Subota, 23 ožujka, 2024

Visoka moda: Nježne siluete i volumeni, lepršavi materijali… u inat ružnim vremenima

Pariz se oduvijek smatra prijestolnicom modne industrije, a Paris Fashion week događaj je koji okuplja najveća imena svijeta dizajna, ali i nove, mlade nade modne industrije. Mnogi su se predstavili posebnim kolekcijama i izvedbama na ovogodišnjem tjednu mode, a mi vam donosimo pregled deset zanimljivih novih kolekcija za proljeće 2021. Alexander McQueen Sarah Burton svoju […]

Pariz se oduvijek smatra prijestolnicom modne industrije, a Paris Fashion week događaj je koji okuplja najveća imena svijeta dizajna, ali i nove, mlade nade modne industrije.



Mnogi su se predstavili posebnim kolekcijama i izvedbama na ovogodišnjem tjednu mode, a mi vam donosimo pregled deset zanimljivih novih kolekcija za proljeće 2021.

Alexander McQueen

Sarah Burton svoju je kolekciju za proljeće 2021. opisala riječima: ‘Povratak u London, povratak kući.’ Brend se kroz povijest etablirao i u Parizu, ali njezin osnivač i kreativni direktor rođeni su i odrasli u Londonu. Ono što karakterizira njihove nove linije su ‘oblik, silueta i volumen, ljepota ogoljenih dijeloa tijela koja simbolizira svijet nabijen osjećajima i ljudskim vezama, objašnjava Burton.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Alexander McQueen (@alexandermcqueen)

Saint Laurent
Kreativni direktor Anthony Vaccarello sanjao je o kolekciji koja dočarava svijet pustinje.
“Htio sam se skoncentrirati na suštinu stvari”, objašnjava, “a mislim da je to znak ovog vremena. Nisam htio ništa sumorno ili teško. Pustinja za mene simbolizira čežnju za spokojem, otvorenim prostorom, sporijim ritmom… Zato preferiram mekanu odjeću, nježne forme…” Rezultati su mini haljine, lepršave prozirne haljine, odijela nadahnuta muškom odjećom, jednostavno rečeno – skup elegantnih, vrlo nosivih komada.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Anthony Vaccarello (@anthonyvaccarello)

Celine

Od mornarskih sakoa ili sakoa od tvida u kombinaciji s kratkim hlačicama i krojevima do trapera, maksi suknji i predimenzioniranih trenirki, kopča s trapericama… sve je naizgled vrlo službeno, a logotipi su uočljiv detalj na prevelikim torbama, kapama i kratkim majicama.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli CELINE (@celine)

Miu Miu

Miu Miu je svoju proljetnu ponudu prikazao sa sportskim motivima. Stoga u kolekciji možemo vidjeti komade nadahnuti dresovima, kratke hlače i tenisice u kombinaciji s dugim haljinama i kaputima, velike pruge koje se ‘poigravaju’ na minicama, a ultrakratke hlače koketiraju između kupaćih kostima i opreme za trčanje.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Miu Miu (@miumiu)

Givenchy

Za svoju prvu kolekciju na funkciji kreativnog direktora Givenchyja, Matthew Williams potražio je nadahnuće u slagalicama, koncentrirajući se na stvarne osobe koje će nositi kolekciju. Zato prevladavaju komadi jednostavnih linija poput elegantnih kaputa u kontastu s ultra ženstvenim haljinama i koji se dakle slažu popu slagalica. Kolekcija zapravo nastoji pronaći ‘prihvatljivost u luksuzu’.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli GIVENCHY (@givenchyofficial)

Gabriela Hearst

Inspiracija za kolekciju proljeće 2021. došla je Gabrieli u snu tijekom ranih dana lockdowna u New Yorku. “Moja me baka posjetila u snovima u kojem sam joj napravila haljinu s čvorom na leđima”, otkrila je dizajnerica. Taj joj je jednostavan čin pružio ‘osjećaj sigurnosti’ i inspirirao je na kreiranje cijele kolekcije. Hearst se inače već dugo zalaže za sustainable modu, a prepoznatljiva je po šarenim heklanim komadima odjeće, od heklanih haljina, preko majice s kravatom i makrame ponča. Uglavnom su svi izrađeni od kašmira – kao buduće nasljeđe koje će se prenositi s majke na kćer.

Gabriela Hearst

 

Raf Simons

Raf Simonsova kolekcija za proljeće 2021. naslovljena Teenage Dreams, a reflektira filmove iz različitih razdoblja, koji su usredotočeni na pobunu mladih. Od PVC prsluka iz Barbarelle (1968.) i psihodeličnih otisaka kose (1979.) do grafičkih majica i iduksica’ iz srednjoškolskih klasika poput The Breakfast Club (1985.) i Scream (1996.), Simons je uzeo sve te različite elemente i usmjerio ih u profinjenu kolekciju s retro karakteristikama.

Raf Simons

Alexandre Vauthier

Alexandre Vauthier već sezonama koketira sa smjelim, često svijetlim, ponekad zanosnim kolekcijama pod utjecajem 80-ih. Ulazeći u proljeće, dizajner je putovao i prema 70-im, s haljinama u metalik kroju, jednostavnim maksi siluetama, jeansom u kombinaciji s jednostavnom bijelom pamučnom bluzom – lookom koji je dostojan čak i legendarnog Studija 54.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Alexandre Vauthier Official (@alexandrevauthier)

Off-White

Virgil Abloh kolekcijom Adam i Eva usredotočio se na bitne elemente stila, ali s pomakom. Oštro krojena odijela u limeta zelenoj boji ispod orijentiranog kaputa u ljubičastom laméu; elegantne pletene haljine boje mesa s izrezima na bokovima i ramenima; i naborane haljine u živopisnim nijansama preko ugrađenih jakni i hlača… dio su njegove nove kolekcije. Abloh je također naglasio važnost sigurnosti u vremenu u kojem živimo te su mnogi modeli nosili tkanine preko usta, poput maske, u video prezentaciji ove iznimne kolekcije.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Off-White™ (@off____white)

Rick Owens

Kolekcija Ricka Owensa proljeća 2021. dosegla je mitske razmjere na više načina, nazvao ju je Phlegethon prema jednoj od pet rijeka Podzemlja u grčkoj mitologiji (i rijeci krvi u Danteovoj Božanskoj komediji). Palerine s linebacker ramenima, kruti ponsi poput čahure, kožne čizme s platformom visoke do bedara… pokazuju satiričko pretjerivanje. Prenosi osjećaj pakla na zemlji, Sumrak bogova – ili u ovom slučaju, čovječanstva. Zapravo, Owensu nisu nepoznate postapokaliptične ideje (mrak je, kako u doslovnom, tako i u prenesenom smislu, ugrađen u njegov brend), a u doba pandemije ovaj distopijski prikaz osjeća se kao odraz našeg vremena.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli RICK OWENS ONLINE (@rickowensonline)

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime