Četvrtak, 2 prosinca, 2021

5 savjeta koji će vam pomoći da se u trenu osjećate – moćnije

Naše misli utječu na to koliko se moćno osjećamo. Zato mijenjanje misli može stvoriti osjećaj moćnosti. Također možemo koristiti svoje tijelo za stvaranje tog osjećaja. Niste sigurni kako započeti? Jednostavnije je nego što možete zamisliti

Kad se osjećate preopterećeno na poslu ili se bavite nekim osobnim problemom, vrlo je moguće da se osjećate bespomoćno i kao da gubite kontrolu nad životom. Ne brinite, to nije istina. Sve što trebate učiniti jest promijeniti način na koji razmišljate.

Naše misli utječu na to koliko se moćno osjećamo. Zato mijenjanje misli može stvoriti osjećaj moćnosti. Također možemo koristiti svoje tijelo za stvaranje tog osjećaja.
Niste sigurni kako započeti? Jednostavnije je nego što možete zamisliti. Donosimo pet savjeta za osjećaj trenutne moći…

Kako se osjećati moćno kad imate negativne misli

Svima su nam poznate misli poput: “Što misliš tko si ti? Ne možeš to učiniti. Ljudi te neće poštivati”. Odmah se osjećamo manje vrijednima. Kad shvatite da vam te misli dolaze u um, ne bježite od njih, već razgovarajte s njima. Recite: “O, zdravo, opet si tu. Znaš da zapravo ne vjerujem u ono što mi govoriš. Duboko u sebi osjećam da imam nešto za ponuditi. Pa, vjerovat ću u to. Dakle, za danas, ti možeš otići, a ja ću po svom.”

Ključ je istodobno dopustiti te misli, ali ih ne shvatiti ozbiljno i progovoriti u ime onog drugog glasa koji želi učiniti pravu stvar, koji zna da ste jedinstveni i da imate što ponuditi. Taj glas govori: “Upravo ti si stvoren za to i možeš sve što želiš!” Neka to bude vaš novi  životni moto. 

Vaš ‘unutarnji kritičar’: Kako prestati omalovažavati samog sebe?

Kako se osjećati moćno u nepoznatoj situaciji

Sigurno ste se pronašli u nekoj novoj situaciji u kojoj vas je obuzeo strah. Bilo da se radi, primjerice, o novom poslu ili možda sportskoj aktivnosti. Kako bilo, cijelo vrijeme ohrabrujte sami sebe i ponovno pustite onaj unutarnji glas: “Ti to možeš. Uspjet ćeš.”

Možete pronaći svoju vlastitu mantru, ali većina strahova u novim i neočekivanim situacijama povezana je s tim da se ne osjećate sigurno. Fokusirajte se na razumijevanje izazova koji su pred vama i savladavanje istih – korak po korak. 

Kako se osjećati moćno kad se puno brinemo

Stalna briga može nas ostaviti iscrpljenima i pružiti nam osjećaj nemoći. Brinemo se za zdravlje naših roditelja, ili mogućnosti zaposlenja naše djece, ili partnera i njegovo mentalno zdravlje… O čemu god se brinuli, jednom kad počnemo, čini se kako brige samo dolaze, a nikako da se smanje.

Zabrinutost se, po definiciji, odnosi na stvari koje ne možemo kontrolirati. Pokušajte brigu pretvoriti u akciju. Dakle, ako se oko nečega krenete brinuti pokušajte kontrolirati sve što možete u vezi te brige. Recite sami sebi: “U redu je, ne možeš sve kontrolirati. Diši, pusti”.

Brigu zamijenite povjerenjem. Vjerujte svojoj djeci i da će oni sami kovati svoj put. Vjerujte roditeljima i da će se oni moći nositi sa svime što im se nađe na putu. Iznad svega, vjerujte sebi da se možete nositi s onim što vam budućnost nosi.

Pedagoginja Sara Peranić: Sve više žena traži pomoć i uči kako biti SamopouzdaniJA

Kako se osjećati moćno kad se nađete u važnoj situaciji

Uskoro ćete otići na razgovor za posao o kojem ste sanjali ili ćete izaći na pozornicu i održati govor na kojem ste radili? Često u tim trenucima koji su nam zaista važni odjednom izgubimo osjećaj za svoju moć i smrznemo se ili osjetimo želju za trčanjem. U tim trenucima možete koristiti svoje tijelo.

Stanite pred ogledalo u stav Superžene (stopala u širini bokova, ruke na bokovima, grudi van, brada podignuta) i gledajte se 2 minute. To će  pojačati osjećaj moći u vama. Taj osjećaj ostaje nekoliko sati kasnije. 

Kako se osjećati moćno kad se osjećate moćno, ali to ljudima smeta

Napokon ste to postigli, osjećate se moćno i samouvjereno. Nema više samosabotiranja, nema više brige, nema više skupljanja emocija; prihvaćate nepoznato. Osjećate se tako dobro i tada primijetite da se nekim ljudima oko vas to ne sviđa. Ne žele da budete moćni.

Kao da im je draže da budete mali, manji nego što možete biti. I primijetite njihovu nelagodu, i u istom djeliću sekunde osjetite poriv da se opet smanjite, da otpustite tu moć, vratite se u osjećaj nemoći, samo kako bi se oni oko vas ponovno osjećali dobro…

Ovdje morate stati i upotrijebiti vježbu DRŽI. Kad osjetite potrebu prilagoditi se onima oko sebe jer se ne mogu nositi s vašom moći, ponovite riječ “DRŽI” tri puta u svom umu. Što god radili, ne dajte svoju moć. Držite se!

Pročitajte još...

Thana Alexa: Nakon nominacije za Grammy pripremam nova iznenađenja!

Glazbenica hrvatskog podrijetla na američkom tlu doživljava pravi 'američki san', a ekskluzivno za Mixer.hr otkriva pozadinu priče o nominaciji za Grammy, kako se još više aktivirala tijekom pandemije te koje sve projekte priprema do kraja ove i u sljedećoj godini, a posebno sa suprugom - peterostrukim dobitnikom Grammyja Antonijem Sanchezom

Ove jeseni, umjesto klasičnih jakni, nosimo tople sakoe!

Zavirili smo u ponudu naših omiljenih high street trgovina i pronašli modele toplih sakoa u kojima ćemo provesti dane (i noći) koji su pred nama

Aduti iz rukava: 10 načina kako da ‘rasturite’ online razgovor za posao

Ako ste trenutno u potrazi za poslom, velika je vjerojatnost da se intervju neće dogoditi licem u lice. Umjesto toga, većina tvrtki komunicira preko Skype, Zoom ili Microsoft aplikacija, kako bi se sastali i procijenili potencijalne kandidate. Pa kako osigurati da i dalje ostavljate dobar dojam?

5 načina kako ćete kontrolirati sumnju i žaljenje zbog svojih odluka

Svima nam se to ponekad događa i može biti krajnje uznemirujuće. Mnogi od nas voljeli bi krenuti dalje nakon što donesemo neke odluke ili poduzmemo akcije, i ne osvrnuti se unatrag. Međutim, to je često lakše reći nego učiniti

Povezano

SOS za roditelje: 8 načina kako smanjiti stres tijekom blagdana i praznika

Povezati se s obitelji i djecom je zaista neprocjenjivo, no tijekom blagdana i uoči njih iznimno je velik pritisak stresa na roditeljima - treba kupiti sve darove, urediti dom, pripremiti deliciji na blagdanskom stolu... Ne dopustite da vam se najljepše vrijeme u godini pretvori u napor!

Naučite odlučno reći ‘ne’ i osloboditi se stresa – posebice za blagdane

Iako je uoči blagdana stres posebno primjetan, jer treba na vrijeme kupiti sve darove, pobrinuti se za kolačiće i kićenje doma... pretvorite te trenutke u vrijeme namijenjeno sebi i svojim prioritetima, radeći sve što trebate na svoj način i u svom vremenskom roku

Kako u samo 5 koraka smanjiti stres i anksioznost – u kuhinji

Ako želite kuhati tako da vam taj ritual postane razbibriga za um te da se pri tome osjećate zdravije, sljedeći savjeti mogu vam pomoći u smanjenju tjeskobe u kuhinji

Živjeti u trenutku: 8 načina kako biti više mindful i uživati u životu

Što nam je 'to do' lista veća i punija prioritetima, manja je vjerojatnost da ćemo zastati i negdje putem pomirisati ruže, pogledati zalazak sunca... Mindfulness zahtijeva trud i praksu, ali je moguće početi živjeti u trenutku, čak i ako ste navikli samo proći kroz dan

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime