Poznat po nekonvencionalnom pristupu komunikaciji i brandingu te uvijek zanimljivim samoiniciranim projektima, Señor ni ovaj put nije razočarao. Fussnota je niche parfem za
stopala kojim žele prenijeti osjećaj koji imaju njihovi klijenti ili kolege iz struke kad ih Señor kreativom izuje iz cipela.
Mirisnu kompoziciju koju su mjesecima razvijali s hrvatskom parfemskom kućom SortilègeOlfactive Arts opisuju ovako: Fussnota je bosonoga šetnja tek pokošenom travom u vrtu bergamota, predah na dekici uz španjolski kolač Bizcocho de Limón pa drijemanje na
popodnevnom suncu uz miris obližnjeg cedra. Super je za bosebne prigode, ali i kad ti se niche ne da.
Fussnota koja miriše na revoluciju
‘Lijepo je moći s pogledom na zagrebački botanički vrt stvarati svjetske novitete. Najčešće naše ideje pretačemo u vizualnu, verbalnu i audio komunikaciju, a kako dosad nismo imali priliku razvijati mirisni branding, priliku smo si sami stvorili. Nadam se da će naš novi proizvod biti spa(s) stopalima’ – naglašava Iva Kaligarić, strateška direktorica i vlasnica Señora.
‘U današnje vrijeme AI slopa i nikad veće količine contenta najgore je ako te se može lako
ignorirati i zato su mi najdraže ideje koje pijano plešu po tankoj crti između ‘ovo je super’i
‘WTF?’. Fussnota je definitivno jedna od takvih’ – dodaje Jurica Ćorluka, kreativni direktor Señora.
‘Señor je poznat po svježim, inovativnim idejama i odstupanju od zadanih formi, a i mi kao
brand, opredjeljujući se ostati u okvirima niche, artisan svijeta, odstupamo od mainstream
razmišljanja i obrazaca rada. Kada pogledamo s odmakom, simbioza je bila neizbježna i
prirodna’ – kaže Tomislav Kordić, parfumer iz Sortilège Olfactive Arts.
‘Luksuzan proizvod podrazumijeva i vrhunsku prezentaciju koja počinje upravo s tim prvim
dojmom, odnosno ambalažom. Señor agencija je prepoznala važnost premium iskustva
pakiranja – fokus na interaktivni karakter papira i dizajna, koji je dodatno naglašen kroz igru refleksija folije i taktilnih efekata embossinga pokazuje stručnog Señora ne samo da prati trendove u području luksuznog tiska, već da ih i stvara’ – dodaje Anja Macan, CMO iz Atelier tiskare Macan.
Neki od Señorovih projekata kojima su nas dosad izuvali iz cipela su Brand New Year, Uzorak stolice, Umjetnost feedbacka, Iskon Casting, Veliki hrvatski naivci, Wiener Osigurava vaš mir, Nije u redu u uredu, Otkrij Varteks, Bonbon je po tvom i mnogi drugi koje možete pogledati ovdje.
Fotografije: Press