U hollywoodskom svijetu zabavnih Jenniferica od Aniston do Lawrence nema puno zrakopraznog prostora za pretendentice na titulu glumice čije light komedije zabavljaju isključivo zahvaljujući centralnoj glavnoj ženskoj roli. Ne računajući kratkotrajnu eru slinjenja za Jennifer Coolidge poslije “White Lotusa” kada usiljena, pregolema i jedva moguće facijalne mimike od plastificiranja i botoksa, grimase užasnutosti prešverca naivcima kao glumu.
Kao Stifflerova mama u “Američkim pitama” je nešto i odglumila koliko god skromno izgledalo i išlo na foru seksploatacije američke ideje MILF-a, ono po White Lotusima je bilo prilagodbom i pisanjem role da joj nedostatke i nemogućnosti ikakve facijalne ekspresije podvale pod wow kako je minimalistička. Apsolutno svaki kadar s njom je jedva gledljiv koliko je bila iskarikirana. Eliminirajući odnosnu Jennifer kao uvredu stvarnim glumicama, dok je Aniston u relativnoj inaktivni posljednjih godina, iz iste se poslije pauziranja od genijalne satire “Don`t Look Up” vraća Jennifer Lawrence.
Film s nemoralnom ponudom
U ulozi razuzdane djevojke na početku tridesetih koja egzistencijalno pitanje rješava načelno “nemoralnom ponudom”. Naime, bogati starci daju oglas za razdjevičiti svog 19-godišnjeg klinca prije faxa nudeći auto u zamjenu. Na oglas se iz nevjerice javlja se J Law jer je gabuli s lovom i treba joj hitno zbog čuvanja naslijeđenog doma. Ali klinac nije baš najlakša roba na svijetu. Od te premise kreće načelni sukob svjetova i pretpostavit ćete, misija zbližavanja. Nije najbolja komedija na svijetu, dapače, po produkcijskom momentu podsjeća na još jednu simpatičnu dosjetku Setha Rogena i Charlize Theron „Long Shot“ o spajanju naizgled nespojivog, ali pristojno skrojena po vragolanskom karakteru Jennifer Lawrence da ona ispadne Ultramega zabavna i fora. Uostalom, ona je i jedna od producentica filma te je ideja od početka zabavljala.
Bilo gdje se J. Law pojavila dosad bude osmijeh, bez obzira radilo se o X Menovima, Igrama gladi i tim teenage trivijama ili dramskim rolama (Causeaway, Silver Linings Playbook, Mother, American Hustle, Joy) ili jednoa od najzabavnijih rola zadnje vrijeme u “Don`t Look Up” kad se u nekoliko scena pljeska po čelu ne mogavši vjerovati što je to s karakterom ljudi kad im general u Bijeloj kući naplati grickalice i kolu koje su načelno free u vrijeme kad se odbrojava mjesec dana do trena nestanka života na Zemlji. I onda se tu i tamo sva ščuđena pljeska po čelu ne mogavši vjerovati što je tim ljudima zašto su im i kako su mogli naplatiti čips, a u Bijeloj kući je sve free. Vi stavite simbol osmijeha. Takvih trenutaka i gegova “Cura za sve” ima napretek. Bez ikakvih nezdravih ambicija, ona se odlučno i dobro zabavlja i to je sve.
Idealan za ljetnu razbibrigu
Prema pretpostavkama klasičnih američko producentskih podcjenjivanja publike nudeći im eskapizam u smislu predvidljive matematičke računice kako treba izgledati tok radnje takvih light komedijica, J. Law je održala cijeli film na svom tour de fun forceu premda joj više nego korisno pomaže Andrew Barth Feldman u ulozi mladog, seksualno skoro pa eksploatiranog late teenagera.
U trenutku kada nemaju hrabrosti otići u realističnije crnilo karikiranje ostaje jedinim oružjem pred galopirajućom “političkom korektnošću” i programiranju happy enda, te se taj dio predvidljivosti doima jedinom zamjerkom već viđenog scenarističkog. Savršena razbibriga za početak ljeta nakon koje iz kina izlazite nužno s blagim osmijehom.
7/10
Naslovna foto: Sony