Utorak, 19 listopada, 2021

YouTube je glazbenoj industriji u 12 mjeseci isplatio 4 milijarde dolara!

YouTube je u prvom tromjesečju 2021. dodao više plaćenih "članova" nego što ih je imao tijekom bilo kojeg drugog tromjesečje od pokretanja

Nekoliko mjeseci nakon što je izvršni direktor švedske audio streaming tvrtke Daniel Ek objavio da je Spotify platio pet milijardi dolara glazbenoj industriji 2020. godine, YouTubeov globalni šef glazbe Lyor Cohen izjavio je da je platforma isplatila više od 4 milijarde dolara umjetnicima, tekstopiscima i nositeljima prava tijekom zadnjih 12 mjeseci.

Cohen je objasnio kako je novac koji je omogućio YouTubeovu isplatu dolazio kroz dvostruke kanale YouTube oglasa te pretplate na YouTube Music i YouTube Premium. Tvrtka je od oglašavanja tijekom 2020. godine generirala čak 19,78 milijardi dolara, od čega je glazbenoj industriji odvojila oko 20 posto prihoda od oglašavanja. Za usporedbu, YouTube je glazbenoj industriji 2019. godine platio 3 milijarde dolara, navodi tvrtka.

YouTube je imao odlično prvo tromjesječe

“Među najznačajnijim generatorima prihoda, korisnički generirani sadržaj na YouTubeu činio je više od 30 posto od 4 milijarde dolara koliko su platili glazbenoj industriji”, naveo je Cohen te dodao: “Fan-powered videozapisi uvijek su bili popularni na YouTubeu, pomažući umjetnicima da povećaju svoju publiku i šire popularnost pjesama diljem svijeta. Oduševljeni smo što je sada postao značajan i dodatni izvor prihoda uz vrhunski glazbeni sadržaj.”

Navodeći da je YouTubeov cilj “postati vodeći generator prihoda za glazbenu industriju i pomoći umjetnicima širom svijeta da naprave karijeru baveći se glazbom”, Cohen je napomenuo kako je tvrtka u vlasništvu Alphabeta u prvom tromjesečju 2021. dodala više plaćenih “članova” nego što ih je imala tijekom bilo kojeg drugog tromjesečje od pokretanja. 

YouTube je imao odlično prvo tromjesječe

YouTube nastavlja s pronalaženjem novih izvora prihoda, među kojima su i inovacije u proizvodima za komunikaciju izravno s obožavateljima, uključujući odjeću, ulaznice, članstva i plaćene virtualne događaje. Primjer je plaćena livestream emisija BLACKPINK. Emisija se 31. siječnja prikazala ekskluzivno na YouTubeu, a za nju je prodano gotovo 280.000 članstva na kanalu u 81 zemlji. Grupa je zaradila 2,7 milijuna novih pretplatnika na službenom kanalu.

Paul Pacifico, izvršni direktor Asocijacije nezavisne glazbe, komentirao je sljedeće: “Ove brojke doista ističu važnost YouTubeova partnerstva s glazbom. Znamo da neovisna glazba na YouTubeu postiže veću težinu jer tamo popularnost potiču fanovi. Kako se sve veća vrijednost vraća neovisnoj glazbenoj zajednici iz cijelog svijeta, pozdravljamo sve alate koji su dostupni za daljnje poboljšanje odnosa između umjetnika i obožavatelja te se radujemo što ćemo nastaviti usko surađivati ​​s YouTube timom kako bismo pomogli našim članovima da maksimiziraju svoj potencijal. “

Pročitajte još...

9 YouTube kanala koji nas inspiriraju na odgovorniji (i zeleniji) život

Postoje tisuće vlogera koji promoviraju održivi razvoj i odgovoran način življenja stvarajući koristan sadržaj za svoju publiku. A kako predviđamo da ćemo ove godine provoditi puno vremena gledajući i učeći izabrali smo devet njih koji su nas oduševili praktičnim i korisnim savjetima

50 Cent i Eminem prvi reperi u YouTubeovom klubu milijardera

Videospot za Eminemovu pjesmu "Without Me" te prateći glazbeni video singla "In Da Club" repera 50 Cent prvi su hip-hop videi koji su na YouTube platformi prešli impresivnu brojku od milijardu pregleda

8 najboljih web stranica i aplikacija za preuzimanje besplatne glazbe

U nekoliko jednostavnih poteza možete uživati u omiljenim glazbenim numerama, raznih žanrova online, ali i offline. Neke web stranice i aplikacije omogućuju preuzimanje melodija za slušanje izvan mreže na računalu ili mobilnom uređaju

‘Sam u kući’ u stvarnosti: Youtuberi isprobali Kevinove podvale i evo kako su prošli!

Jeste li se ikad zapitali kako bi domišljati Kevinovi trikovi funkcionirali u stvarnom svijetu? Zašto mnogi smatraju kako je film "Sam u kući" zapravo "dječja" verzija filma "Umri muški" i da bi trebao biti zabranjen za djecu?

Povezano

Hrvatska diskografska udruga: Ovo je poraz za sve – od izvođača do diskografa!

Na stotine ljudi ostat će bez posla, a Hrvatska će ostati bez stotina milijuna kuna prihoda. Onemogućeno nam je poslovanje u vlastitoj zemlji te ćemo biti prisiljeni preseliti svoje poslovanje u druge članice Europske unije koje su pravilno implementirale direktivu, ističu u HDU

HDU poslao otvoreno pismo premijeru Plenkoviću i ministrici Obuljen Koržinek

Zbog čega donosimo Zakon koji nije u skladu s Ustavom, a uz to je i protivan Direktivi Europske unije? Tko će biti odgovoran kada se poljulja kredibilitet Hrvatske u Europskoj uniji, ističe se u otvorenom pismu Hrvatske diskografske udruge

Goga Bosak (Agapa Music): Struka mora pozvati nas ‘nezavisne’ da sudjelujemo!

S glazbenom menadžericom razgovaramo o njezinoj uspješnoj karijeri, nezavisnom labelu Agapa Music, ali i aktualnoj situaciji na hrvatskoj glazbenoj sceni koju je prilično uzdrmao i podijelio novi prijedlog Zakona o autorskim pravima

Britanska vlada odbila glazbenike: Neće dobiti 50% prihoda sa streaming pratformi

Ovom je odlukom britanska Vlada odbila zahtjev za intervencijom i zaštitom u ostvarivanju prava 150 britanskih glazbenika poput Stinga, Chrisa Martina i Led Zeppelina

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime