Srijeda, 24 srpnja, 2024

Mate Janković održava kulinarski show za smanjenje otpada

Počevši kao digitalna kampanja, inicijativa se s vremenom razvila u poticaj za građane da preduzmu konkretne korake koji će doprinijeti očuvanju našeg planeta

Nestlé je obilježio Svjetski dan osviještenosti o otpadu od hrane organizirajući prvu u nizu besplatnih radionica za građane. Ova inicijativa dio je četvrte sezone edukativnog projekta nazvanog #BirajZeleno: više ljubavi, manje otpada od hrane. Nestlé, kao najveća svjetska prehrambena kompanija, već nekoliko godina ulaže napore kako bi podigla svijest građana o trenutnim ekološkim izazovima. Počevši kao digitalna kampanja, inicijativa se s vremenom razvila u poticaj za građane da preduzmu konkretne korake koji će doprinijeti očuvanju našeg planeta. Radionica je bila samo jedan od koraka u tom dugotrajnom nastojanju.



Kampanja pod geslom ‘Nauči, primijeni, promijeni’ 

Kompanija je pokrenula svoju inicijativu pod sloganom “Nauči, primijeni, promijeni” i posvetila se edukaciji hrvatskih građana o gorućem ekološkom problemu – otpadu od hrane. Prema statističkim istraživanjima, situacija u Hrvatskoj je zabrinjavajuća, s čak 40 posto hrane koja se svakog tjedna baca u kućanstvima, iako je mogla biti iskorištena. Nestlé je prepoznao važnost ove problematike i odlučio je uložiti napore u organizaciju besplatnih radionica s ciljem educiranja hrvatskih građana o otpadu hrane i načinima kako ga smanjiti.

Nakon trogodišnjeg napora u podizanju svijesti među hrvatskim građanima o problemu stvaranja otpada od hrane, kompanija Nestlé odlučila je napraviti korak više i provesti konkretnije akcije. Njihov glavni cilj je potaknuti i osvijestiti građane o aktivnom sudjelovanju u smanjenju tog otpada. Nestlé vjeruje da svaki pojedinac može znatno pridonijeti smanjenju otpada od hrane te da organizirane radionice pružaju priliku za istraživanje kreativnih načina kako svako kućanstvo može transformirati preostale namirnice u nove i ukusne obroke. Ivana Jeleč, voditeljica korporativnih komunikacija kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i BiH, naglasila je važnost odgovornosti u podizanju svijesti o ovoj ključnoj temi i izrazila vjeru da će samo zajedničkim naporima, radom i edukacijom moći stvoriti održiviju budućnost.

U akciju se uključilo i Ministarstvo 

Nestlé je partnerstvom s Konzumom, vodećim maloprodajnim lancem u Hrvatskoj, te suradnjom s Veleučilištem Aspira i Ugostiteljsko-turističkim učilištem Zagreb, odlučio pretvoriti svoju edukativnu inicijativu u dugoročni projekt koji će uključivati sve veći broj dionika. Ove godine, Ministarstvo znanosti i obrazovanja te Ministarstvo poljoprivrede podržali su inicijativu #BirajZeleno kao službeni pokrovitelji četvrte sezone.

Uz radionice, javnost će također moći naučiti kako smanjiti otpad od hrane u vlastitim domovima putem kulinarskog showa koji će voditi chef Mate Janković. Kulinarski show će se održati sredinom listopada u Super Konzumu na adresi Radnička cesta 49. Chef Janković će predstaviti recepte koji minimiziraju otpad hrane i educirati građane o njihovoj važnosti, s naglaskom na pozitivnom utjecaju na okoliš i kućni budžet.

Svi zainteresirani građani mogu se pridružiti ovim inspirativnim radionicama kako bi zajedno učili, razmjenjivali ideje i gradili put prema zelenijoj budućnosti – podrška osviještene zajednice i sudjelovanje u promjeni ključ su našeg uspjeha. Prijaviti se možete ovdje.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime