Utorak, 17 svibnja, 2022

Unikatno i prepoznatljivo: Nakit domaćih dizajnera koji podiže svaku modnu kombinaciju

Iza svakog ručno-rađenog para naušnica ili ogrlice je osoba koja radi ono što voli. Unikatni nakit zahtjeva puno više vremena, truda, pažnje i ljubavi koju netko ulaže. Kada vi prepoznate tuđi rad i svidi vam se, vi priznajete i afirmirate nečije vrijeme i marljivost, želju i viziju. U svakom domaćem brendu skriva se vizija i nečiji san. Puno sati kreativnog rada i ljubavi koje su dizajneri uložili da naprave nešto posebno. Najviše nam se sviđa nakit s pričom.  

Ako volite nakit, sigurni smo da ste uvijek u potrazi za nekim originalnim i upečatljivim komadom. Dobar nakit podići će vašu svaku modnu kombinaciju. Traperice i bijela košulja mogu biti basic kombinacija, ali ako stavite neke posebne naušnice, tada ste spremni za elegantni izlazak. Tajna dobrog i originalnog stila je u detaljima.



U Hrvatskoj se pojavio niz malenih artisan dizajnera koji rade unikatni, prepoznatljivi, ručno rađeni nakit. Njihovu vidljivost i brendiranje možemo zahvaliti Instagramu – platformi koja je omogućila mladim kreativcima da široj javnosti prezentiraju svoj rad.

Postoji niz razloga zašto biste trebali podržati naše domaće dizajnere, radije nego kupovati masovno proizveden nakit. Podržavanje mind-seta slow fashion, samo je šlag na torti. 

Novi ekonomski model

Kada kupite ručno rađeni nakit od dizajnera koji vole ono što rade i stalo im je do proizvoda, vi zapravo izravno podržavate novi ekonomski model. To je model u kojem prosperiraju kreativni i marljivi ljudi. Sviđa nam se takva budućnost, lokalna zajednica u kojoj kreativci žive od onoga što im je strast. Podržavanje malenih biznisa i domaćih brendova u suštini je podržavanje lokalne ekonomije. Svakim kupljenim parom naušnica vi svoj novac dajete sugrađaninu, osobi s imenom i prezimenom, a ne velikoj kompaniji.

Čista savjest

Masovna proizvodnja znači niz radionica koje su smještenje u zemljama trećeg svijeta. Tamo radi lokalno stanovništvo koje je potplaćeno jer je cilj velikoj kompaniji, platiti ruke što manje, a proizvod što više. Kupovanje nakita koji nije ručno rađen indirektno je podržavanje načina proizvodnje koji se moguće temelji na iskorištavanju i tuđoj nesreći.

Ovaj tip proizvodnje podrazumijeva i više otpada zbog toga što se često gotov nakit šalje iz jedne radionice u drugu na pakiranje i potom u dućanje u našem gradu. Taj veliki put oko svijeta podrazumijeva bespotrebno puno plastike i otpada. S druge strane, kupovina domaćeg nakita održivija je i za okoliš i za ljude, to je savjesna kupnja. 

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Little Wonder (@littlewonderjewelry)

Podržite ljude koji vole ono što rade

Iza svakog ručno rađenog para naušnica ili ogrlice je osoba koja radi ono što voli. Unikatni nakit zahtjeva puno više vremena, truda, pažnje i ljubavi koju netko ulaže. Kada vi prepoznate tuđi rad i svidi vam se, vi priznajete i afirmirate nečije vrijeme i marljivost, želju i viziju.

Iza svakog domaćeg brenda skriva se vizija i nečiji san. Puno sati kreativnog rada i ljubavi koje su dizajneri uložili da naprave nešto posebno. Najviše nam se sviđa nakit s pričom.  

Predstavljamo nekoliko domaćih dizajnera čiji prekrasni nakit plijeni pažnju:

1/ Ayelen’s Creations

Iza domaćg brenda Ayelen stoji Martina Tomić. Ona je moderna alkemičarka, a svoj nakit izrađuje metodom metalurgije. Ona stvara poseban nakit od srebra, mesinga i bakra koji ispunjuje sa školjkama,gorskim kristalima i drugim poludragima kamenjem. Inspirira se prirodom, rijekom, morem i mjesecom.

Motiv mjeseca je lajtmotiv njenih kreacija, bilo da je riječ o ogrlicama, ukrasnim žličicama ili naušnicama. Posebno se ističu rollerball ogrlice u koje možete staviti esencijalna ulja ili sušeno cvijeće. Njezin nakit podsjeća na zaštitne znakove modernih vještica. Svaki komad je unikatan i zahtijeva više dana rada i strpljivost. 

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli AYELEN ❂ Martina ladysmith ❂ (@ayelen_creations)

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli AYELEN ❂ Martina ladysmith ❂ (@ayelen_creations)

2/ Nastja Meaningful Jewellery

Ovaj nakit stvara Nastja Colarić. Nastja ima kolekcije nakita sa značenjem. Sav nakit izrađen je od prirodnih materijala kao što su 925 sterling srebro i poludrago kamenje. Želja joj je bila stvoriti lijepe komade nakita koji imaju osobno značenje. Svaki komad je podsjetnik, motivacija ili nadahnuće. Ona stvara narukvice i ogrlice po prinicipu harmoniziranja moći poludragog kamenja i značenja kozmičkih simbola.

Nastjin nakit krase kozmički simboli jer su te drevne simbole koristile stare kulture u obliku tetovaža ili amuleta jer su ti simboli imali izuzetnu snagu. Ona ima kolekciju afirmacijskih narukvica od poludragog kamenja opisanih porukama “Positive Energy” ili “I choose happiness”.

www.nastjajewellery.com

3/ Kragrlica 

Ana Kuliš stvorila je brend Kragrlica. To je hrvatski brend nakita za koji postoji lista čekanja. Kragrlica je nastala na filozofiji održivosti. Naušnice se izrađuju kada ih kupac naruči. Ne postoje komadi na lageru. Kragrlica nakit izrađen je od mjedi koja svojom zlaćanom bojom i zvukom podsjeća na zlato. Imaju suvremen, minimalistički dizajn. Prepoznat ćete ih po varijacijama krugova. Ono što je jako fora je to što se neki par naušnica može nositi na više načina.  Nakit je ženstven, jednostavan, a poseban. Zbog ručno nanesene teksture imaju jedinstven i neponovljiv pečat. 

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Kragrlica® accessories (@kragrlica)

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Kragrlica® accessories (@kragrlica)


4/ Little Wonder Jewelry

Selma Štrkljević Mravak stvorila je brend Little Wonder. To je brend koji prepoznajemo po statement ogrlicama i naušnicama. Njen nakit izrađen je mesinga koji je pozlaćen 24-karatnim zlatom, srebrom 925 čistoće i sitnim riječnim biserima. Nakit dolazi u različitim veličinama, svaki komad je unikatan. Filozofija iza brenda je održivost i preciznost, nakit stvoren izrazito precizno i kvalitetno. Komadi su posebni i bude samopouzdanje u djevojkama. Selmin nakit koketira između klasičnog stila i drugačijeg kreativnog modnog istupa. 

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Little Wonder (@littlewonderjewelry)

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Little Wonder (@littlewonderjewelry)

Naslovna fotografija: @littlewonderjewelry

Pročitajte još...

3 atraktivna modna brenda u kojima konačno možemo svi uživati

I dok su Zagrepčani dobili mjesto na kojem mogu pronaći različite razvikane svjetske brendove, a Zadrani već neko vrijeme uživaju u velikom izboru poklona i modnih dodataka španjolskog brenda Ale - Hop, ljubitelji održive mode svoje će favorite pronaći - online

6 luksuznih brendova koje će obožavati ljubiteljice minimalističkog stila

Svima nam ponekad treba dobar kaput u karamel boji. Od elegantnih haljina, hlača koje pristaju svakoj figuri do bezvremenske odjeće za vani, ovi brendovi imaju sve!

7 etičkih brendova za obnavljanje garderobe: Poslovni look za 5+

Bez obzira želite li ove sezone uložiti u dobro odijelo ili haljinu, ovi brendovi se drže raznih etičkih standarda i idealni su za sezonsko ažuriranje poslovne garderobe

Biti eco friendly je in: Capuchas je novi hrvatski brend koji mijenja budućnost mode

U suradnji s organizacijom 'Zasadi stablo nebudi panj' Capuchas potiče pošumljavanje Hrvatske kroz akciju 1 narudžba = 1 stablo. Cijeli proizvodni lanac branda Capuchasa je od nabave materijala do proizvodnje i dostave u skladu s održivim standardima

Povezano

Pripremite novčanike jer uskoro dolazi Jacquemus x Nike kolekcija!

Mi polako krećemo sa štednjom i navijamo podsjetnik na mobitelu, jer ova kolekcija će se sasvim sigurno rasprodati u trenu!

La vita è bella: Ovo je TOP 10 talijanskih modnih influencerica i influencera

Donosimo vam listu nekih od najpopularnijih modnih influenserica (i zasluženo jednog influensera) koji na društvenim mrežama nude svoje prikaze 'talijanskog života iz snova' i izazivaju zazubice svima nama kojima je potrebno malo mašte u ove krizna vremena

Atelier / druga večer: DeLIGHT, JET LAG i LukA oduševili kolekcijama

Na drugoj večeri kolekciju je predstavio i Ivica Skoko, koji time započinje proslavu 25. godina karijere, te Steven Dockman i Borshetta

Sir Anthony Hopkins – novo lice jesenske kampanje za Loewe!

Odjeven je u zanimljive džempere, jedan je klasični crni Loewe, a drugi razigran i prekriven printom krafni sa šarenim mrvicama, uz jednostavne crne hlače i klasične tenisice za trčanje, Hopkins u ovoj kampanji izgleda opušteno i u potpunosti prirodno

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime