Četvrtak, 26 rujna, 2024

Kritika filma: Trigger Warning – Jessica Alba kao neuvjerljiva akcijska junakinja

Jessica Alba igra silnu akcijsku superherojku i sjajno istreniranu ratnicu koja je opasnost za sebe i okolinu ako joj se netko zamjeri

Postoji nešto nedokučivo u glavama filmskih producenata ali i lijepih žena s nikad dokazanim viškom dramskog i sadržajnog glumačkog talenta mimo prirodne ljepote, a da ih tjera dokazivati se s vremena na vrijeme bar kao akcijske glumice. Eno je, nedavno svjedočismo sjajnom i trajnom držanju frizure J. Lo u svemiru kad u ‘Atlasu’ s dobrom umjetnom inteligencijom pokuša nadjačati zlu umjetnu inteligenciju, a sad indonezijska redateljica Mouly Suryja biva upregnuta ne bi li poslužila svrsi kako je Jessica Alba ubojita akcijska junakinja.

Film promašenih procjena

Ima nešto što se zove casting (odabir glumaca za uloge u kojima neće djelovati  karikaturalno neuvjerljivo), a jedan od ključnih elemenata je pripaziti da baby faca kakva je Jessica Alba ne dobije ulogu u kojoj će se morat puno facijalno grčiti ne bi li pokazala kako pljuje krv i vrši MMA zahvate nad svojim protivnicima zabadajući nož u svakog tko je ružno pogleda. Taj dio su prilično podbacili a odatle kreće sva srž problema neuvjerljivosti akcijskog filma u kojem Jessica Alba igra silnu akcijsku superherojku i sjajno istreniranu ratnicu koja je opasnost za sebe i okolinu ako joj se netko zamjeri. A zamjere joj se bez nekog pretjeranog logičnog opravdanja maltene svi.