Utorak, 13 veljače, 2024

Instagram lansirao Lite verziju – aplikaciju koja zauzima 2 MB na mobitelu!

Android aplikacija koja zahtijeva znatno manje podataka i pohrane. Naime, zauzimat će samo 2 MB pohrane na vašem telefonu, a trenutno je dostupna u 170 zemalja svijeta, s fokusom na nova tržišta.

Popularna društvena mreža, koja iz dana u dan raste u broju korisnika, napravila je vjerojatno i ključni potez za bolju uslugu korisnicima.



Nakon gotovo tri godine planiranja službeno je lansiran Instagram Lite – Android aplikacija koja zahtijeva znatno manje podataka i pohrane. Naime, zauzimat će samo 2 MB pohrane na vašem telefonu, a trenutno je dostupna u 170 zemalja svijeta, s fokusom na nova tržišta.

Značajne prednosti, ali i ukidanje značajki na koje su korisnici navikli

Instagram Lite pokreće se sa svim osnovnim značajkama za uređivanja, dijeljenje i pregledavanje fotografija i videozapisa, kao i mogućnošću dodavanja naljepnica, stvaranja i pregledavanja storya, IGTV-a te algoritama za otkrivanje i preporuku Explore.
S obzirom u 170 da je lansiran u 70 zemalja, dolazi s određenom jezičnom podrškom kako bi bio upotrebljiv na tim tržištima. No, u usporedbi s 30 MB, koje Instagram inače zauzima na iOS i Android uređajima (i bezbroj MB mobilnih podataka), Instagram Lite dolazi bez nekih naprednijih značajki. Naime, programeri su izostavili mnoge grafike, nisu uključili oglašavanje i nedostaju neke ključne značajke poput mogućnosti tamnog načina, kupovine i end-to-end enkripcije, također aplikacija za sada nije dostupna za iOS, nego samo za Android uređaje. Iz tvrtke ističu kako će se neke značajke još dodati u aplikaciju.

Facebook Lite sada ima više od 200 milijuna aktivnih korisnika mjesečno. To je samo djelić od milijarde ljudi koji koriste Facebook, ali predstavlja ključni način ciljanja novih korisnika na Facebooku ili onih koji inače ne bi koristili aplikaciju zbog financijskih ograničenja ili dostupnosti podataka.

Cilja na potrošače osjetljivih na cijenu mobitela

Aplikacija je surazvijena u Facebookovim uredima u Tel Avivu i New Yorku i – vjerojatno, s obzirom na godinu koju smo imali – u mnogim domovima zaposlenika Facebooka. Zapravo, kao i druge Lite verzije aplikacija poput Facebooka i Messengera, Instagram Lite usmjeren je prema potrošačima u ekonomijama u usponu, gdje su pametni telefoni najvjerojatnije zasnovani na Androidu. Manje je vjerojatno da će to biti uređaji vrhunskog ranga, no cilja na potrošače koji su osjetljiviji na cijenu i dostupnost kada je riječ o korištenju mobilnih podataka. 
Aplikacija Instagram Lite već je nekoliko puta predstavljana u različitim verzijama. Prva se pojavila u ograničenom izdanju 2018. godine, zauzimajući samo 573 KB prostora na uređaju. No, razumljivo, nije nudila puno značajki pa je prošle godine povučena iz ponude. Nova verzija Lite aplikacije prvo je predstavljena u Indiji, ključnom tržištu za tvrtku, i to na niz jezika.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime