Globalno popularni lifestyle i sportski brend adidas otvorio je svoj prvi Print Shop u Hrvatskoj, u trgovini unutar Mall of Split, drugi takav u regiji Jugoistočne Europe nakon Atene. Ovaj jedinstveni koncept donosi potpuno novo iskustvo kupovine, omogućujući ljubiteljima mode i sporta da personaliziraju adidas odjeću na licu mjesta. Kupci mogu birati umjetničke vizuale lokalnih umjetnika koji se odmah otiskuju na odabrani komad odjeće, pružajući priliku da izraze svoju kreativnost i stvore odjevni predmet prilagođen vlastitom stilu.
Vizuali koji se mogu aplicirati na odjeću su rezultat suradnje adidasa i renomiranog splitskog umjetnika Gorana Radoševića. Kupci će moći birati između četiri različita dizajna za personalizaciju – Ko će po balun, Dodaj Care, Pape i dida i Just SPLIT. Ova suradnja predstavlja savršen spoj adidasove globalne prepoznatljivosti i lokalnog umjetničkog izričaja.
Adidasov Print Shop kao oda umjetnosti i kulture
Inspiracija za koncept dolazi iz velikih svjetskih metropola poput Atene, Pariza, Berlina i Rima, no dizajn za ovaj adidasov Print shop nadahnut je Splitom, gradom poznatom po bogatoj povijesti i kulturi.
‘Ovaj projekt za mene predstavlja sjajnu priliku da umjetnost približim ljudima na potpuno nov način. Fascinantno je vidjeti kako se moji dizajni koriste za stvaranje unikatnih odjevnih komada. Smatram da je spajanje umjetnosti i mode savršen način da ljudi izraze svoju individualnost kroz svakodnevne predmete, a ovaj Print Shop savršena je prilika za to’, izjavio je splitski umjetnik Goran Radošević.
Luciano Plazibat, profesionalni plesač i Antonija Dora Pleško, glumica i pjevačica, posjetili su među prvima Print Shop trgovinu i isprobali novu uslugu. Luciano je za sebe izabrao dizajn Dodaj Care koji prikazuje cara Dioklecijana i rimskog legionara, dok se Antonija Dora odlučila za Pape i Dida dizajn inspiriran ljubavlju prema splitskom nogometnom klubu Hajduku.
Nakon Splita, adidas planira otvoriti sličan koncept i u Zagrebu. S novim Print shop konceptom, omiljeni brend ne samo da unosi svježinu u iskustvo kupovine, već predstavlja dio adidasove inicijative da kroz inovacije i suradnje s lokalnim talentima ponudi kupcima iskustvo koje kupovinu pretvara u jedinstveno iskustvo.
Fotografije: Press