Četvrtak, 2 prosinca, 2021

Slow down, go green: Veliki povratak dvojca ELFS na modnu pistu

'Slow down, go green' ime je kampanje koja najavljuje kolekciju za jesen/zimu 2021, a tradicionalno modno druženje zakazano je za 23. listopada u 12 sati, na lokaciji koju dečki još uvijek ne žele otkriti

Nakon dvije godine stanke, hrvatski dizajnerski dvojac ELFS, napokon se vraća na modnu pistu! “Slow down, go green” ime je kampanje koja najavljuje kolekciju za jesen/zimu 2021, a tradicionalno modno druženje zakazano je za 23. listopada u 12 sati, na lokaciji koju dečki još uvijek ne žele otkriti.

Jedan od najprepoznatljivijih modnih brendova na domaćoj i regionalnoj sceni ovom se kolekcijom fokusira na promišljenu domaću proizvodnju i održivi pristup modi, stvarajući bezvremenske odjevne komade. Modna industrija jedan je od najvećih zagađivača na svijetu, ali pažljivim gospodarenjem, uporabom recikliranih materijala, recikliranjem i održivim pristupom modi, itekako je moguće biti odgovorno moderan.

Dugovječnost i odgovorno poslovanje

Upravo je to glavna poruka njihove najnovije kolekcije za jesen/zimu 2021, nazvanoj “Slow down, go green“, čije je naslovno lice Valentina Đurić.

Moda koju stvaramo je spora i dobro promišljena, ona je bezvremenska i kvalitetna, a svaka karika u lancu proizvodnje je i adekvatno plaćena za svoj posao. Osim etičkih vrijednosti i održivosti, za razliku od brze mode, koja je jeftina, brzo se troši, neadekvatno vrednuje proizvodne cikluse i iznimno zagađuje, kako u proizvodnji tako i kratkim vijekom uporabe, spora moda nešto je sasvim drugo. Riječ je o ideologiji koja za cilj ima u modu vratiti dobre tradicionalne vrijednosti kao što je poticanje lokalnih i ekoloških proizvođača te stvaranje mode od materijala koji su dugotrajni i mogu se reciklirati. Važna je i održiva cijena proizvoda, kako za samog kupca, tako i cijena koju plaća okoliš. U konačnici, spora moda želi ljude maknuti od klasičnog konzumerizma te okrenuti kvaliteti koju promoviramo iznad svega“, poručuje Aleksandar Šekuljica.

Dugovječnost, kvaliteta te socijalno odgovorno poslovanje filozofija je ELFSA koja je utkana u njihov rad od samih početaka. Ovaj kreativni dvojac ponosan je na višegodišnju suradnju sa Socijalnom zadrugom Humana Nova, gdje se sav njihov tekstilni otpad pohranjuje, a potom i prerađuje. Ideja o stvaranju odjeće koja će se zaista nositi, koja je ljudima potrebna i koja će trajati sezonama vidljiva je u gotovo svim kolekcijama, ali i u ovoj.

Dio kolekcije od recikliranih materijala

Haljina Nancy je jedan od njihovih najdugovječnijih modela i ponovno je našla svoje mjesto i u ovoj modnoj priči, a novo ruho dobile su i njihove prepoznatljive trenirke, koje su i nakon 15 godina jednako tražene. Dvojac je posebnu pažnju posvetio i brojnim modnim detaljima koji će upotpuniti gotovo sve jesenske i zimske odjevne varijante, a dio kolekcije izrađen je i od recikliranih materijala.

Pokrovitelji ovogodišnje modne su Violeta, čije omekšivače preporučuje dvojac ELFS, a koji su pakirani u zero waste ambalaži te osim što štite odjeću i čine ju dugovječnijom, štite i okoliš. Mercedes-Benz Auto Gašparić je višegodišnji ELFS partner, a dolazi s modelom EQA koji predstavlja ulazni model u Mercedesov potpuno električni EQ svijet.

Tajne kućne njege lica, tijela i kose otkriva Kiehl’s, a tu je i Garnier Fructis koji do 2025. godine neće koristiti nerecikliranu plastiku, čime će uštedjeti preko 40.000 tona plastike godišnje. Bočice Fructis šampona i balzama već danas su napravljene od 100% reciklirane plastike. Vjerni partneri su i svježi aromatični talijanski prosecco Bottega, tonik Thomas Henry te Akta, jedna od vodećih hrvatskih tvrtki specijaliziranih isključivo za proizvodnju vrećica. Za šminku i frizuru modela brine se tim Studija Marcela.

Fotografije: Danijel Galić

Pročitajte još...

ELFS-ove nove trenirke: Najbolji modni odabir u svim prigodama

Poruka koju ELFS-I šalju ovom modnom kampanjom je da uživamo u trenutnoj udobnosti mode jer ona nikad nije bila udobnija i manje nas sputavala u bilo čemu što radimo bilo gdje se nalazili

ELFS Eden SS21: Romantična kolekcija koja nas zove da uživamo u životu

Nostalgičnim editorijalom, koji nas vizualnim elementima vraća u prošlost, ali istodobno slavi prosperitet i najavljuje novu svjetliju budućnost, najpoznatiji domaći modni dvojac ELFS predstavio je novu kolekciju simboličnog imena – EDEN

ELFS ADAM 2021: Bog je stvorio muškarca, a Elfsi su ga učinili profinjenim

Modni dvojac ELFS predstavio je svoju prvu isključivo mušku kolekciju - simboličnog naziva Adam 2021, a karakterizira je svježa interpretaciju bezvremenske klasike

Lejla Filipović: Elfs Online Fashion Show bila je revolucionarna revija!

Na godišnjicu prve online revije u regiji, koju je na YouTubeu pogledalo više od 55.000 obožavatelja mode, poznati komentiraju revolucionarni modni događaj koji je usred lockdowna okupio više stotina ljudi, a uživo su se javili modni urednici iz cijelog svijeta, od Meksika, preko Pariza i Milana, do Budimpešte i Beograda

Povezano

Fotosinteza Nataše Mihaljčišin: Moda kao dekonstrukcija prirodnog i rekonstrukcija iskustvenog

Moda ovdje želi funkcionirati kao dekonstrukcija prirodnog i rekonstrukcija iskustvenog, kao nada u mogućnost, izvjesnost njihove suradnje i stvaranja novog početka utemeljenog u istinskom poštovanju prirodnog i demijurškog, kozmičkog i artificijelnog, humanog i transhumanog

Lei Lou by Alex Dojčinović – posveta Chanelu, Dioru i Gucciju

Dizajnerica će predstaviti Lei Lou bestsellere, posebno redizajnirane kako bi bile što vjernija reinterpretacija statement modela triju najvećih svjetskih modnih kuća, Guccija, Chanela i Diora, a čije se priče izravno ili neizravno protežu kroz svaki od filmova

‘Virgil Was Here’: Louis Vuitton održao reviju posljednje muške kolekcije koju je dizajnirao Virgil Abloh

'Otišao je prerano' djeluje kao izlizani klišej, iako kada se primijeni na Ablohov relativno kratak, ali izvanredan staž u jednoj od najstarijih svjetskih modnih kuća teško je ne zapitati se što bi još mogao stvoriti

Održivo i trendy: Uskoro u H&M dolazi top kolekcija ‘A circular design story’

Kolekcija 'Circular design story' najnoviji je dodatak H&M-ovim pričama o inovacijama. Kolekcija je osmišljena da bude ekološki prihvatljiva i održiva, a u isto vrijeme nas izaziva da živimo život punim plućima i samoizražavamo se. Dokaz je da održivo ne mora biti dosadno

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime