Srijeda, 3 travnja, 2024

Za razvoj vinskog turizma potreban nam je dobar vinski marketing

VinMarKon svake godine ima drugu krovnu temu, a ovogodišnja tema je vinski urizam. Pokušat ćemo otkriti da li i u kojoj mjeri turisti dolaze u Hrvatsku upravo zbog vina, te ćemo detektirati regije koje u tom pogledu pružaju dobar primjer

U petak je održana konferencija za medije na kojoj je najavljen drugi po redu VinMarKon, odnosno koferencija o vinskom marketingu koja će se održati u Zagrebu 3. ožujka 2022.



Irena Lučić, direktorica tvrtke diWine j.d.o.o. i glavna organizatorica konferencije istaknula je kako se za sudjelovanje prijavilo preko 70 sudionika, od čega većinu čine vinari i vinski profesionalci. “Ove nas brojke vesele iz više razloga. Prije svega, drago nam je vidjeti kako se sudionici prvog VinMarKona održanog 2020. vraćaju što znači da su ovakav tip edukacije prepoznali kao koristan. Broj vinara – sudionika konferencije porastao je za gotovo 40% u odnosu na 2020. godinu, što ukazuje na to da su nove generacije vinara svjesne važnosti marketinga u sve konkurentnijem tržišnom okružju”, izjavila je Irena Lučić.

U nastavku Irena se osvrnula i na koncept konferencije: “VinMarKon svake godine ima drugu krovnu temu, a ovogodišnja tema je vinski urizam. Pokušat ćemo otkriti da li i u kojoj mjeri turisti dolaze u Hrvatsku upravo zbog vina, te ćemo detektirati regije koje u tom pogledu pružaju dobar primjer. Tema se kroz interaktivna 15-minutna predavanja spušta s teoretske na praktičnu razinu, ostavljajući dovoljno vremena za diskusiju, razmjenu znanja i iskustava.”

Andrija Popović, Irena Lučić i Ivica Dobrinčić

Priča o revitalizaciji autohtonih sorti Kvarnera

Konferencija će započeti panel-diskusijom “Hrvatska – destinacija vinskog turizma?”. Ovom su prigodom najavljeni i panelisti, među kojima je i europarlamentarac Tonino Picula, zatim prof.dr.sc. Ivo Grgić sa Agronomskog fakulteta u Zagrebu, prof.dr.sc. Oliver Kesar sa Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i Ivana Jurić, direktorica turističke zajednice Osječko-baranjske županije.

Na konferenciji za medije prisutnima se obratio vinar Ivica Dobrinčić, predsjednik udruženja Vina Kvarnera, koji je uz najavu prezentacije vina ispričao divnu priču o revitalizaciji autohtonih sorti Kvarnera, za koje je i sam vrlo zaslužan: “Primorsko – goranska županija i otok Krk uvijek su bilježili dobre rezultate u prodaji vina, to nije sporno. No danas, upravo zahvaljujući udruživanju i brendiranju, postaju prepoznatljiva destinacija vinskog turizma. Osim nadaleko poznate i popularne žlahtine, danas svjedočimo sve većoj popularnosti i drugih autohtonih sorti poput jarbole, beline, sansigota, trojščine, kamenine i debejana.”

Na VinMarKonu će se pretpremijerno moći kušati visokokvalitetni plavac mali – “Opus Bridge”

Andrija Popović, predstavnik vinarije Opus, najavio je kako će upravo sudionici
VinMarKona imati priliku pretpremijerno kušati novu Opus etiketu pod nazivom
“Opus Bridge”. Riječ je o visokokvalitetnom plavcu malom, koji dolazi iz najmlađeg
hrvatskog vinogorja Komarna, a koji je dobio naziv u čast Pelješkom mostu,
dominantnom vizurom toga kraja. “Ovo je vino iz berbe 2018. godine u kojoj je
započela gradnja Pelješkog mosta, a nakon pažljivog odležavanja puštamo ga u
promet upravo 2022. godine. U godini u kojoj je i most pušten u promet”, objasnio je
Popović.

Opus Bridge, plavac mali iz 2018. godine

Važnost konferencije prepoznale su brojne turističke zajednice diljem Hrvatske, koje su sufinaciranjem sudioničke kotizacije omogućile vinarima dolazak na konferenciju. Među nijma se ističe Turistička zajednica Kvarnera, s brandom Kvarner Wines, koja je ne samo sufinancirala dolazak vinara, već i održavanje vinske prezentacije kvarnerskih vina u okviru konferencije. Vinare i VinMarKon podržali su i TZ Međimurja, TZ Koprivničko-križevačke županije, TZ Osječko-baranjske županije, TZ Vukovarsko-srijemske županije, TZ Brodsko-posavske županije, TZ Šibensko-kninske županije, lokalne TZ Poreča, Vižinade i Kaštela te
udruga Vino Zagorja.

Iz organizacije su zahvalili sponzorima i partnerima koji su podržali konferenciju – hotelu International, splitskoj tvrtci Fitosmart, te časopisu za turizam Place2Go. Uz već spomenutu udrugu Vina Kvarnera, konferenciju su donacijom vina podržale vinarije Opus, Apolitico i Sosich. Ne smijemo zaboraviti ni Janu – službenu vodu konferencije.

Dodatne informacije o konferenciji potražite na www.diwine.com.hr, kao i na Facebooku DiWine i Instagramu diWine_project.

 

Fotografije: Press

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime