Finila je i ovogodišnja glazbena eurosongovska travestija. Dora, da je kojim slučajem žena, bila bi djevojka Vuce kojeg vara s Cjepinskim, toliko je dobra i atraktivna bila. Flundra, začu se po prisavskim hodnicima, kad je toliko cringeasto napirlitana prekičasta prošetala prime timeom, nespretno, a na visokim petama.
Osim činjenica da je rezultatom „odgoja“ karaoke show, cover i tribute bendovi publike i stručnjaka glazbenih urednika, koji nisu u stanju prepoznati niti izdvojiti plagijat od originala, glasalo se onako kako ih pjevački i talent showovi ukazuju da treba. Zvučite kao netko drugi, izgledajte kao netko drugi, da bismo Vam mi rekli koliko ste svoji.
‘Griješiti, griješiti i samo griješiti’
U više se navrata učinilo kao da je ovogodišnji koncept izbora pjesme bio sazdan od namjernih pogrešaka ljudskog faktora. Taktikom „griješiti, griješiti i samo griješiti“ ne kao iznimkom nego pravilom, pa u vidu svojevrsnog bizarnog sociološkog eksperimenta, promatrati do kojeg dna i razine gledatelji mogu izdržati.
Pobrajanje svih produkcijsko izvedbenih amaterizama i neprofesionalnosti smo odradili u reportima s polufinalnih i finalne večeri, tako da bi ovdje samo taksativno sublimirali to sadomazo zadovoljstvo. Jednom je previše, dvaput je patologija. A bome smo triput. I još bismo da su ponudili reprize. Umjesto klasičnih online nezadovoljstava i onanija gledatelja na temelju dojmova i subjektiviziranja onoga što im se nije svidjelo, ali ne znajući argumentirati zašto, evo pobrajanja konkretnih top 5, tj. 10 kardinalnih produkcijsko izbornih grešaka za nastavak sistema neodgovornosti odgovornih urednika i realizatora organizatora Dore svih triju ovogodišnjih večeri. Ili kojim slučajem za materijalni dokaz (ne)zainteresiranima kako stvari unaprijediti, koga zamijeniti.
Pop Cooltura: Dora 2024: Dominantni trijumf simpatičnog umaškog new age proto metalca
Produkcijske pogreške:
1/ Nakon dvije polufinalne večeri pobrajanja nevjerojatnih tonsko produkcijskih grešaka, nisu prošle prve tri pjesme finala, voditelj Duško Ćurlić mora se obratiti s gledateljima varijacijom: „Čini se da imamo tehničkih problema…“.
2/ Scenarij i koncept Dore (najave voditelja, neugodne tišine i stanke između najava, onaj razgovor s izvođačima post festum, trčkaranje lijepe dugonoge voditeljice u a s mikrofonom među prva tri finalista u tzv. greenroomu, stravično forsiranje neduhovitih prvoloptačkih seksualnih aluzija pa poslije isprike i javne riječi nisam tako mislio jer, ah, u blizini Severine i jaja uškopljeni mužjaci osjete potrebu bit vickastim jer ništa drugo potentno ne mogu biti, dva polufinala s po 12 pjesama od kojih većinskih 8 prolazi u finale, playback i matrice, dvomjesečno unaprijed puštanje pjesama u javnost)
3/ Izbor pjesma i pjevačica/pjevača po ključu kuloarskih dogovora i odgovora „E stari, daj pusti mi pjesmu, podijelimo tantijeme ili ti vratim uslugu snimim ti malog za džabe“ model poznatim producentskim timovima ili imenima – trećina mladih novih imena je značajno falšala, cvilila, zavijala, kričala tokom izvedbi uz instrumentalne matrice i stihijski play back.
Dora 2024: Druga polufinalna večer: Baby Lasagna plagiranjem oduševio atonalnu publiku
4/ Nekome iz tonskog segmenta produkcije je tijekom druge polufinalne večeri uspjelo nakon završetka pjesme „Dijamanti“ debitantice Natalie Balmix još jednom pustiti play back matrice instrumentala pa se koju sekundu još malo slušalo „odsvirano“.
5/ In Ear monitoring pjevačima prve polufinalne večeri nije funkcionirao ni radio, što je neiskusnjacima ili neuvježbancima rezultiralo tonalitetnim pomorom i vriskom. Pomnožite bar s puta 5.
6/ In Ear monitoring pjevačima prve polufinalne večeri nije funkcionirao ni radio.
7/ In Ear monitoring pjevačima prve polufinalne večeri nije funkcionirao ni radio.
8/ In Ear monitoring pjevačima prve polufinalne večeri nije funkcionirao ni radio.
9/ In Ear monitoring pjevačima prve polufinalne večeri nije funkcionirao ni radio.
10/ In Ear monitoring pjevačima prve polufinalne večeri nije funkcionirao ni radio.
Nije gotovo, prijedloga za top listu manjeg volumena koliko vam srce poželi, ali nema smisla dalje zbog do savršenstva dovedenog sustava neodgovornosti jer ah, ljudi smo, tko radi taj i griješi, dogodi se, znate…
Dora 2024. / prvo polufinale: Loša produkcija, grozan zvuk i dominacija Leta 3 i Severine
Jeftinije je…
Namjesto toga, s obzirom na to da je sve kalkulacija, gleda se kroz prizmu uštede love i programiranja, ne s pozicije „kibidabi“, već iz najrealnijeg konstruktivnog i kreativnog prijedloga optimizacije troškova, od iduće godine ekonomika poslovanja i praćenja modernih strujanja i tokova u glazbi navijestila bi kako je vrijeme da cijelu organizaciju Doru prepustimo u ruke umjetnoj inteligenciji. Ne bi li aspurd bio veći, kako bismo dobili što ljudskije i humanije rezultate od ovogodišnjeg prezentiranog cringea.
Razlike ne bi bilo bitne.
Što se tiče copyrighta s autorske strane, ionako je pobjednik kopija, točnije kompilacija zbroja tuđih motiva, tako da ako mogu ljudi posuđivati, zašto ne bi i računala tj. umjetna inteligencija. Jeftinije je. A štedimo. Narediti pri programiranju – skladaj mi pjesmu koja zvuči kao pobjednik Eurosonga 2024., neka ima malo baladnih uvoda, ritmičkih elemenata, refren srednjeg tempa i nek tekst bude poput pobjednika Eurosonga 2023., nek slavi ljubav, život, optimizam i različitost hopla, imamo pobjednika.
Metaverse Dora
Što se tiče same produkcije, čisto eksperimenta radi, pobrojili smo ove godine preko 20-ak grešaka u prime timeu kroz dvije polufinalne i jednoj finalnoj večeri, creme de la creme je priložen gore. Nimalo interna kladionica oko toga koliko su greške do ljudskog faktora, a koliko bi ih ponavljala programirana umjetna inteligencija. Ah da, znamo, ne kladite se.
Što se vizualne prezentacije tiče, Open AI Sora nudi već sad nemjerljive mogućnosti pretvaranja glasovnih naredbi u animirani ili realni video – pa se produkcija DIY video spotova kreće u nevjerojatnom smjeru. Koje su sve mogućnosti napišete li tj date vokalnu naredbu – kadriraj mi spot poput Beyonce i Rammsteina.
Dakle, metaverse Dora u potpunosti u kontru ovom neviđenom prezentiranom šlamperaju. Zuckerberg bi bio ponosan uz velike mogućnosti product placementa i uštede. A nacionalni vizionarski i dalekosežni sponzori će bit presretni zbog ovog futurizma. Prvi u svijetu.
Btw. cijeli koncept nije džabe, javite se za copyright majstori, dam vam popust na reklame.
Ljudi smo, dogovorit ćemo se. Rim tim dagi bim bam bus. Mjau. 🙂