Najveća marketinška zabluda dokonih i nenaučenih je floskula kako je svaka reklama dobra reklama. Tako se tješe mahom oni koji bi jedva pečatili dvojku iz marketinga i ekonomije u indexu i koji nemaju pojma pri baratanju osnovnom terminologijom proučavanja psihologije kupaca i pokušaja predviđanja te udovoljavanja njihovim konzumerističkim navikama i potrebama.
Pitajte olinjale U rap mastodonte Tram 11 koliko je svaka reklama dobra reklama, ako se dotaknemo samo posljednjeg primjera “reklamiranja” bullshita. Nisu oni Severina. Ni Maja Šutnut. Ni Nicolas Cage. Štuc.
Direktan put u koncentracioni logor slobode mišljenja
Ako je spojite s povampirenom potrebom primjerenih i ispravnih moralista za rodnim, političkim, seksualnim i inim korektnostima prevedenim u smislu woke, cancel i inih kultura imate poprilično direktan put u koncentracioni logor slobode mišljenja, govora, izražavanja i ostalih ustavnih pizdarija koje su u naprednim demos kroacijama poput naše tek brlja na papiru. Ili tek samo onemoćale i atrofirane pripravnike iz marketinga koji su na neku suludu foru dobili dignutu rampu od svojih uprava i nadzornih odbora kako to što drže dobrim idejama ima prođu prema njihovim testiranjima tržišta.
Naime, mimo vrhunskih i prekrašnih brand doktorica i doktora, pool eksperata Perica, Pere i ostale Peradi iz marketing tima domaće tvornice čokoladica, sličnih onima koji su prije nekog vremena iznjedrili Super Hrvoja, pardon Hrvatka iz HPB-a ili onima iz Croatia Osiguranja koji su nudili lika koji kad umrete ostatku obitelji nudi utjehu, došlo se do spoznaje da je keks vaše i naše mladosti potencijalno podcjenjivački i politički i društveno nekorektan za, primjerice, 70% do 75% žena Hrvatske. Koliko prema ispitivanju tržišta njih cca solo obavljaju kućanske poslove s malom ili nikakvom asistencijom ostalih članova obitelji. Onih mužnatih niškoristi. Ili djece zalijepljene na mobitelima.
Prekrojili su kultnu Rakitićevu ‘Domaćicu’
Naše drage tete domaćice su, naime, podcijenjene kartonom na keksu na kojem je dosad pisalo samo “Domaćica”. Jer teta domaćica može biti još svašta nešto. Recimo, “Domaćica i menadžerica”, “Domaćica i pravnica”, “Domaćica i programerka”, “Domaćica i umjetnica” te “Domaćica i medicinska sestra”. Prekrojili su kultnu Rakitićevu “Domaćicu” koju su vam starci umakali u čaj i na neku foru ste je privoljeli kao i stranca Petit Beurrea kao keksić vašeg djetinjstva, na čiji spomen mašete repom i poslušno sjedite pored stola dok se kutija ne posluži pa isprazni.
Nije to neka revolucionarna novost jer su iz Kraša svako toliko metamorfozirali temeljnu “Domaćicu” od koje bi ispala “Domaćica Extra Choco”, “Domaćica Extra Choco lješnjak”, “Domaćica Extra Choco naranča”, “Domaćica tamna”, “Domaćica kokos”, 2Domaćica BeneFIT” te ine sezonske “Domaćice”. Zamislite da je ova tamna domaćica, recimo, rasno netrpeljiva i mračna. “Niggerica Domaćica”. Psssst, tiho, prošapćite da vas ne čuju.
Namjera im je sigurno bila najbolje
Nema potrebe ne vjerovati da im je namjera bila najbolja. Jer su htjeli reći kako tete domaćice mogu biti sve što požele. Mogu još biti i pravnice i prodavačice i programerke, ma sve mogu. Nije jasno mogu li biti i prostitutke jer – zašto prešućivati najstariji zanat. Ali vjerojatno mogu. Mogu sve. Mogu biti s Crvenkapom i vukom isto. Mogu i sa Sedam patuljaka. Mogu piti Cocktu s kokainom i vuči 505 sa žutom crtom, kako se nitko toga ah dosjetio nije, nek ostane retorički.
Ali ono što je očito propušteno evaluirati i procijeniti bio je krik povampirene Internet mase koja će online graknuti i planuti znatno drugačije nego su to radili nezadovoljni u offline vremenima. Baš da su smislili i najgenijalniji dodatak “Domaćici”. Recimo “Domaćica i vuk”. “Domaćica i sedam kozlića”. “Domaćica i Brad Pitt”, opet bi bilo nezadovoljnih. I imali bi prostor za neartikulirati svoje nezadovoljstvo nažalost. Pisma čitatelja i javljanja u eter bila su potpuno malignijim oblikom speakers cornera. Nakon kojih nisu mogle slijediti ostavke niti izravne reakcije neispitanog dijela tržišta.
Čokolada s nerastopljenim svinjskim lojem
Tek što se stišala ekspertna intervencija u čokoladicu Dorinu koja je nedavno ponuđena s čvarcima, mmm mljac, kako dobro – čokolada s nerastopljenim svinjskim lojem, pljas po čelu kako se toga ranije nismo sjetili. Pa tko ne bi poželio dodatnog kolesterola i smeća po krvi kad je tako, mmmmmm, dobar. Živa “Romantika” štono bi Elemental rekli, tj repali. S obzirom na hranjivost bjelančevinama ejakulata pitanja je koliko je daleko rodna ispravnost od patentiranja Dorine sa spermastim ištrckom. Neljudskim naravno, ta ne budite prosti u primislima. Već papagajevim, krokodilskim, pingvinskim, nojevim, ptice dodo, što egzotičnije to bolje. Dorina sa spermom. Potom Dorina sa sarmom. Ima se.
Prije nekoliko vremena s dragom dizajnericom Ivanom Ž. iz Australije razgovarao sam o mogućnostima pakiranja koječega i plasiranja istih ljudima kao potrebe. Ameri su jaki u tim brend mašinerijama, a da se pritom nitko od konzumenata ne osjeća izigrano dapače učini im se da je baš taj njihov bullshit onaj podsvjedni miss koji im u životu nedostaje. Došli smo u raznim karikažama do ideje rađenja bombona s drekom aka shit candysa koji bi dobili svoje rođake u kolačićima s drekom aka shit cookiesima.
Pop Cooltura: Slučaj Konstrakta – umjetnica mora biti bolesna, plastična i luda
Njih bi kao handmade aforizme i rođendanske darove na trik foru pakirali u super dizajnirani paketić i nudili zajebantima i zajebanticama svijeta kao gotovo savršeni rođendanski ili sličan prigodni gift. Copyright i production right za ovu po svim parametrima lukrativnu i ingenioznu ideju zaštićen je po Zakonu o autorskom pravu i patentiran u Zavodu za intelektualno vlasništvo tako da se tko god želi poslužiti varijantama rukotvorinama shit OPG-ova neka se slobodno obrati s povjerenjem – kontakt dostupan u redakciji Mixera. Novac ne vraćamo guaranteed.
Temelji su muškog roda
I ne povlačite analogiju s “Domaćicama”, one su radnička klasa i vjerne temeljice dobrog dijela društva. Ne mogu biti temelji. Temelji su muškog roda. Moglo bi ispast da vrijeđate žene ako im kažete da su temelj i dovodite u pitanje njihovu ženstvenost i feminističku budnost. Stoga temeljice. Nota bene, budi spomenuto, prije dva mjeseca je u 88. godini života preminuo Opuzenac Petar Tutavac, tvorac recepata za “Domaćicu” (1957.) i “Plazmu” (1949.).
Tata kultnih keksića nije patentirao svoje izume niti zadržavao potencijalnu dobit jer je smatrao da sve to pripada narodu. Ah, ta divna ljudska i moralna skupno grupna vremena. Dotle je “Domaćica” post mortem bila u opasnosti ulaska u kojekakva nekvalitetna društva, vucaranja sa sumnjivim strancima i strankinjama s kojima bi lako mogla povući razne bijele i žute linije kriš krašanja. Treba spriječiti bolje nego liječiti. Domaćica i menadžerica to sigurno neće činiti.
Borba za prava žena na kutiji keksa je svakako ona koja odgovara egidi – biraj svoje borbe, fokusiraj svoju pažnju. Ili hashtagu #samobitno. Za to vrijeme će Domenica planirati svoj koncert 8. studenoga 2030. u Zg Areni. Domaćica Domenica. Isti hashtag.
Ali, spojite li terminologiju civilizacijski doseg, marketinški mastermindovi, patrijarhalni konzervativizam aka potreba za političkom i inim društvenim new age korektnostima – na tragu ste rješenja svih potencijalnih Domaćica i Dorina upitnika, tj. formule samo s jednom nepoznanicom. How low can we go? I kad je dosta, stvarno dosta?
Ups, pao zeko s mosta.