Utorak, 2 srpnja, 2024

Mixer jednog imidža: Je li Alex Cooper nova medijska mogulica?

'Call Her Daddy' je nastao 2018. godine, nakon što ju je bivši dečko izbacio iz stana, 2021. sklopila je trogodišnji ugovor sa Spotifyjem, vrijedan 60 milijuna dolara, a danas o Alex Cooper pišu kao potencijalno novoj medijskoj mogulici...

Nedavno sam skrolajući po aplikaciji The New York Times naletjela na članak, koji otprilike počinje pitanjem: Je li moguće da ova žena postane novi medijski mogul.  Pritom je njezin medij – podcast. Radi se o Alexandri (Alex) Cooper i podcastu ”Call Her Daddy“. Nerijetko mi je baš njezin podcast bio izvor ideja o kojim bi slavnim osobama pisala ili općenito, što ima novo u njihovom svijetu. U tom smislu, pitanje je zanimljivo – može li ona postati novi mogul i je li došlo vrijeme da vlasnici ”novih” medija i formalno zavladaju mogulskim etiketama?  Jer je otvorena, zanimljiva i privlači mlade ljude?



Onaj tko kontrolira medije, kontrolira i um publike

Alex je inače mlada žena koja priča o seksu i inim temama s poznatima i slavnim. A onaj koji kontrolira medije, kontrolira i um publike – rekao je jednom Jim Morrison. U tom smislu Alex možda nije kontrolor medija, ali je osoba koja u svom poslovnom portfelju ima sve više popularnih medijskih sadržaja. “Call Her Daddy” nije jedini podcast pod njezinom upravljačkom palicom, ali je bio ”njezin prvi”. 

“Call Her Daddy” je nastao 2018. godine, nakon što ju je bivši dečko izbacio iz stana – tako je ispričala jednom na pozornici. Nakon toga – prve dvije godine je podcast vodila sa Sofijom Franklin, potom je 2021. sklopila trogodišnji ugovor sa Spotifyjem, vrijedan 60 milijuna dolara, a danas o njoj pišu kao potencijalno novoj medijskoj mogulici. Podcast je inače pod kišobranom tvrtke čiji su suvlasnici Alex Cooper i njezin zaručnik – Matt Kaplan.

Njihova tvrtka “Trending” u  portfelju ima Ace Entertainment i dio koji se bavi podcastima – The Unwell Network – podcast je dio ”mreže Unwell”. Unwellova strategija dijelom se oslanja na osobe kao što su Jimmy Donaldson, odnosno MrBeast (YouTuber koji je postao prehrambeni poduzetnik, odnosno vlasnik tvornice čokolade Wonka, restorana MrBeast Burgers i dr.) ili Alix Earle i njezin podcast ”Hot Mess with Alix Earle”. I tu nema nikakve romantike, takvi sadržaji i imidži slavnih i poznatih su proizvodi na medijskom tržištu, a njihove usluge roba koja ima veću ili manju publiku te zaradu.

Kojim će putem nastaviti?

Alex Cooper i Matt Kaplan su se upoznali su se na Zoomu 2020., Alex je tada planirala pretvoriti ”Call Her Daddy“ u seriju. Savjet Kaplana je bio da ostane u formatu podcasta. Kojim će putem nastaviti? Cooper je potpuno jasno kako može u poslu pomoći sebi i svojim voditeljima emisija.

“Želim producirati događaje uživo koji bi natjerali generaciju Z da se makne s telefona”, rekla je. Čini se da to žele i neki pripadnici generacije Z. “Ponekad više volim biti pred publikom uživo nego pred kamerom”, rekla je i Alix Earle. “Ako emitirate podcaste i našalite se, nema nikoga tko bi se smijao tome osim vas.” Zapravo. Nadam se i vjerujem da je to ta neka buduća forma ”transmedijskog” konzuma sadržaja – od ekrana do pozornice.

Podcast “Call Her Daddy”, ali i ostali sadržaji njezine kompanije – publici su zanimljivi, zabavni i u određenoj mjeri – sadržajni. Zato raste broj onih koji je/ih prate. Iz  perspektive njihovih očekivanja i navika, a to je najvažnije.

Alex je za svoj osobni sadržaj brzo dobila etiketu zagovornice ženskog hedonizma, slobode, strasti i opis da je odlična u izvlačenju informacija u razgovorima s gostima. A to je strategija koja je danas zlata vrijedna.  Koliko je odlična u poslovanju, pokazat će vrijeme. Zasad joj ide i više nego dobro – ne bih se čudila da uskoro bude jedna od najjačih osoba u medijskom svijetu podcasta, odnosno raznih ekstenzija koje će donijeti vrijeme.

Naslovna fotografija: press

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime