Đorđe Bukvić jedan je od najuspješnjijih mlađih modnih fotografa u regiji. Karijeru je započeo sa 15 godina, kada je sudjelovao u natječaju za mlade talente najpoznatijeg modnog magazina na svijetu Voguea.
Samo dvije godine kasnije radovi su mu izloženi na izložbi u pariškom Louvreu. Iako je vrlo mlad, iza sebe ima zavidnu devetogodišnju karijeru, tijekom koje je surađivao s brojnim svjetskim modnim dizajnerima, snimao u modnim mekama poput Milana, Pariza i Londona. Američki magazin Gladys uvrstio ga je u listu top 5 mladih fotografa, a mnogi prestižni modni magazini objavljuju njegove radove. Đorđe ni tijekom ove, svima vrlo izazovne godine, nije mirovao, već je nedavno lansirao svoj novi projekt. Pet dana prije svog 24. rođendana otkrio nam je o čemu je riječ te što još možemo očekivati od ovog talentiranog i upornog mladića.
Dosad smo u regionalnim i svjetskim magazinima mogli gledati Vaše modne fotografije, no nedavno ste se odlučili na zaokret u karijeri i lansirali svoju modnu liniju pod nazivom George Book. O čemu je riječ?
Ne bih rekao da je u pitanju zaokret, nego samo nadogradnja. Kod mene postoji taj zdravi inat koji je jako produktivan. Budim se s novim idejama, uvijek sam spreman za idućih nekoliko koraka. George Book je ideja koja je mijenjala svoj oblik i pravac, a u budućnosti će se još više mijenjati. Radujem se svemu što dolazi.
Po čemu je Vaša modna linija specifična?
Linija George Book je kolekcija odjeće u kojoj svakodnevno živimo. Bilo to u izolaciji zbog ove situacije ili ne. Trudio sam se da prije svega ponudim kvalitetu, što se pokazalo dobrom odlukom jer su mnogi zadovoljni kupci, nakon prve narudžbe, poželjeli još komada. Materijal koji je u 90% organski dopušta našoj koži da diše, a istodobno je grije. Uz dobar styling i boje, pun je pogodak imati udoban komplet koji traje.
Nije li bilo prilično hrabro usred pandemije pokrenuti modni biznis?
Sve do sada u mojoj karijeri bilo je hrabro. Preuzimanje rizika vodi do velikih stvari. Iako smo djelomično zatvoreni zbog pandemije, vjerujem i vidim da nismo izgubili dobre navike.
Gdje se mogu kupiti Vaši proizvodi?
Do kraja ove godine sve naše kolekcije bit će dostupne online, već od siječnja imat ćemo dva prodajna mjesta i jednu međunarodnu online platformu. Kako je prva kolekcija već u prvom tjednu rasprodana, radujem se novoj koja će za nekoliko dana ugledati svjetlo dana. Bit će dostupne nove boje i novi dizajn pojedinih kompleta. A već nakon Božića stiže linija Season 3 kojoj se posebno radujem.
Koji su daljnji planovi? Hoćemo li uskoro moći vidjeti i večernje haljine s Vašim potpisom?
Za sada nisu u planu večernje haljine. No, lansirat ćemo konceptualne capsule kolekcije u suradnji s dizajnerima i celebrityjima.
Jedan ste od najuspješnijih i najtalentiranijih modnih fotografa u regiji. Kada ste se uopće počeli baviti fotografijom?
Hvala Vam od srca na divnim riječima. Od svoje 15. godine koračam stazama modne industrije uz stalno dokazivanje, veliki trud i rad. Sve je počelo na vratima velikog Voguea i njihova natječaja Vogue Talents. Sve ostalo je povijest.
Surađujete s brojnim regionalnim i svjetskim časopisima. Koju biste suradnju izdvojili kao najdražu?
Upravo hrabrost o kojoj smo govorili jest najviše pridonijela mojim uspjesima u svijetu. Izdvojio bih izložbu u pariškom Louvreu “The Exposure Awards Exhibition”, suradnju s različitim svjetskim modnim dizajnerima kao što su Rami Kadi, Zuhair Murad, Cavalli, Mariano Di Vaio itd.
Bilo je, a i dalje jest teško. No, ništa ne može nadomjestiti čast i privilegiju raditi s ovakvim imenima u modnoj industriji. Vjerujem da se svi prepoznajemo.
Američki magazin Gladys uvrstio Vas je u listu top 5 međunarodnih mladih fotografa, a ubrzo ste postali i direktor fotografije u tome magazinu. Koliko Vam znače takva priznanja i nagrade?
S američkim magazinom Gladys zaista dugo surađujem i iz te suradnje su proizašli divni projekti. Velika je čast i veliki zadatak opravdati povjerenje glavne urednice, Patrick Forte. No, sve smo to do sada gradili velikim prijateljstvom, razumijevanjem i podrškom. Mnogi se trude umanjiti vrijednost te suradnje (mislim na našu regiju), ali na to smo se, čini mi se, svi naviknuli. Moje je da radim i budem sve bolji i bolji. Gladys je magazin koji se prodaje u cijelim Sjedinjenim Američkim Državama, u knjižarama Barnes&Noble. Takav publicitet, u zemlji kakva je Amerika, teško se može podcijeniti.
Pandemija nas je sve nečemu naučila. Bila je ovo vrlo izazovna godina. Čega ćete se Vi najviše sjećati iz 2020.?
Ova je godina za mene bila teška, ali jako uspješna. No, nisam uspio uživati u lijepim stvarima jer su se ljudima u mom okruženju događale strašne stvari. Po prirodi sam vrlo empatičan i žao mi je što globalno prolazimo kroz ovo… Tužan sam, bijesan i zbunjen. Ipak, usprkos svemu, svakim jutrom se trudim biti fokusiran na dobro i beskrajno zahvalan.
A što priželjkujete u 2021. godini?
Kratko: veliku ljubav i zdravlje svih nas.