Četvrtak, 5 rujna, 2024

BeReal: Nova društvena mreža koja otkriva stvarne živote

BeReal je iskreno i zabavno mjesto za ljude da dijele svoje živote s prijateljima, a tvrtka želi da se ljudi osjećaju dobro svojoj koži i svojim životima

Nova društvena mreža počinje se probijati nakon dvije godine laganog uspona. Zove se BeReal i ubrzano počinje dobivati na popularnosti, a skidaju je različite generacije. Iako je trenutno nemoguće reći koliko bi mogla narasti – ili koliko će dugo biti popularna – BeReal izaziva opravdani entuzijazam među TikTokerima, ljubiteljima Twittera i studentima. 



Osnovao ju se francuski programer Alexisa Barreyata u siječnju 2020. godine, a BeReal je aplikacija za dijeljenje fotografija za iOS i Android uređaje. Svaki dan u nasumično vrijeme koje se razlikuje ovisno o zemlji, aplikacija šalje push obavijest — ⚠️ Time to BeReal. ⚠️ — i korisnici imaju dvije minute za fotografiranje. Kamera istovremeno snima selfie i fotografiju na stražnjoj kameri, na način koji podsjeća na aplikaciju Frontback iz sredine 2010-ih. Ako ih objavite nakon isteka dvije minute, fotografije će biti označene kao one koje “kasne” i nećete moći vidjeti objave svojih prijatelja osim ako vi svoje prvi ne objavite. 

BeReal je narasla zahvaljujući TikToku

To je prilično skroman skup značajki, ali stvara velik odjek. Nedavno je BeReal postala besplatna aplikacija broj 1 u iOS App Storeu, i tu ostaje i danas. Tvrtka za istraživanje tržišta Sensor Tower procjenjuje da je do sada instaliran 20 milijuna puta; druga tvrtka, Apptopia, procjenjuje ukupna preuzimanja na 29,5 milijuna. 

Ali BeReal nije postala uspješna preko noći. Osamnaest mjeseci nakon što je osnovana, i usred neke popularnosti među studentima, Andreessen Horowitz i Accel imali su 30 milijuna dolara u tvrtki, izvijestio je tada Newcomer. Rast je skočio ranije ove godine jer su mladi ljudi počeli intenzivno raspravljati o aplikaciji na TikToku, a mnoge objave o BeRealu prikupile su pola milijuna lajkova ili više. 

Društvena mreža koja je realna i u stvarno vrijeme

BeReal je iskreno i zabavno mjesto za ljude da dijele svoje živote s prijateljima, a tvrtka želi da se ljudi osjećaju dobro svojoj koži i svojim životima. Žele napraviti alternativu društvenim mrežama koje potiču nezdrave usporedbe i prikazuju život u nerealnom stanju s ciljem stvaranja zarade. 

Zašto sve ovo odjednom postaje popularno? U jednu ruku, BeReal jednostavno primjenjuje ono što smo naučili o pokretanju novih društvenih mreža tijekom posljednja dva desetljeća. Kreativno ograničenje je bitno, a BeRealov dvominutni mjerač vremena za odbrojavanje vrlo je domišljat. Rani fokus tvrtke na prodor među studentima također je izravno iz priručnika o marketingu rasta. 

BeReal također izaziva malo nostalgije jer žudite za vremenima kada su samo vaši najbliži prijatelji bili na društvenim mrežama, kada ste se osjećali slobodnima biti malo autentičniji. Taj osjećaj, u kombinaciji s ponosom što ste rano usvojili nešto novo, ovu mrežu može odvesti daleko. 

 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime