Četvrtak, 2 prosinca, 2021

Upoznajte najpopularnijeg TikTokera u regiji s više od 30 milijuna lajkova

Svoju strast prema snimanju videa Dario Marčac pretvorio je u posao; na TikToku prati ga više od 544 tisuće ljudi, a broj lajkova na videozapisima premašuje 30 milijuna

TikTok je trenutačno jedna od najpopularnijih digitalnih platformi na svijetu. I ako možda niste njezin korisnik, sigurno vam je na negdje izašao kratki videoklip sa savjetima za uređenje doma, recept za zanimljivu kavu ili skupina koja pleše ujednačenu koreografiju. 

Iako najviše među mladima, ova društvena mreža vrlo je popularna i u Hrvatskoj, a Dario Marčac je svoju strast prema snimanju videa pretvorio u posao. Darija na TikToku prati više od 544 tisuće ljudi, a ima i više od nevjerojatnih 30 milijuna lajkova na videozapisima.

Dario je svrstan u Top 10 TikTokera na Balkanu, a osnovao je i brand TikTok Balkan, koji je okupio više od  20 vodećih TikTokera upravo na tome području. Zahvaljujući svom osobnom uspjehu,  sada radi s klijentima iz raznih područja i njegov posao se svakodnevno širi, a u posljednje vrijeme je gost mnogih konferencija i festivala. Sa samo 26 godina, Dario je bio najmlađi predavač na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu u Rovinju.

Za Mixer.hr otkrio je trikove za kreiranje uspješnih TikTok videa, kako koristiti TikTok u poslovne svrhe, kao i prednosti jedne često zanemarene društvene mreže koja mu je pomogla na poslovnom putu.

@dariomarcacTko prepoznaje novu TikTokericu? 🥰👏 ##weekendmediafestival♬ Hot N Cold – Katy Perry

TikTok u poslovne svrhe

Na Weekend Media Festivalu ste održali predavanje ‘TikTok u poslovne svrhe’ i bili ste najmlađi izlagač, čestitamo! Kakav je bio osjećaj držati predavanje na tako važnom festivalu?

Osjećaj je odličan! Na TikToku sam gotovo dvije godine i jako mi je drago što sam mogao svoje znanje i iskustvo prenijeti ostalima. Živimo u vremenu gdje godine ne predstavljaju prepreku. Tehnologija jako brzo napreduje, ja sam samo osoba koja je prepoznala inovaciju dok ona još nije bila očita.
 
Zašto je TikTok važan u poslovanju u 2021. godini?
 
Važan je zato što je TikTok trenutačno jedina platforma koja ima u potpunosti organski rast. Sve kompanije koje se sada prijave na platformu i aktivno krenu objavljivati sadržaj i educirati ljude o sebi i svojim proizvodima imaju prednost nad onima koje će tek kasnije doći. TikTok je već postao platforma za sve generacije. Ljudi toga još nisu svjesni.

TikTok je već postao platforma za sve generacije. Ljudi toga još nisu svjesni. TikTok se može koristiti i koristiti se za razne stvari

Koje su prednosti TikToka kojih možda nismo svjesni?
 
Algoritam je tako napravljen da gledateljima prikazuje točno ono što oni žele vidjeti. Možemo postaviti platformu tako da nam prikazuje isključivo ono što nas zanima. Jako je zarazna što znači da će zbog brzine i atraktivnosti sadržaja uhvatiti vaše vrijeme. Više vremena se provodi na TikToku nego na bilo kojoj drugoj platformi.

Platforma za sve generacije

TikTok se veže uz mlađe generacije (do nekih 25 godina), ali Vi ste surađivali s klijentima iz raznih industrija koje imaju i različite ciljne skupine. Je li to dokaz da se TikTok može koristiti u svemu ako postoji dobra ideja?
 
TikTok je već postao platforma za sve generacije. Ljudi toga još nisu svjesni. TikTok se može koristiti i koristiti se za razne stvari. Dokaz tome je da postoje osobe koje itekako lijepo žive od toga.
 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli DARIO MARČAC (@dariomarcac)

Koje su pogreške koje se najčešće koriste prilikom izrade sadržaja za TikTok?
 
Izrađuje se isključivo reklamni sadržaj. Video sadržaj mora djelovati iskreno, autentično. Kada su videa  preduga i ako prvih par sekunda nije interesantno, publika gubi interes gledati cijeli video do kraja. To su definitivno stvari na koje trebate obratiti pažnju.
 
Možete li nam dati nekoliko savjeta kako napraviti dobar i kvalitetan sadržaj za TikTok?
 
Zapravo sam vam već otkrio kroz isticanje pogrešaka. Kreirajte video sadržaj isključivo o onome što volite. Prve 3 sekunde su ključne, uhvatite pažnju gledatelja i odgovarajte na komentare pratitelja. Djeluje jednostavno, ali potrebno je uložiti dosta vremena i promišljanja da svaki put uspijete zadovoljiti kriterije pratitelja.

Jasno je da je danas TikTok vodeća platforma, ali kombinacija TikToka i Instagrama je dobitna!

TikTokeri su novi “Instagram influenceri” i mnogima je to posao iz snova, ipak iza uspjeha stoji mnogo rada, truda i odricanja. Kako izgleda Vaš radni dan?
 
Ljepota toga je što je svaki dan drugačiji. Kreiram sadržaj koji mi je u tom trenutku fora i zanimljiv, a osim toga vodim dosta kompanija na TikToku pa brinem da je sadržaj uvijek kvalitetno i na vrijeme dostavljen.
 
Trebaju li se Instagram influenceri “bojati” TikTok influencera? Kakva je budućnost društvenih mreža?
 
Naravno da ne trebaju. Ja sam uvijek za to da se držimo zajedno i gradimo priču zajedno. Jasno je da je danas TikTok vodeća platforma, ali kombinacija TikToka i Instagrama je dobitna!
 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli DARIO MARČAC (@dariomarcac)

 
Je li TikTok društvena mreža budućnosti? Hoće li s godinama njegova važnost u poslovanju rasti?
 
TikTok je sadašnjost. Kompanije se već pojavljuju na TikToku i to može i hoće ići samo prema gore.

Zaštita djece na TikToku

S obzirom na to da je TikTok društvena mreža s kojojm odrastaju nove generacije i nerijetko možemo vidjeti djecu kako se snimaju u parkovima ili na igralištima, sigurno postoji zabrinutost roditelja. Kako roditelji mogu zaštiti djecu na TikToku?
 
Postoji opcija gdje se na TikToku uređaj roditelja može spojiti s uređajem djeteta te se na taj način prati sve što dijete gleda i piše. Ali kao i uvijek, na prvom mjestu je razgovor s djetetom i objašnjavanje koje su prave vrijednosti i što se treba podržavati, a što izbjegavati.
 
@dariomarcacReply to @gucciman1231 TKO JE ZNAO ZA OVO???? Meni je prefora!! 🤩🤩 ##macbookpro♬ original sound – Dario Marčac

Kako ste se odlučili “specijalizirati” baš za TikTok?

Volim nove stvari, TikTok je jedna od njih. U TikToku sam vidio posebnu priliku jer je inovacija koju ne razumiju svi, što znači da postoji netaknuto tržište.
 
Što vam se kod TikTok najviše sviđa?
 
Najviše mi se sviđa jednostavnost i iskrenost koju platforma ima. Promiču se dobre stvari i TikTok je poznat po tome što potiče kreatore na stvaranje pozitivnog sadržaja.

Linkedin je poseban po tome što mogu dijeliti svoje znanje i razumijevanje TikToka s poslovnim ljudima

Brojke Vam munjevitom brzim rastu i više od 600.000 ljudi Vas prati na društvenim mrežama. Što je po Vama bila prekretnica u Vašoj karijeri?
 
Pa svakako se ističem po tome što je moj sadržaj fokusiran na publiku. Potičem ostale da komentiraju moja videa i odgovaram na većinu komentara. Glavna prekretnica dogodila se za vrijeme korone kada su svi počeli preuzimati TikTok i tu su moje brojke skočile.
 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli DARIO MARČAC (@dariomarcac)

Osim TikToka veoma ste aktivni i na društvenoj mreži Linkedin, kako Vam je ona pomogla u razvoju poslovanja?
 
Linkedin je poseban po tome što mogu dijeliti svoje znanje i razumijevanje TikToka s poslovnim ljudima. Moje poslovanje je itekako skočilo nakon što sam počeo objavljivati sadržaj na toj platformi.
 
Trebaju li svi zaposleni imati Linkedin? Koje su njegove prednosti?
 
Uvijek je dobro prezentirati svoju poslovnu stranu ostalima, a Linkedin je pravo mjesto za to. Nikad ne znate koja kompanija traži upravo osobu poput vas!
 

Pročitajte još...

Anita Meštrić: Studentica koja je svjedočila nekim od najtežih posljedica koronavirusa

U prvom'valu' pandemije Anita je na Sljemenu doživjela sve - i stres i snijeg i potres, a od doma su stigle loše vijesti - u roku od tjedan dana umrla joj je baka, a otac, majka i brat zbog korone završili u bolnici. Potom je danonoćno s kolegama radila testiranja na dr. Andrija Štampar i svjedočila enormnom stresu kojem su izloženi zdravstveni radnici...

Crave puzzle: Kako su hrvatski studenti pokrenuli biznis – iz čiste dosade!

Matea Marasović i Sven Šegi, 21 godišnji hrvatski studenti koji stoje iza brenda Crave Puzzle kreiraju puzzle sa životinjskim motivima, a osim što polako osvajaju tržište, čine i dobro djelo - dio zarade doniraju udrugama za zaštitu životinja

Ena Rajić: Spoken word poezija provocira na kritičko razmišljanje i – akciju!

Mlada umjetnica, psihologinja, video producentica i poduzetnica već tri godine više nego uspješno progovara o društvenim problemima na satiričan način

Fotograf Goran Matijašec: Kako ostvariti top karijeru u Dubaiju?

Jedan od najuspješnijih hrvatskih modnih fotografa otkrio nam je zašto je prije 5 i pol godina preselio u Dubai, kako se morao dokazivati na zahtjevnom tržištu rada te koje su prednosti i mane multikulturalnog grada u kojem mnogi žele živjeti i uspjeti

Povezano

Tomislav Pokrajčić (JelTom): Na međunarodnom tržištu dobijemo zlato, a u RH nas odbiju bez točnog objašnjenja!

Tomislav Pokrajčić, suvlasnik i direktor tvrtke Jel Tom, koju je osnovao njegov otac, poznati inovator Frano Pokrajčić, otkriva kako je njihova tvrtka postala poznata po višestruko nagrađivanim inovacijama, od izuma Razbijača valova preko mobilne Box barijere koja služi za zaštitu od poplava

Mirna Bučević (Producentice): Voljela bih snimiti dugometražni film!

Naša je industrija nepredvidiva i prevrtljiva tako da se u pandemiji zapravo nije dogodilo ništa što nam se ne može dogoditi i inače. Ne mislim će dobar val trajati vječno, ali to nije razlog da ga ne zajašemo, ističe producentica Mirna Bučević

Boris Barbir (Pine Studio): Naš ulog od 2,2 milijuna kuna isplatio se u samo nekoliko dana

Suvlasnik Pine Studija Boris Barbir otkriva kako je njihov Escape Simulator 'rasturio' na gaming tržištu, na što su posebno ponosni, kako se igrica razvijala te kako je Pine Studio nastao doslovno u maloj garaži, a danas niže svjetske uspjehe i rekorde u gaming industriji

Holiday Stream & Shop: YouTube uskoro postaje shopping destinacija!

Od 15. do 22. studenoga održat će se tjedan streamova uživo na kojima će biti omogućene kupnje proizvoda nekih od najpopularnijih kreatora i robnih marki na platformi. Nudit će posebne proizvode i, naravno, cijene s popustima

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime