Utorak, 18 veljače, 2025

Bourjois proslavio 160. godišnjicu donoseći radost u božićnom vremenu

Ova posebna proslava predstavlja ne samo obilježavanje dugogodišnje tradicije Bourjois brenda, već i njihov angažman u širenju ljubavi i radosti unutar zajednice, odražavajući duh brenda i njegovu filozofiju

Bourjois, priznati svjetski kozmetički brend s bogatom tradicijom koja seže 160 godina unatrag, proslavio je svoj značajan jubilej na jedinstven način – kroz nesebično darivanje i širenje radosti tijekom blagdanskog razdoblja. U prekrasnom ambijentu N’oublie Pâtisserie, Bourjois je okupio influencere, novinare, ambasadoricu brenda Tinu Walme te mnoge druge koji su podržali ovu posebnu prigodu.



Paketići za Dom za nezbrinutu djecu 

Predanim pristupom širenju radosti, Bourjois je stvorio jedinstveno iskustvo za sve prisutne. Svaki sudionik imao je priliku izraditi dva prekrasna božićna ukrasa – jedan za sebe, a drugi kao poklon za Dom za nezbrinutu djecu Nazorova. Uz svaku kuglicu, koja je bila ispunjena ljubavlju i kreativnošću, išla su i dva ili više Bourjois proizvoda, koji već dugi niz godina osvajaju srca žena diljem svijeta.

 

Kroz ovo predivno iskustvo izrade ukrasa, brend je unio radost i obogatio blagdansko raspoloženje među prisutnima. Radionicu je vodio Nikola Grbin, glavni urednik Hello magazina, koji je svojom iznimno kreativnom stranom pridonio stvaranju božićnih kuglica, pružajući radost ne samo onima koji su sudjelovali, već i djeci koja će primiti ove prekrasne darove.

Ova posebna proslava predstavlja ne samo obilježavanje dugogodišnje tradicije Bourjois brenda, već i njihov angažman u širenju ljubavi i radosti unutar zajednice, odražavajući duh brenda i njegovu filozofiju. Bourjois nastavlja s misijom poticanja ljepote i samopouzdanja, ističući se kao brend koji ne samo stvara izvanredne proizvode, već i gradi mostove s zajednicom. 

Fotografije: PR 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime