Petak, 26 srpnja, 2024

Spektakularni povratak: ‘Dina’ premijerno prikazana u Hrvatskoj!

'Dina: Drugi dio' nastavlja priču iz prvog filma, ali donosi potpuno novo iskustvo publici, uz veće opsege, spektakularne vizure i impresivne akcijske scene

Drugi dio filmskog spektakla ‘Dina’, koji je dugo iščekivan, stigao je u CineStar kina pod redateljskom palicom nagrađivanog Denisa Villeneuva. Ulaznice za ovaj nastavak su se prodavale nevjerojatnom brzinom.

Gotovo 6.000 fanova imalo je priliku premijerno pogledati film na CinePremiere projekcijama. Uz to, u najvećoj kino dvorani u Hrvatskoj, IMAX-u, brojni poznati su uživali u ovom remek-djelu. Među njima su bili Dalibor Petko, Ermin Preljević, Lovro Juraga, Filip Vidović, Petar Radojčić Bizzo, Mia Matić i mnogi drugi. Velikom interesu publike pridonose i zvučna holivodska imena, a među glavnim ulogama ističu se glumica mlađe generacije Zendaya i jedan od najtalentiranijih mladih glumaca Timotheé Chalamet.

Novo putovanje, veći izazovi, jača emocija!

Radi se o nastavku filmskog spektakla ‘Dina’, koji je 2021. godine oduševio kako gledatelje tako i kritiku, te osvojio čak šest prestižnih nagrada Oscar. ‘Dina: Drugi dio’ nastavlja priču iz prvog filma, ali donosi potpuno novo iskustvo publici, uz veće opsege, spektakularne vizure i impresivne akcijske scene. Osim toga, film uvodi nove likove i još veće pustolovine, istovremeno pružajući snažnu emocionalnu ljubavnu priču.

Smješten tisućama godina u budućnost i nastavljajući tamo gdje je prvi dio ‘Dine’ stao, ‘Dina: Drugi dio’ prati mitološko putovanje Paula Atreidesa, mladića čija je sudbina isprepletena s međugalaktičkim sukobom za vlast. Kao sin ubijenog vođe, vojvode Atreidesa, i mistične Lady Jessice, Paul se suočava s ultimativnim izazovom: mora savladati svoje strahove dok ga sudbina – i moćne nevidljive sile – vuku u pustinje udaljenog planeta Arrakis.

Istražujući teme koje su i vječne i aktualne, poput romantične ljubavi, majčinske ljubavi, globalizma, lojalnosti, osvete i katarze, film nastavlja razvijati ekološke teme Franka Herberta, istražujući sukob čovječanstva s prirodom. U središtu priče je vječni sukob između snaga dobra i zla, prikazujući Fremene kao branitelje kolektivnog preživljavanja domorodnih ljudi i planeta Arrakis, dok su Harkoneni manifestacija korupcije, nasilja i pohlepe. Intenzivno istraživanje ovog spektakularnog univerzuma se nastavlja, a tema ženske emancipacije, započeta u prethodnom filmu, proširuje se dalje.

Denis Villeneuve ponovno okupio vrhunske glumce

Uz Chalameta i Zendayu, u filmu glume Rebecca Ferguson, Josh Brolin, Austin Butler, Florence Pugh, Dave Bautista, Christopher Walken, Stephen McKinley Henderson, Léa Seydoux, Stellan Skarsgård, Charlotte Rampling i Javier Bardem, oskarovci i drugi talentirani glumci. Denis Villeneuve je režirao film prema scenariju koji je napisao zajedno s Jonom Spaihtsom, vjerno interpretirajući Herbertov roman. Okupio je kreativni tim s kojim je surađivao na prvom filmu, uključujući direktora fotografije Greiga Frasera, producenticu Patrice Vermette, montažera Joea Walkera, nadzornika vizualnih efekata Paula Lamberta i kostimografkinju Jacqueline West. Glazbu za film je skladao Hans Zimmer, dobitnik Oscara.

Fotografije: press