Četvrtak, 25 srpnja, 2024

Retro je in: Nove sunčane naočale Chanel su nas oborile s nogu!

Chanel predstavlja fantastične modne dodatke koji su savršeni za nadolazeće toplije vrijeme

Izražavajući esenciju sofisticiranosti i stila, Chanelova kampanja sunčanih naočala za proljeće/ljeto 2024., koju je snimio talentirani Karim Sadli, prikazuje Liu Wena, Alaato Jazyper Michael, Amériću González i Loli-Bahie. One su muze koje prenose vječnu privlačnost ovog brenda.



U nizu privlačnih fotografija, kampanja otkriva intimne misli i osobne veze koje svaki model dijeli s Chanelovim sunčanim naočalama. Loli-Bahia, kao iskusna manekenka, zrači samopouzdanjem noseći svoje sunčane naočale od acetata, koje su ukrašene metalnim lancem. Alaato Jazyper Michael prisjeća se svog prvog susreta s Chanelom, posebno ikonične kampanje parfema N°5 s Nicole Kidman, trenutka koji je potaknuo njene snove o karijeri u modelingu.

Nostalgija i stil u sunčanim naočalama 

América González i Liu Wen su se pojavile prvi put na Chanelovoj reviji 2022. godine, što ih je potaknulo na nostalgične refleksije o kampanjama i naglasilo utjecaj sunčanih naočala na njihovo samopouzdanje i stil. América, noseći okvire koji odražavaju Chanelovu karakterističnu dvobojnu shemu boja, prisjeća se žena u svom životu koje su često dodavale dozu elegancije uz pomoć šik sunčanih naočala. Liu Wen, Chanelova ambasadorica od 2009. godine, ističe transformacijsku moć sunčanih naočala kao zaštitnika samopouzdanja i stila, što simbolizira ethos Chanelove nove kolekcije.

Kampanja infuzira energiju i dinamiku, savršeno spajajući osobne priče muza s vječnom elegancijom brenda. Svaki portret bilježi jedinstveni trenutak introspekcije i proslave, potvrđujući trajnu privlačnost i relevantnost sunčanih naočala kao jednog od najvažnijih modnih dodataka.

Nova kolekcija sada je dostupna na službenoj Chanel stranici!

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime