Ponedjeljak, 25 ožujka, 2024

Mudra kupnja: Nemojte pasti na ove outlet shopping trikove

Posljednjih godina outlet industrija se uvelike proširila i nerijetko se temelji na nekim tajnim taktikama osmišljenim da zavaraju kupce. Donosimo nekoliko savjeta koji će vam pomoći da ne nasjednete na njih!

Outlet trgovine nam se uvijek čine privlačne zbog vrtoglavih popusta koje nude –  često na dizajnerske komade, no u čemu je zapravo fora i kako iz takve kupnje izvući najpovoljnije uvjete za sebe. Jer, ruku na scre, sve trgovine imaju svoje provjerene trikove kako da nas privuku na trošenje.



Outlet trgovine daju velike popuste, ali posljednjih godina outlet industrija se uvelike proširila i nerijetko se temelji na nekim tajnim taktikama osmišljenim da zavaraju kupce. Donosimo nekoliko savjeta koji će vam pomoći da ne nasjednete na njih!

Tajna #1: Lokacija trgovine

Prodajna mjesta često se nalaze usred ničega, daleko od gradova. Izvorno je takva praksa bila iz dva razloga: cijene nekretnina i najmova pristupačnije su izvan gradova i roba koja se prodaje ispod cijene trebala se nalaziti na geografskoj udaljenosti od iste takve koja se prodaje u trgovinama po punoj cijeni.
Međutim, tvrtke su primijetile veliku nuspojavu. Budući da su kupci često putovali na velike udaljenosti kako bi došli do outleta, iskoristili bi dan pa što duže ostanu u šopingu, a istodobno osjećali su kako ‘moraju’ kupiti dovoljno stvari kako bi se ‘put isplatio’. Jer, što je izlet u šoping u outlet bez mnoštva torbi koji pokazuje da ste dobro iskoristili svoj dan, zar ne?

Tajna #2: Posebno za vas

Prodajna mjesta stekla su reputaciju da u glavnoj trgovini skladište predmete kojih ima previše na zalihama, prošlosezonski su ili možda malo oštećeni ili nemaju kvalitetu proizvodnje. Vrlo je primamljivo pomisliti da dobivate dizajnersku torbicu s popustom od 70% kada je šav na dnu tek malo uništen, zar ne?
Zapravo neki luksuzni modni brendovi danas proizvode posebno proizvode za prodaju u outlet trgovinama. A takvi namjenski outlet proizvodi obično imaju manju kvalitetu – lošije su izrade, sadrže više sintetičkih materijala i sl.

Tajna #3: Lažne cijene

Ako se roba kupuje i proizvodi posebno za outlet trgovinu, to znači da popust na originalnu cijenu nije točan, samim tim vaša ušteda je zapravo laž.
Iako, dio robe zaista dolazi iz glavnih trgovina, tako da nisu sve oznake s cijenama lažne, ali se pretpostavlja da oko 75% prodajne robe nosi ‘lažne’ cijene.
Jedan kupac koji se bavio kupnjom robe za outlet trgovine, ističe: “Kada sam kupovao robu za prodajnu kuću, nisam utvrđivao prodajnu cijenu kao što sam to obično činio, već sam stvorio lažnu ‘punu cijenu’ za svaki artikl koja će biti označena na naljepnicama. Ali, naravno, naša marža temeljila se na prodajnoj cijeni. Što znači da je košulja od 250 dolara, koja se prodaje za 50 dolara kupljena za oko 20 dolara.”

Savjeti za dobivanje maksimuma od outlet prodajnih mjesta

Ne kažemo da su outlet prodajna mjesta zla ili da biste ih nužno trebali prestati posjećivati. Trgovine na otvorenom mogu biti zabavan način za provesti sunčani dan. Ali, naoružajte se znanjem da su outlet prodajna mjesta postala industrija vrijedna 17 milijardi dolara koja iskorištava činjenicu da kupci žele i vole popuste.

  • Odredite vrijednost vašeg troška. Čak i ako ste se vozili 45 minuta ili više, ako ne vidite ništa što vam se sviđa, jednostavno se udaljite. Sada kada razumijete geografsku strategiju, nemojte dodatno bacati svoj novac da biste opravdali putovanje.
  • Zanemarite ‘punu cijenu’. Vjerojatno je lažna, a jedino što je relevantno jest vrijedi li predmet prodajne cijene.
  • Pažljivo provjerite kvalitetu, šavove i potencijalnu štetu. Provjerite oznake za sadržaj tkanine i zemlju proizvođača.
  • Istražite prije kupnje. Ako znate da želite, primjerice, Nike tenisice – provjerite cijenu online ili u lokalnoj trgovini, kako biste je usporedili s izlaznom cijenom. Ušteda možda neće biti velika kao što mislite, pogotovo nakon što uzmete u obzir nižu kvalitetu.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime