Ponedjeljak, 25 rujna, 2023

On je u top 5 mladih fotografa u svijetu, a sad je lansirao modni brend

Đorđe Bukvić ima samo 24 godine, ali iza sebe već zavidnu devetogodišnju karijeru, tijekom koje je surađivao s brojnim svjetskim modnim dizajnerima, snimao u modnim mekama poput Milana, Pariza i Londona. Samo za Mixer.hr otkrio je po čemu je njegova nova modna linija specifična

Đorđe Bukvić jedan je od najuspješnjijih mlađih modnih fotografa u regiji. Karijeru je započeo sa 15 godina, kada je sudjelovao u natječaju za mlade talente najpoznatijeg modnog magazina na svijetu Voguea.
Samo dvije godine kasnije radovi su mu izloženi na izložbi u pariškom Louvreu. Iako je vrlo mlad, iza sebe ima zavidnu devetogodišnju karijeru, tijekom koje je surađivao s brojnim svjetskim modnim dizajnerima, snimao u modnim mekama poput Milana, Pariza i Londona. Američki magazin Gladys uvrstio ga je u listu top 5 mladih fotografa, a mnogi prestižni modni magazini objavljuju njegove radove. Đorđe ni tijekom ove, svima vrlo izazovne godine, nije mirovao, već je nedavno lansirao svoj novi projekt. Pet dana prije svog 24. rođendana otkrio nam je o čemu je riječ te što još možemo očekivati od ovog talentiranog i upornog mladića.



Dosad smo u regionalnim i svjetskim magazinima mogli gledati Vaše modne fotografije, no nedavno ste se odlučili na zaokret u karijeri i lansirali svoju modnu liniju pod nazivom George Book. O čemu je riječ?
Ne bih rekao da je u pitanju zaokret, nego samo nadogradnja. Kod mene postoji taj zdravi inat koji je jako produktivan. Budim se s novim idejama, uvijek sam spreman za idućih nekoliko koraka. George Book je ideja koja je mijenjala svoj oblik i pravac, a u budućnosti će se još više mijenjati. Radujem se svemu što dolazi.

Materijal koji je u 90% organski dopušta našoj koži da diše, a istodobno je grije. Uz dobar styling i boje, pun je pogodak imati udoban komplet koji traje.

Po čemu je Vaša modna linija specifična?
Linija George Book je kolekcija odjeće u kojoj svakodnevno živimo. Bilo to u izolaciji zbog ove situacije ili ne. Trudio sam se da prije svega ponudim kvalitetu, što se pokazalo dobrom odlukom jer su mnogi zadovoljni kupci, nakon prve narudžbe, poželjeli još komada. Materijal koji je u 90% organski dopušta našoj koži da diše, a istodobno je grije. Uz dobar styling i boje, pun je pogodak imati udoban komplet koji traje.

Nije li bilo prilično hrabro usred pandemije pokrenuti modni biznis?
Sve do sada u mojoj karijeri bilo je hrabro. Preuzimanje rizika vodi do velikih stvari. Iako smo djelomično zatvoreni zbog pandemije, vjerujem i vidim da nismo izgubili dobre navike.

Gdje se mogu kupiti Vaši proizvodi?
Do kraja ove godine sve naše kolekcije bit će dostupne online, već od siječnja imat ćemo dva prodajna mjesta i jednu međunarodnu online platformu. Kako je prva kolekcija već u prvom tjednu rasprodana, radujem se novoj koja će za nekoliko dana ugledati svjetlo dana. Bit će dostupne nove boje i novi dizajn pojedinih kompleta. A već nakon Božića stiže linija Season 3 kojoj se posebno radujem.

Koji su daljnji planovi? Hoćemo li uskoro moći vidjeti i večernje haljine s Vašim potpisom?
Za sada nisu u planu večernje haljine. No, lansirat ćemo konceptualne capsule kolekcije u suradnji s dizajnerima i celebrityjima.

Jedan ste od najuspješnijih i najtalentiranijih modnih fotografa u regiji. Kada ste se uopće počeli baviti fotografijom?
Hvala Vam od srca na divnim riječima. Od svoje 15. godine koračam stazama modne industrije uz stalno dokazivanje, veliki trud i rad. Sve je počelo na vratima velikog Voguea i njihova natječaja Vogue Talents. Sve ostalo je povijest.

Surađujete s brojnim regionalnim i svjetskim časopisima. Koju biste suradnju izdvojili kao najdražu?
Upravo hrabrost o kojoj smo govorili jest najviše pridonijela mojim uspjesima u svijetu. Izdvojio bih izložbu u pariškom Louvreu “The Exposure Awards Exhibition”, suradnju s različitim svjetskim modnim dizajnerima kao što su Rami Kadi, Zuhair Murad, Cavalli, Mariano Di Vaio itd. 
Bilo je, a i dalje jest teško. No, ništa ne može nadomjestiti čast i privilegiju raditi s ovakvim imenima u modnoj industriji. Vjerujem da se svi prepoznajemo.

Linija George Book je kolekcija odjeće u kojoj svakodnevno živimo. Bilo to u izolaciji zbog ove situacije ili ne

Američki magazin Gladys uvrstio Vas je u listu top 5 međunarodnih mladih fotografa, a ubrzo ste postali i direktor fotografije u tome magazinu. Koliko Vam znače takva priznanja i nagrade?
S američkim magazinom Gladys zaista dugo surađujem i iz te suradnje su proizašli divni projekti. Velika je čast i veliki zadatak opravdati povjerenje glavne urednice, Patrick Forte. No, sve smo to do sada gradili velikim prijateljstvom, razumijevanjem i podrškom. Mnogi se trude umanjiti vrijednost te suradnje (mislim na našu regiju), ali na to smo se, čini mi se, svi naviknuli. Moje je da radim i budem sve bolji i bolji. Gladys je magazin koji se prodaje u cijelim Sjedinjenim Američkim Državama, u knjižarama Barnes&Noble. Takav publicitet, u zemlji kakva je Amerika, teško se može podcijeniti.

Pandemija nas je sve nečemu naučila. Bila je ovo vrlo izazovna godina. Čega ćete se Vi najviše sjećati iz 2020.?
Ova je godina za mene bila teška, ali jako uspješna. No, nisam uspio uživati u lijepim stvarima jer su se ljudima u mom okruženju događale strašne stvari. Po prirodi sam vrlo empatičan i žao mi je što globalno prolazimo kroz ovo… Tužan sam, bijesan i zbunjen. Ipak, usprkos svemu, svakim jutrom se trudim biti fokusiran na dobro i beskrajno zahvalan.

A što priželjkujete u 2021. godini?
Kratko: veliku ljubav i zdravlje svih nas.

Pročitajte još...

EKO MODA: Hit su kreacije od algi, kaktusa, cvijeća, mliječnih proteina…

S povećanjem svjesnosti potrošača o 'prljavoj' strani mode proizvođači se sve više okreću novim, poželjnijim biomaterijalima i biotehnologijama koje se temelje na održivim izvorima sirovina i reciklaži

Hrvatski dizajneri otkrivaju pravo stanje na modnoj sceni u doba korone

Možda je pravo vrijeme da se pitate #TkoJeNapravioMojuOdjeću. Svi oni s kojima smo razgovarali prilikom pisanja ovog teksta su osobe koje već sezonama stoje iza svog rada i koji odjeću proizvode u Hrvatskoj. Na nama svima je da to prepoznamo i podržimo kako i koliko možemo

I TO SAM JA / Aleksandar Šekuljica: Interijeri su moj ispušni ventil, a dizajniranje montažne kućice strast!

I dok je koronavirus modnu industriju okrenuo naglavačke, dizajner Aleksandar Šekuljica iz ELFS-a misli kako će to iznjedriti samo dobre i kvalitetne stvari. Njemu je omogućio da stvori jasnu viziju svoje druge strasti: dizajniranja interijera. Samo za Mixer otkriva kako će izgledati njegova - kućica iz snova

Orašar i ELFS: Balet i moda prvi put ujedinjeni u čarobnoj božićnoj bajci

Baletna bajka Orašar neizostavan je dio svake adventske čarolije, a ove je godine poslužila kao kulisa modnom dvojcu Elfs za promociju njihove kolekcije jesen zima 2020. Atraktivni protagonisti ove priče bili su članovi baleta zagrebačkog HNK

Povezano

Spremni smo za shopping: Donosimo 5 modnih trendova jesen 2023.

Još početkom godine mogli smo vidjeti što nas čeka na jesen, a sada je došlo vrijeme da zavirimo u dućane i vidimo što nam nude! 

Smeđa je hit boja jeseni: Najbolji odjevni komadi iz trgovina

Jedan od najvećih trendova svake jeseni je smeđa boja i neutralnije nijanse koje se mogu kombinirati, a poznati modni brendovi već su opremili svoje kolekcije odličnim komadima za jesen

Sretan rođendan: Marc Cain je proslavio 50. rođendan!

Kolekcija je prikazana u Marc Cain trgovini u Zagrebu gdje su brojni uzvanici imali priliku vidjeti trendi komade koje je brend kreirao isključivo povodom velikog rođendana

Najpoželjniji modeli Aldo torbi iz nove kolekcije

Kanadski brend Aldo u svojoj kolekciji nudi najpoželjnije torbe sezone koje ćete moći nositi u svim izdanjima, od onih casual, poslovnih pa do nekih svečanijih, a inspiraciju i trendi modele pogledajte u nastavku!

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime