Nedjelja, 17 listopada, 2021

12 sjajnih profila uz koje ćete naučiti sve o regenerativnoj poljoprivredi

Ovih 12 Instagram profila naučit će vas sve što ste željeli znati vlatitom uzgoju hrane, od regeneracije tla do biodinamičke poljoprivrede

Od početka pandemije sve je više ljudi započelo s uzgojem vlastitog voća i povrća. Pandemija je naglasila nesigurnost našeg trenutnog prehrambenog sustava i stvorila potrebu za održivijim načinom življenja i hranjenja.

Ovih 12 Instagram profila naučit će vas sve što ste željeli znati vlatitom uzgoju hrane, od regeneracije tla do biodinamičke poljoprivrede.

1/ Farms To Feed Us

2/ Claire Ratinon

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Claire Ratinon (@claireratinon)

Osim što uzgaja povrće koje prodaje brojnim restoranima u Yotama Ottolenghija, Claire Ratinon autorica je i knjige How to Grow Dinner without Leaving the House, praktičnog vodiča za organizaciju prostora u domovima za uspješno stvaranje mogućnosti uzgoja hrane.

3/ Go Grow With Love

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli GroGrowWithLove C.I.C (@gogrowwithlove)

Sandra Salazar D’eca završila je hortikulturu i podučava svoje pratitelje kako uzgajati vlastite proizvode. 

4/ Fern Verrow

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Fern Verrow (@fernverrow)

Fern Verrow, biodinamička je farma u Herefordshireu, a odavno je vrlo popularna iako ju je još ’90-ih osnovala Jane Scotter. Trenutno na farmi rade žene, a najtraženiji proizvodi su im cvijeće i povrće.

5/ Aweside Farm

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Aweside Farm (@awesidefarm)

Osnovana uz pomoć donacija Ecological Land Co-Op, farma Aweside u Sussexu uzgaja jestivo cvijeće, zaboravljene sorte povrća i još mnogo toga. 

6/ Land In Our Names (LION)

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli LION (@landinournames)

Inspiriran Soul Fire Farmom u Americi, Land in Our Names (LION) predan je iskorjenjivanju rasizma i dekolonizaciji poljoprivrede širom Britanije. 

7/ Wakelyns Bakery

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Wakelyns Bakery (@wakelynsbakery)

Baker Henrietta Inman autorica je knjige The Natural Baker: Novi način pečenja s najboljim prirodnim sastojcima, a uz to je i glavna pekarica na poljoprivrednoj šumarskoj farmi Wakelyns u Suffolku, koja se u svojim receptima trudi koristiti razne vrste žitarica.

8/ Granville Community Kitchen 

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Granville Community Kitchen (@grancomkitchen)

Pod vodstvom aktivistice zajednice Dee Woods, Granville Community Kitchen bavi se uzgojem i distribuicijom proizvoda u South Kilburnu. Ovo je sjajan model male urbane farme.

9/ Seed Saving Network

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli The Seed Saving Network (@seedsavingnetwork)

Sa sjedištem u OmVed Gardens u Londonu, Seed Saving Network pruža besplatno sjeme s ciljem stvaranja mreže uzgajivača širom Britanije.

10/ SSAW Collective

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Spring Summer Autumn Winter (@ssaw.collective)

SSAW (Spring Summer Autumn Winter) spaja uzgajivače i proizvođače, a posebni su po tome što organiziraju događaje poput vjenčanja i zabava sa svojim proizvodima.

11/ Poppy Okotcha

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli @poppyokotcha

Manekenka i aktivistica pokreta Nature Is a Human Right, Poppy Okotcha nedavno se preselila iz Londona u selo Devon, a svoj Instagram koristi za dijeljenje savjeta o kompostiranju, ishrani i travarstvu dok razvija vlastiti ljekoviti vrt.

12/ Farmerama Radio

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Farmerama Radio (@farmerama_radio)

Abby Rose koristi svoj nagrađivani podcast Farmerama kako bi ugostila lidere regenerativne poljoprivrede i obrazuje javnost.

Pročitajte još...

Farme budućnosti: Je li vertikalna poljoprivreda ključ proizvodnje hrane?

Za samo 30 godina gotovo 70% svjetske populacije živjet će u gradovima. Kako ćemo proizvoditi hranu koja će služiti ovoj brzo rastućoj populaciji koja postaje sve koncentriranija na drugačiju vrstu poslova?

I psiholozi preporučuju: Podržite lokalne proizvođače hrane. A evo i zašto?

U doba korone odjednom je postala više nego ikada važna zemlja podrijetla hrane, posebno voća i povrća. I to ne samo zbog ekoloških razloga

EKO MODA: Hit su kreacije od algi, kaktusa, cvijeća, mliječnih proteina…

S povećanjem svjesnosti potrošača o 'prljavoj' strani mode proizvođači se sve više okreću novim, poželjnijim biomaterijalima i biotehnologijama koje se temelje na održivim izvorima sirovina i reciklaži

Branka Ilakovac: U Hrvatskoj godišnje bacimo više od 380.000 tona hrane!

Znate li da se u Hrvatskoj po osobi na razini kućanstva godišnje baci 75 kilograma hrane? Istina je da je to nešto manje od europskog prosjeka koji iznosi 92 kilograma po osobi, no činjenica je da su kod nas kućanstva dominantniji proizvođač otpada od hrane od ostalih sektora.

Povezano

Švicarci štite ledenjake od topljenja na neočekivan i inovativan način

U posljednjih nekoliko desetljeća na planini Titlis, nadmorske visine od 3.238 metara, znatno se osjetilo topljenje ledenjaka, a zaposlenici skijališta se nadaju kako će njihov projekt funkcionirati pa sve napore i nade ulažu u njega

Savjestan shopping: najbolje online trgovine za održivu kupnju

S obzirom na da smo se svi pomalo navukli na online kupnju, odlučili smo pronaći web mjesta koja se trude biti što održivija, pa tako podržavaju male i neovisne proizvođače ta posluju prema etičkim, održivim poslovnim praksama

Pronašli smo inovativne bočice, vrhunskog dizajna koje brinu o okolišu

Nova kolekcija boca Chilly's trijumf je u održivom dizajnu i proizvodima za višekratnu uporabu. Naime, misija brenda jest kreirati proizvode koji su u skladu s urbanom načinu života, imaju idealan balans jedinstvenog stila i nenadmašne funkcionalnosti, a istodobno stvaraju naviku svakodnevnog korištenja održivih proizvoda

beauty4thefuture: Razvrstavajte potrošena pakiranja kozmetičkih proizvoda

Cilj pokretanja ove stranice jest kvalitetna edukacija potrošača o mogućnostima razvrstavanja i recikliranja higijenskih i kozmetičkih proizvoda, kao i poticanje njihovih odgovornih navika i ponašanja

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime