Ponedjeljak, 25 ožujka, 2024

Kritika filma: ANT MAN & WASP: QUANTUMANIA: Ozbiljan kandidat za najgluplji Marvelov film svih vremena

Ovo je film u kojem nastupaju Michelle Pfeiffer, Bill Murray i Michael Douglas. I to su mu jedine kakve takve 'kvalitete', ali i oni usisani u 'kvantum' neobjašnjivo glupe priče funkcioniraju više kao parodija sebe samih

Treći dio iz paketa avantura običnog čovjeka s ulice (simpatični i vječno upotrebljivi Paul Rudd) pretvorenog u Ant Mana najgore je eksploatatorsko superhero smeće nastalo u pauzama između traženja razloga zašto ovo nazvati filmom. I dok je prvi imao sasvim dovoljno razloga u dramskom dijelu i kakvu takvu inteligentnu pretpostavku komuniciranja s gledateljem a drugi uveo Osu/Wasp u ravnopravnu igru s Antmanom, treći je poput i trećih Avengersa odlučio sve dosad napravljeno dobro testirati.

Uštedite si vrijeme

“Quantumania” je jedno od onih antifilmskih nedjela u kojem od prvih kadrova prelaska u multiverzume zapravo shvatite kakvu ćete predvidljivu i dosadnu pizdariju svjedočiti slijedećih dva sata, a samo vam profesionalna deformacija ili sado mazohizam brane da se nakon 17-e minute filma ne ustanete i uštedite si vrijeme koje biste korisnije potrošili da ste štapićem od sladoleda pokušavali napraviti suncobran.

Ovo je film u kojem nastupaju Michelle Pfeiffer, Bill Murray i Michael Douglas. I to su mu jedine kakve takve “kvalitete”, ali i oni usisani u “kvantum” neobjašnjivo glupe priče funkcioniraju više kao parodija sebe samih. Također je riječ o filmu tročetvrtinski snimljenom pred greenscreenom i u studiju koji je glumio drugi planet. Film s pokušajima specijalnih efekata kao glavnih atrakcija, da bi na kraju izgledao kao bastardna forma i kompilacija najglupljih scena iz novih Star Warsa, Black Panthera i Guardiansa iz Galaksije.

Užasno naporno filmsko iskustvo. Jedan od najozbiljnijih kandidata za najbesmisleniji Marvelov film svih vremena.

3/10