatre.
9/10