Subota, 23 ožujka, 2024

Super prilika za dizajnere: A1 Hrvatska traži ideje za novu radnu odjeću – pobjedniku nagrada od 20.000 kn!

A1 Hrvatska poziva sve dizajnerice i dizajnere na sudjelovanje u nagradnom natječaju ‘Ti kreiraš!’ za dizajn nove radne odjeće za zaposlenike. Traži se nova, moderna i praktična radna odjeća, uniforma kojom će se zajednički ponositi i autori, i korisnici

Briga o zajednici u kojoj djeluju, a ponajprije briga o svakom zaposleniku, temelji su poslovanja A1 Hrvatska. Odlučivši povezati te dvije zadaće te radne trenutke zaposlenika učiniti što ugodnijim, u A1 su odlučili kreirati – novu radnu odjeću.



S tim ciljem, odlučili su pozvati sve dizajnere da se jave na nagradni natječaj ‘Ti kreiraš!’ – za idejno rješenje dizajna nove radne odjeće. Nagradni fond iznosi 30.000 kuna, od čega pobjednik osvaja 20.000 kn, a drugoplasirani i trećeplasirani dizajner osvajaju po 5.000 kn.

Detalji natječaja 

Natječaj traje od 5. lipnja do 7. srpnja 2021., nakon čega će žiri izabrati troje najboljih koji će s tvrtkom Naftalina tijekom skoro dva mjeseca razrađivati ogledne primjerke/prototipe nove radne odjeće. Pobjednički modeli će se šivati u tvrtki Naftalina i dostaviti zaposlenicima A1 Hrvatske koji će već na jesen nositi novu odjeću s prepoznatljivim A1 identitetom. 
Detalji natječaja, pravila i sam natječaj objavljeni su na mrežnim stranicama www.a1.hr Prijave dizajnera i njihovih rješenja vrše se putem on-line obrasca na web stranici A1. 

Kreativni dizajn za kreativnu tvrtku

Naime, A1 Hrvatska ujedno želi dati poticaj srednjim i malim domaćim poduzetnicima – a dizajnerski-krojački studiji su upravo takvi – i omogućiti im da pokažu kakva se kreativna snaga krije u njihovim ateljeima. Upravo taj segment koji je među najviše pogođenima tijekom pandemije, bezbroj puta bio nositelj velikih društvenih promjena, i stoga mu A1 Hrvatska želi pružiti dodatnu podršku.
Cijeli proces – od odabira dizajnerskog rješenja do izvedbe i primjene – provest će se u suradnji s tvrtkom Naftalina, koja je već četiri desetljeća posvećena izradi radne odjeće za neke od najuspješnijih hrvatskih tvrtki. Uključivanje hrvatskih dizajnera te oslanjanje na domaće znanje i iskustvo tvrtke Naftalina, ujedno su i odraz nastojanja A1 Hrvatska za društveno odgovornim i održivim poslovanjem, jer – kako sami kažu – tvrtka može rasti samo kad raste i zajednica u kojoj djeluje. Za A1 Hrvatska održivo poslovanje nije samo pitanje dugoročne profitabilnosti, već i zadovoljstva i motivacije zaposlenika, ali i odgovornosti prema okolišu i zajednici u kojoj posluju. 

Briga o zaposlenicima 

Svjesni činjenice da su najbolji ambasadori upravo njihovi zaposlenici, A1 Hrvatska novom radnom odjećom želi svojim zaposlenicima omogućiti da se osjećaju ugodno u svakom trenutku na poslu, ali i pokazati im koliko brinu o njima i radnim uvjetima u A1Hrvatska su pozvali i svoje zaposlenike da sudjeluju u odabiru najboljeg dizajna.
Naime, u žiriju za izbor dizajna nove radne odjeće osigurano je i mjesto za jednog od zaposlenika koji će savjetima iz prve ruke pomoći da nova odjeća bude što ugodnija i po željama zaposlenika. Poticanje lokalne proizvodnje je još jedna od društveno odgovornih aktivnosti kojima tvrtka nastoji ostvariti što pozitivniji utjecaj na zajednicu u kojoj djeluje.

Jasmina Alijagić (stručnjakinja za brand strategiju), Josipa Maslać-Petričević (vlasnica Naftaline) i Deana Matulić Jagušt (stručnjakinja za internu komunikaciju)

A1 Hrvatska – Budućnost koju već živimo 

Od samih početaka poslovanja u Hrvatskoj (prije više od 20 godina) A1 Hrvatska je bio pionir tehnološkog napretka, a svojim su korisnicima uvijek nastojao omogućiti najnovije i najkvalitetnije usluge. To čine i danas, uvođenjem 5G mreže, čime povećavaju brzinu, kapacitet i efikasnost suvremenih komunikacija, uz skoro nepostojeću latenciju. Razvijaju napredna rješenja Interneta stvari (eng. Internet of Things/IoT) koja čine život i poslovanje jednostavnijim i zelenijim.
No, i u vremenu ubrzanog tehnološkog napretka, A1 Hrvatska ostaje tvrtka koja promiče društveno odgovorno poslovanje i nastoji doprinijeti boljitku zajednice u kojoj djeluje. To čine i sada, natječajem za dizajn nove radne odjeće, kojim podržavaju hrvatski dizajn i lojalnu proizvodnju, a ponajprije obrte i male tvrtke, ali i pokazuju brigu prema svojim zaposlenicima koji su ključ njihovog uspjeha. Ovo je njihov pogled u budućnost koja na krilima inovativnih tehnologija, uz nezaobilaznu društvenu odgovornost i zelenu etiku koja je usađena u sve što A1 Hrvatska čini, donosi nadu u bolje sutra. 

MOZAIK primjeren svačijim potrebama 

Tvrtka A1 Hrvatska želi biti saveznik obrtima, malim i srednjim i tvrtkama te im omogućiti što jednostavniji pristup digitalizaciji i povezivanju njihovog poslovanja. Manjim tvrtkama, gdje nerijetko ‘svi rade sve’ i nemaju luksuz da se mogu posvetiti proučavanju ponuda ili novih tehnologija, potreban je visokotehnološki partner koji im može osigurati kvalitetne uređaje i prilagođene usluge koje će im olakšati njihovo poslovanje, a pritom biti cjenovno pristupačan.
Zato je A1 Hrvatska osmislio MOZAIK, model koji omogućuje povezivanje više usluga, a time i ostvarivanje većih ušteda. Sve usluge dolaze iz jednog izvora, preglednije su i lakše za upravljanje, fleksibilne su i transparentne, zbog čega više nema potrebe trošiti vrijeme na izbor najbolje ponude i dugo razmišljati o njima, već se korisnici mogu posvetiti onome što im je najbitnije – vlastitom poslovanju. 

 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime