Srijeda, 16 listopada, 2024

Aleksandra Dojčinović multimedijalnim butikom oživjela centar Zagreba

Na mjestu nekoć kultne kavane i slastičarnice Kraš u Ilici 15 na čak 270 kvadrata prostire se Aleksandrina modna meka, a luksuzno uređen interijer, u kojem prevladavaju siva, bijela i zlatna, uz sjajan odabir rasvjete i ogledala, djelo je arhitekta Ante Vrbana

Modna dizajnerica i nagrađivana hrvatska poduzetnica novije generacije, Aleksandra Dojčinović, otvorila je u centru Zagreba novi butik svog brenda Lei Lou, koji na hrvatskom i međunarodnom tržištu uspješno posluje već gotovo petnaest godina.



Zagrebačka je Ilica na ovaj način postala bogatija za jedan novi prostor, što je u postpandemijsko vrijeme od velike važnosti za domaće poduzetništvo, a sama Dojčinović ne krije koliko je ponosna na ovaj projekt koji je s timom suradnika realizirala u tek nešto manje od mjesec dana.

Povratak u centar Zagreb – poticaj i drugim poduzetnicima

Naime, na mjestu nekoć kultne kavane i slastičarnice Kraš u Ilici 15 danas se na čak 270 kvadrata prostire Aleksandrina modna meka, a luksuzno uređen interijer, u kojem prevladavaju siva, bijela i zlatna, kojem dodatnu prostranost i dubinu daje sjajan odabir rasvjete i ogledala, djelo je priznatog arhitekta Ante Vrbana.

“Iako je rok za završetak radova bio kratak, jer smo htjeli otvoriti prije ljeta, paralelno s izlaskom nove kolekcije u prodaju, uspjeli smo ostvariti sve zacrtano. Svi smo radili gotovo danonoćno, no čim smo prvi put kročili u završen prostor, znali smo da se trud itekako isplatio jer sve izgleda točno onako kako smo zamislili. Ovo je kruna mog dosadašnjeg rada, dućan u centru Zagreba, grada u kojem sam odrasla i koji mi je tako puno dao, a kojem se zato uvijek nastojim odužiti svojim djelovanjem. Moje su modne revije uvijek bile i svojevrstan hommage Zagrebu, održavane na nekim od najljepših, ali i nekim zaboravljenim, a prekrasnim gradskim lokacijama”, objasnila je Aleksandra i dodala kako svojim primjerom želi potaknuti i druge poduzetnike da počnu razmišljati o povratku ili dolasku u centar.

Multimedijalni store koji će ujedno biti i izložbeni prostor

“Samo djelovanjem i dobrim poslovnim projektima možemo starom Zagrebu vratiti nekadašnju slavu o kojoj toliko volimo pričati. Grad mogu oživjeti samo dobre, kvalitetno osmišljene i pozitivne poslovne priče i ja sam uvjerena da Hrvatska ima puno mladih i hrabrih ljudi s vizijom kako centru Zagreba udahnuti novi život. Stvar je samo u tome da treba početi, a ne čekati druge da počnu. To je lekcija koju sam naučila jako rano i uvijek je nastojim primjenjivati u poslu”, kaže Aleksandra, čiji će novi dućan ujedno biti multimedijalni prostor u kojem će jedan dio biti izložbeni, posvećen našim eminentnim umjetnicima, mahom članovima umjetničke grupe Gorgona.


Riječ je o značajnoj investiciji kojom Dojčinović okreće novi list u svom poslovanju jer će, kaže, napokon na jednom mjestu moći ponuditi sve što brend ima – haute couture, bridal i ready-to-wear odjeću, modne dodatke, torbe, nakit i cipele. Asortiman je uoči otvorenja upotpunjen novom ljetnom kolekcijom za koju je snimljena i popratna kampanja, zapravo jedna urbana foto priča koju potpisuje fotografkinja Maja Kljaić. 

Lei Lou kolekcija za ljeto 2021.

Lei Lou ljeto Aleksandra vidi kao ultra chic, s krojevima i draperijom koji ističu siluetu, u puderastim, nježnim nijansama i pomalo neobičnijim kombinacijama boja, a razliku i ovaj put čine detalji. Prati ga, naime, nova kolekcija slamnatih šešira u klasičnim i pastelnim tonovima, no posebna su priča i ovaj put cipele, sandale i natikače s remenčićima, ali ponajprije novi, hit model balerinki od mekane i brušene kože s ukrasnom kopčom, koje će svakom ljetnom outfitu dati dozu profinjenosti i ženstvenosti.

Foto interijera: Mario Poje
Fotografije kampanje: Maja Kljaić

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime