Louis Vuitton rangiran je kao najvrednija luksuzna tvrtka u Interbrandovom izvješću o najboljim svjetskim brendovima za 2021. godinu.
Francuska luksuzna kuća nalazi se na 13. mjestu i jedina je modna tvrtka u prvih 20. Chanel i Hermès su na 22., odnosno 23. mjestu. Prva tri mjesta zauzimaju tehnološki divovi Apple, Amazon i Microsoft. H&M i Zara rangirani su na 43. i 45. mjestu u izvješću, u kojem su i divovi ljepote l’Oreal i Sephora rangirani na 53. i 100. mjestu.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Sephora je nova na popisu
Sephora je jedini novi brend na popisu, a njezin ulazak na ovu listu možda predstavlja stabilizaciju tržište nakon pandemije. Prema riječima izvršnog direktora Sephore Martina Broka, uspjeh Sephore proizlazi iz iznimnog rada 35.000 zaposlenika tvrtke.
Sephorin ulazak na ovu listu čini LVMH Grupu prvim konglomeratom koji ima pet robnih marki na ljestvici najboljih svjetskih brendova (Sephora, Louis Vuitton, Tiffany & Co (92), Hennessy (95) i Dior (77)). Burberry je jedina britanska modna tvrtka na popisu i zauzima 97. mjesto. Ostali luksuzni brendovi koji se nalaze u prvih sto su Gucci (33) i Prada (94). Divovi sportske odjeće Nike i Adidas nalaze se na 11., odnosno 49. mjestu.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Ukupna vrijednost veća od 2,6 milijardi dolara
U pozadini dubokih globalnih ekonomskih, društvenih i tehnoloških promjena, izvješće o najboljim svjetskim robnim markama za 2021. zabilježilo je najveći rast brenda ikad. Ukupna vrijednost 100 najboljih marki povećala se sa 2,3 milijardi dolara u 2020. na gotovo 2,7 milijardi u 2021., što je ukupno povećanje od 15 posto.
Najbrže rastući, najvredniji i najučinkovitiji sektor je i dalje tehnologija. Digitalni trendovi koji su poduprli snažan rast u ovom sektoru ne pokazuju znakove jenjavanja. Ljudi diljem svijeta se u profesionalnom, ali i osobnom životu sve više oslanjaju na tehnologiju temeljenu na cloudu, umjetnoj inteligenciji, streaming i usluge pretplate koje jačaju ovaj sektor. Zastupljenost tehnologije na ljestvici to i dokazuje – prva tri brenda, Apple, Amazon i Microsoft, čine 62,3 posto ukupne vrijednosti prvih deset brendova.