Gucci ove godine slavi epsku prekretnicu: 100 godina postojanja. Osnovan je 1921. godine kao tvrtka za proizvodnju kožne galanterije, specijalizirana za prtljagu i torbe za bogate talijanske putnike. No, Gucci je tijekom godina doživio bezbroj transformacija – osobito u 80-ima, kada je postao omiljeni brand glazbenika, posebice američkih repera.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Dapper Dan napravio je prekretnicu učinivši brend dostupnijim i zanimljivim pripadnicima pop kulture te je Gucci postao sinonim za cool ulični stil. Upravo ta Guccijeva jedinstvena sposobnost da pomiri naizgled nepomirljivo te ostane relevantan i na čelu pop kulture inspirirao je kreativnog direktora Alessandra Michelea za stvaranje kolekcije “Gucci 100”.
“Stota obljetnica za mene predstavlja priliku za svjedočenje Guccijeve vječne vitalnosti koja se iz godine u godinu ponovno rađa i obnavlja”, istaknuo je Michele.
Koristeći zajedničku moć mode i glazbe, Michele je stvorio”‘Gucci 100″ kao slavlje dva kreativna medija. Naime, prema Musixmatchu, brend Gucci spominje se u čak 22.705 pjesama (da, dobro ste to pročitali!).
Kampanja sadrži 3 faze
Michele koristi bogatu lirsku povijest robne marke ukrašavanjem konfekcije, pribora i kožne galanterije s logotipom “Gucci 100”. Kampanja je podijeljena u tri faze i sadrži tri pjesme koje su otpjevale modnu kuću: “Music is Mine Gucci Seats Reclined” pjevača Eric B. & Rakima, “This One’s Dedicated To All You Gucci Bag Carriers Out There It’s Called You Got Good Taste” koju pjevaju The Cramps, i “And The Men Notice You With Your Gucci Bag Crew” pjevačice Amy Winehouse.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Gucci je, čini se, uspješno spojio glazbu i modu, a mi im želimo sretnih idućih 100 godina i jedva čekamo vidjeti što budućnost nosi!
Naslovna fotografija: Joshua Woods for Gucci