Subota, 23 ožujka, 2024

Holiday Stream & Shop: YouTube uskoro postaje shopping destinacija!

Od 15. do 22. studenoga održat će se tjedan streamova uživo na kojima će biti omogućene kupnje proizvoda nekih od najpopularnijih kreatora i robnih marki na platformi. Nudit će posebne proizvode i, naravno, cijene s popustima

Online trgovine mi uskoro mogle dobiti novog konkurenta, a riječ ni manje ni više nego od YouTubeu. Platforma je pokrenula “Holiday Stream and Shop” kojom je krenula u smjeru e-trgovine.



Od 15. do 22. studenoga održat će se YouTube ‘Holiday Stream and Shop’, tjedan streamova uživo na kojima će biti omogućene kupnje proizvoda nekih od najpopularnijih kreatora i robnih marki na toj platformi. Nudit će posebne proizvodi, ali i naravno cijene s popustom. 

Novi način povezivanja sa svojim korisnicima

“Tijekom proteklih 15+ godina, YouTube je evoluirao od mjesta na kojem ljudi mogu prenositi i dijeliti videozapise do odredišta na kojem se gledatelji mogu zabaviti, naučiti nove stvari i povezati se sa svojim omiljenim kreatorima. Vidjeli smo i nevjerojatan rast pregleda uživo, s više od pola milijuna kanala koji su po prvi put otvoreni 2020. godine. Strujanje uživo sve više postaje fokusirano na kreatore koji idu uživo i komentiraju proizvode koji su kupili i razgovaraju o svojim kupnjama .

Ove godine, s obzirom da su blagdani pred nama, s uzbuđenjem nudimo potpuno novi način kupovine s vašim omiljenim kreatorima uz naš prvi pop-up događaj za kupnju uživo.

Inspirativno je vidjeti kako YouTube kreatori rastu i postaju vrijedni izvori informacija za nove proizvode – zapravo, 89% gledatelja slaže se da YouTube kreatori daju preporuke kojima mogu vjerovati. Vidjeli smo kako se kreatori šire izvan ekrana i na potrošačke proizvode, od kojih mnoge već možete pronaći na njihovim YouTube kanalima i putem drugih trgovaca, a mi smo oduševljeni što ih možemo podržati na platformi na nove i uzbudljive načine”, objavljeno je na YouTubeu. 

Što to znači za platformu?

Budući da će sada biti omogućena kupnja i prodaja putem platforme, YouTube bi mogao postati jedno od glavnih odredište za kupnju, posebno generaciji Z. Prošle je godine YouTube počeo tražiti od kreatora da prate stavke koje su prikazali na snimci u kako bi izgradili značajke kupnje izravno unutar videozapisa, kako je prvi izvijestio Bloomberg News. Ovog ljeta YouTube je angažirao Katza, veterana e-trgovine, i Bridget Dolan, izvršnu direktoricu lanca Sephora, da vode novi odjel fokusiran na kupnju.

YouTube je glazbenoj industriji u 12 mjeseci isplatio 4 milijarde dolara!

Platforme društvenih medija postale su tako kanali za kupnju s visokom zaradom, a uz Googleov Alphabet kao svoju matičnu tvrtku, YouTube ima goleme količine podataka na dohvat ruke. 

Još u srpnju iz Alphabeta su istaknuli: “Kao što smo najavili ranije ove godine, testirali smo integrirano iskustvo kupnje koje gledateljima omogućuje da iskoriste vjerodostojnost i znanje pouzdanih kreatora kako bi obavili kupnje na YouTubeu. Ovaj je test najprije bio dostupan na videozapisima na zahtjev, a mi sada pilotiramo ovo iskustvo na streamovima uživo s nekolicinom kreatora i robnih marki. Dakle, ako gledate podržani prijenos uživo na YouTubeu, možete pregledavati i kupovati proizvode u stvarnom vremenu, bez prekida.”

Novi način trgovanja i kupovanja

Prema Social Media Today, potrošači se sve vipe navikavaju kupovati artikle pomoću društvenih mreža, na osnovi prikazanog sadržaja (što je također dio šireg Facebookova trgovanja), zbog čega će se uobičajeno ponašanje konzumneta u potpunosti promijeniti. Hoće li generacija Z jednog dana uopće trebati fizičke trgovine, pokazat će vrijeme.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime