“Još u veljači kada su krenule sramežljive najave o mogućoj epidemiji i lockdownu, sa svojim sam timom napravila plan B. Sve ono što smo imali spremno, a imali smo toliko toga, od suradnji s najvećim svjetskim zvijezdama i influencerima do velike godišnje revije, odlučili smo ostaviti po strani. I okrenuti se ‘malim-velikim’ projektima koje i brendu dati novu dimenziju. Srećom da smo imali uhodan web shop, slobodno mogu reći perjanicu branda, zahvaljujući kojoj smo dostupni u gotovo svim europskim i svjetskim zemljama.
Nakon potresa, koji nas je sve uzdrmao, otvorili smo novi, veliki showroom u Strojarskoj 19, a potom su se stvari oko suradnje sa Zalandom ozbiljno zakotrljale, a nedavno napokon dvije godine rada na tome i realizirale, što nam je svima u tvrtci dalo veliki poticaj”, otkrila je Aleksandra.
Ovim je poslovnim uspjehom stala uz bok mnogim prestižnim svjetskim dizajnerima, poput Proenze Schouler, Karla Lagerfelda, Phillipa Lima, Victorie Beckham, Michael Korsa, Hugo Bossa, Max Mare…
Ovom suradnjom Alex je ispunila svoj san o ulasku u neke od najvećih europskih i svjetkih robnih kuća, a ujedno je i potvrda uspješnog poslovanja njezinog Lei Lou dućana u Stuttgartu.
Istodobno, Dojčinović je stvorila lounge chic kolekciju kojoj je karakteristika da se dnevni komadi lako spajaju s onima z aposebne prigode. Hit kolekcije su trenirke, poput vrlo popularne trenirke Rony od fine viskoze, koju se može upotpuniti pripadajućim pan ovratnikom i pretvoriti u hit komad sezone.
„Ove smo godine našim klijenticama odlučili ponuditi i dašak pravog luksuza u vidu kaputa Nelly od baby kašmira koji je, bez pretjerivanja, jedan od najljepših kaputa koje sam dizajnirala, ali i jedan od najljepših koje sam ikada obukla“ – zaključuje dizajnerica i dodaje kako se ne boji da će blagdani biti otkazani jer je to, kaže, ionako vrijeme koje bi trebalo biti rezervirano za najbliže, voljene osobe i obitelj, a ne nužno za izlaske i lude partije.
Foto: Maja Kljaić