Subota, 24 srpnja, 2021

Super prilika za dizajnere: A1 Hrvatska traži ideje za novu radnu odjeću – pobjedniku nagrada od 20.000 kn!

A1 Hrvatska poziva sve dizajnerice i dizajnere na sudjelovanje u nagradnom natječaju ‘Ti kreiraš!’ za dizajn nove radne odjeće za zaposlenike. Traži se nova, moderna i praktična radna odjeća, uniforma kojom će se zajednički ponositi i autori, i korisnici

Briga o zajednici u kojoj djeluju, a ponajprije briga o svakom zaposleniku, temelji su poslovanja A1 Hrvatska. Odlučivši povezati te dvije zadaće te radne trenutke zaposlenika učiniti što ugodnijim, u A1 su odlučili kreirati – novu radnu odjeću.

S tim ciljem, odlučili su pozvati sve dizajnere da se jave na nagradni natječaj ‘Ti kreiraš!’ – za idejno rješenje dizajna nove radne odjeće. Nagradni fond iznosi 30.000 kuna, od čega pobjednik osvaja 20.000 kn, a drugoplasirani i trećeplasirani dizajner osvajaju po 5.000 kn.

Detalji natječaja 

Natječaj traje od 5. lipnja do 7. srpnja 2021., nakon čega će žiri izabrati troje najboljih koji će s tvrtkom Naftalina tijekom skoro dva mjeseca razrađivati ogledne primjerke/prototipe nove radne odjeće. Pobjednički modeli će se šivati u tvrtki Naftalina i dostaviti zaposlenicima A1 Hrvatske koji će već na jesen nositi novu odjeću s prepoznatljivim A1 identitetom. 
Detalji natječaja, pravila i sam natječaj objavljeni su na mrežnim stranicama www.a1.hr Prijave dizajnera i njihovih rješenja vrše se putem on-line obrasca na web stranici A1. 

Kreativni dizajn za kreativnu tvrtku

Naime, A1 Hrvatska ujedno želi dati poticaj srednjim i malim domaćim poduzetnicima – a dizajnerski-krojački studiji su upravo takvi – i omogućiti im da pokažu kakva se kreativna snaga krije u njihovim ateljeima. Upravo taj segment koji je među najviše pogođenima tijekom pandemije, bezbroj puta bio nositelj velikih društvenih promjena, i stoga mu A1 Hrvatska želi pružiti dodatnu podršku.
Cijeli proces – od odabira dizajnerskog rješenja do izvedbe i primjene – provest će se u suradnji s tvrtkom Naftalina, koja je već četiri desetljeća posvećena izradi radne odjeće za neke od najuspješnijih hrvatskih tvrtki. Uključivanje hrvatskih dizajnera te oslanjanje na domaće znanje i iskustvo tvrtke Naftalina, ujedno su i odraz nastojanja A1 Hrvatska za društveno odgovornim i održivim poslovanjem, jer – kako sami kažu – tvrtka može rasti samo kad raste i zajednica u kojoj djeluje. Za A1 Hrvatska održivo poslovanje nije samo pitanje dugoročne profitabilnosti, već i zadovoljstva i motivacije zaposlenika, ali i odgovornosti prema okolišu i zajednici u kojoj posluju. 

Briga o zaposlenicima 

Svjesni činjenice da su najbolji ambasadori upravo njihovi zaposlenici, A1 Hrvatska novom radnom odjećom želi svojim zaposlenicima omogućiti da se osjećaju ugodno u svakom trenutku na poslu, ali i pokazati im koliko brinu o njima i radnim uvjetima u A1Hrvatska su pozvali i svoje zaposlenike da sudjeluju u odabiru najboljeg dizajna.
Naime, u žiriju za izbor dizajna nove radne odjeće osigurano je i mjesto za jednog od zaposlenika koji će savjetima iz prve ruke pomoći da nova odjeća bude što ugodnija i po željama zaposlenika. Poticanje lokalne proizvodnje je još jedna od društveno odgovornih aktivnosti kojima tvrtka nastoji ostvariti što pozitivniji utjecaj na zajednicu u kojoj djeluje.

Jasmina Alijagić (stručnjakinja za brand strategiju), Josipa Maslać-Petričević (vlasnica Naftaline) i Deana Matulić Jagušt (stručnjakinja za internu komunikaciju)

A1 Hrvatska – Budućnost koju već živimo 

Od samih početaka poslovanja u Hrvatskoj (prije više od 20 godina) A1 Hrvatska je bio pionir tehnološkog napretka, a svojim su korisnicima uvijek nastojao omogućiti najnovije i najkvalitetnije usluge. To čine i danas, uvođenjem 5G mreže, čime povećavaju brzinu, kapacitet i efikasnost suvremenih komunikacija, uz skoro nepostojeću latenciju. Razvijaju napredna rješenja Interneta stvari (eng. Internet of Things/IoT) koja čine život i poslovanje jednostavnijim i zelenijim.
No, i u vremenu ubrzanog tehnološkog napretka, A1 Hrvatska ostaje tvrtka koja promiče društveno odgovorno poslovanje i nastoji doprinijeti boljitku zajednice u kojoj djeluje. To čine i sada, natječajem za dizajn nove radne odjeće, kojim podržavaju hrvatski dizajn i lojalnu proizvodnju, a ponajprije obrte i male tvrtke, ali i pokazuju brigu prema svojim zaposlenicima koji su ključ njihovog uspjeha. Ovo je njihov pogled u budućnost koja na krilima inovativnih tehnologija, uz nezaobilaznu društvenu odgovornost i zelenu etiku koja je usađena u sve što A1 Hrvatska čini, donosi nadu u bolje sutra. 

MOZAIK primjeren svačijim potrebama 

Tvrtka A1 Hrvatska želi biti saveznik obrtima, malim i srednjim i tvrtkama te im omogućiti što jednostavniji pristup digitalizaciji i povezivanju njihovog poslovanja. Manjim tvrtkama, gdje nerijetko ‘svi rade sve’ i nemaju luksuz da se mogu posvetiti proučavanju ponuda ili novih tehnologija, potreban je visokotehnološki partner koji im može osigurati kvalitetne uređaje i prilagođene usluge koje će im olakšati njihovo poslovanje, a pritom biti cjenovno pristupačan.
Zato je A1 Hrvatska osmislio MOZAIK, model koji omogućuje povezivanje više usluga, a time i ostvarivanje većih ušteda. Sve usluge dolaze iz jednog izvora, preglednije su i lakše za upravljanje, fleksibilne su i transparentne, zbog čega više nema potrebe trošiti vrijeme na izbor najbolje ponude i dugo razmišljati o njima, već se korisnici mogu posvetiti onome što im je najbitnije – vlastitom poslovanju. 

 

Pročitajte još...

12 fashion trendova koji će obilježiti proljeće/ljeto 2021. godine

Nova rutina rada kod kuće sigurno je utjecala na ono što su osmislili dizajneri. Naglasak na njihovim kolekcijama jest na udobnosti: hlače širokih nogavica za hrabro koračanje naprijed, prozirne maksi haljine za opušten glamur i sportska odjeća s modernim dodatkom poput suknji od satena u kombinaciji s hoodicom

Dizajneri razvijaju ventilacijsku kacigu za filtriranje COVID-19 tijekom putovanja

Ova pažljivo dizajnirana pokrivala za glavu pružaju pouzdaniju alternativu kirurškim maskama za lice, s patentnim ventilacijskim sustavom opremljenim ventilatorom koji guraju zrak kroz HEPA filtere prije nego što dođu do nosa i usta

Futurizam: donosimo 10 najtraženijih i najplaćenijih zanimanja budućnosti

Razvojem tehologije mnoga zanimanja koja poznajemo odlaze u zaborav, a dolaze nova o kojima smo prije desetak godina mogli samo maštali, a već danas bez nekih od njih ne možemo zamisliti život. U budućnosti će ih biti još više i bit će nevjerojatno dobro plaćena!

Poznati u kampanji u povodu Svjetskog dana poremećaja hranjenja

Kampanju su prvi podržali Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić iz modnog dvojca ELFS, a ubrzo su im se priključili i brojni prijatelji i suradnici te mnoge javne osobe poput Doris Pinčić, Marijane Batinić, Ane Begić Tahiri, Lejle Filipović, Lidije Lešić, Nives Ivanišević, Mije Dimšić, Ivane Mišerić i mnogih drugih

Povezano

Mislav Malenica: Za 50 godina ljudi više neće morati raditi zahvaljujući umjetnoj inteligenciji!

Predsjednik udruge CroAI i direktor/osnivač tvrtke Mindsmiths, Brođanin Mislav Malenica, ističe kako se treba kreirati što bolje uvjete za startupove te objašnjava zašto će nam za 5 godina postati jasno da umjetna inteligencija nije više samo alat koji upališ da nešto odradi

Ivana Nobilo: Moj život bi bio dobar materijal za neku napetu knjigu ili film!

U životu je prošla nekoliko intenzivnih poslovno-privatnih razdoblja da bi danas karijeru pečatirala kao doktorica znanosti i dekanica Swiss School of Business and Management u Ženevi. Ivana Nobilo otvoreno progovara o prednostima života u inozemstvu, poslovnom i privatnom životu te što ju je potaknulo na odlazak iz Hrvatske

Novi zakon u Norveškoj: sve retuširane fotografije moraju biti označene!

Influenceri u Norveškoj morat će se držati strogih pravila i označavati sve fotografije u kojima su koristili filtere te na bilo koji način povećali usne, suzili struk i naglasili mišiće... Svi prekršaji kažnjavat će se, kako je najavljeno, velikim novčanim kaznama, a u ekstremnim slučajevima čak i zatvorom

Zašto ovoga ljeta ne biste naučili kako postati top influencer?

Bilo da o tome razmišljate kao o potencijalnoj karijeri ili si želite omogućiti dodatan izvor zarade, ili se pak samo dobro zabaviti, donosimo nekoliko savjeta kako to čine profesionalci, koji će vam pomoći da se pozicionirate na tržištu

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime