Poznati brend nakita, Borboleta, povodom desete godišnjice postojanja lansirao je novu modnu kampanju 10/10, kakvu u Hrvatskoj još nitko dosad nije napravio na ovakav način. U jedinstvenim modnim vizualima snimljenima za ovu kampanju sudjeluju tri žene poznate na hrvatskoj modnoj sceni: Tatjana Dragović, Iva Radić i Teuta Mesaroš.
“Tatjana, Iva i Teuta najutjecajnije su prave modne ikone. Osim toga, tijekom naših deset godina uvijek su bile dio brenda i upravo su suradnje s njima trima kroz ovih deset godina obilježile Borboletu. I ovaj put su apsolutno premašile naša očekivanja i dale svoj snažan pečat Borboletinoj jubilarnoj statement kampanji”, osvrnula se Tajana Lisičar, direktorica Borbolete.
Odvažna modna kampanja
U vizualima se osjeti nota neustrašivosti McQueena i zavodljivosti YSL-a, a cjelokupni dojam stane u dvije riječi: Vogue kampanja. U Borboleti su se odlučili za ovakvu kampanju kako bi dodatno naglasili modni aspekt brenda jer je to upravo ono što Borboleta predstavlja – modni nakit, a ovako snažna statement kampanja potvrđuje tu poziciju.
“Borboleta je potekla iz Hrvatske, ali je u deset godina stasala u svjetski brend pa je kampanja Borboleta 10/10 svojevrsni hommage velikim svjetskim modnim kampanjama. U sklopu kampanje na tržište smo izbacili i tri ekskluzivna statement T-shirta s vizualima, a svaki od modela dostupan je u limitiranom izdanju od samo 100 komada”, rekao je Stanislav Kostić, kreativni direktor Borbolete.
Kampanja 10/10 nastala je pod budnim okom sjajnog tima stručnjaka zaduženih za produkciju. Iza objektiva su se nalazili čarobnjaci modne fotografije Franjo Matković i Senja Vild, za makeup su bili zaduženi Saša Joković, Simona Antunović i Sonja Kvesić, a za kosu Ante Pažanin. Ana Nikčević je bila stilistica, a asistenti na snimanju Stanislav Kostić i Ivona Trbović. Kampanja je snimana u studiju Katran.
Strateška suradnja
Tatjana, Iva i Teuta obilježile su Borboletu svaka na svoj način i svaka je od njih zajedno s Borboletom rasla kroz godine suradnje. Svi se sjećamo fotografija Tatjane Dragović koje je snimio Šime Eškinja 2012. godine za prvu Borboletinu kampanju. Tatjana je zablistala na Borboletinim vizualima i 2014. godine pred objektivom Mare Milin.
Teuta Mesaroš je bila prvo lice u serijalu Women of Borboleta koji je portretirao žene koje imaju puno stila, a istovremeno su poslovno uspješne. Suradnja s Ivom Radić proteže se kroz dugi niz godina, a posebno se ističe u kampanji #HAPPYTOGIVE kada je Borboleta udružila snage s UNICEFOM.
Svjetsko, a hrvatsko
Borboleta danas zapošljava preko 75 djelatnika i broji preko 170 prodajnih mjesta u svijetu. Prva samostalna Borboleta trgovina otvorena je u zagrebačkoj Gundulićevoj ulici 2016. godine, nakon čega su se trgovine samo nizale jedna za drugom. Prva Borboleta franšiza otvorena je 2018. godine u slovenskom Celju, a iste godine Borboleta investira u poslovnu zgradu i vlastitu domaću proizvodnju.
Borboleta je iz hrvatskog brenda prerasla u svjetski, a izlazak na globalno tržište je obilježila suradnja s Kendall Jenner 2013. godine. Uslijedile su suradnje s Paris Hilton, Miroslavom Dumom, Elenom Perminovom, Jennifer Aniston i drugim svjetskim zvijezdama.
Borboletine suradnje uvijek su pomno birane što dokazuje i najnovija suradnja s Nenadom Soviljem koja je rezultirala i kolaboracijskom kolekcijom u povodu desete godišnjice brenda. Borboleta je do sada surađivala s portalom Buro24/7, Coca Colom, Unicefom, Rimac automobilima, festivalom Ultra, Dubrovačkim ljetnim igrama, Irskom ambasadom, European Radiology Societyjem i Hrvatskom ljekarničkom komorom. Borboleta je osmislila i prve hrvatske suvenire na narukvicama, primjerice Šibenski botun, otočić Galešnjak, Velebitsku degeniju, Pašku čipku, Licitarsko srce, Pulsku Arenu, Dubrovačku rozetu, Dupina.