Ponedjeljak, 14 listopada, 2024

Počeo je dugo iščekivani 14. Weekend Media Festival

Ella Dvornik-Pearce, Nikola Dujmović, Stjepan Orešković, Ivica Kostelić... samo su neki od poznatih panelista koji su otvorili ovogodišnji 14. Weekend Media Festival

Weekend Media Festival, događaj koji privlači i ujedinjuje sve one koji su zainteresirani za trendove i novitete u svijetu komunikacija i medija, započeo je u velikom stilu svoje 14. izdanje u staroj Tvornici duhana.



U Rovinj su stigli domaći i strani stručnjaci iz područja komunikacija, odnosa s javnošću, marketinga i medija kako bi prokomentirali nove trendove, razmijenili ideje i uživali u predavanjima domaćih i svjetski poznatih govornika. 

U radu influencera najbitnija društvena odgovornost

Ovogodišnji 14. Weekend Media Festival otvoren je panelom pod nazivom Influenceri – trgovci utjecajem, pod moderatorskom palicom televizijske voditeljice Marijane BatinićIstovremeno je održan i razgovor u formatu One-on-One simboličnog naziva Od garaže do burze: Span – prvi IT izlaz na burzu, na kojemu je predsjednik Uprave Spana Nikola Dujmović predstavio poslovni put tvrtke, govoreći kako od početaka poslovanja nisu odustali od zadanih ciljeva, bez obzira na ponašanje tržišta, istodobno naglašavajući kako je ključ uspjeha i dugovječnosti, prije svega, biti ustrajan u vizijama i idejama.

Panel pod nazivom ‘Da ciljam u metu ili pucam iz sačmarice’ na kojoj sudjeluju Josip Ašik, Ivan Buča, Renato Ivanuš i moderator Robert Čoban (Foto: Emica Elvedji/PIXSELL)

O poslovanju mainstream i specijaliziranih medija

Na panelu Da ciljam u metu ili pucam iz sačmarice: ‘special interest print’ vs. ‘mainstream print’ čelni ljudi regionalnih informativnih medija razgovarali su o poslovanju mainstream i specijaliziranih medija. Da današnji mediji predstavljaju izniman potencijal za precizno ciljana nišna izdanja publici specifičnih interesa na temelju svoje veličine, odnosno prostora kojim raspolažu, složili su se svi sudionici – Renato Ivanuš, direktor Večernjeg lista, Ivan Buča, glavni izvršni urednik 24 sata i Josip Ašik, glavni osnivač i urednik American Chess Magazinea, koji se tiska u Zemunu te potom distribuira pretplatnicima diljem SAD-a. Njihovu razmjenu stavova i ideja moderirao je Robert Čoban, predsjednik Color Press Grupe. 

Da je uplitanje države i ovisnost o istoj glavni problem kada je riječ o pokretanju i vođenju poslovanja zaključili su Hrvoje Bujas, predsjednik udruge Glas poduzetnika, Mihael Furjan, predsjednik Hrvatske udruge poslodavaca i Stjepan Orešković, većinski suvlasnik M+ Grupe, na panelu Poduzetnik: državni prijatelj broj jedan, koji je moderirao Mislav Šimatović, zamjenik glavnog urednika Večernjeg lista. Panelisti su istaknuli kako imamo puno potencijala za napredak te da, unatoč tome, i dalje kaskamo za ostalim članicama EU, uz naglasak da moramo više investirati u menadžment i znanje, jer bez toga nema daljnjeg uspjeha. 

Panel ‘Poduzetnik’ – Hrvoje Bujas, Stjepan Orešković i Mihael Furjan (Foto: Matija Habljak/PIXSELL)

PR je življi nego ikad, ali se treba i prilagođavati 

“Potrebno je ulagati novac u investicije, ne ga samo štedjeti”, smatra Bujas, a slično razmišlja i Orešković koji j eizjavio: “Sasvim drugi svijet u Hrvatskoj su kompanije i ljudi koji su uspjeli na svjetskom tržištu. Većina ih je potpuno neovisna. Mi poslujemo na 59 tržišta, imamo 9000 zaposlenika, i više, no svi naši prihodi vezani su uz multinacionalne kompanije, ne ovisimo o modelu koji vlada u Hrvatskoj”. Orešković je zaključio da je za uspjeh i prevladavanje bilo kakvih poteškoća najvažnije biti kvalitetno educiran, uporan i svoj.

Na panelu PR je mrtav. Živio PR! Mario Aunedi Medek, predsjednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću, Berislav Jelinić, suvlasnik, direktor i glavni urednik Nacionala, Borislav Miljanović, osnivač i direktor regionalne komunikacijske grupe Represent System, Melita Župevc, starija konzultantica u Pristopu te Tomislav Krasnec, dopisnik Večernjeg lista iz Bruxellesa, uz moderiranje Marija Petrovića, predsjednika Uprave Millenium promocije te osnivača Edward Bernays University Collegea, razgovarali su o današnjoj percepciji, odnosno dojmu javnosti, o struci odnosa s javnošću. 

Panel ‘PR je mrtav’ – Melita Župevc, Tomislav Krasnec i Mario Petrović (Foto: Marin Tironi / PIXELL

Kako razmišljaju sportaši i glumci?

Brendiranje država kao alat strateškog razvoja nacionalne konkurentnosti sve je prisutniji pojam u javnom diskursu, a hrvatski sportaši još od samog osamostaljenja spontano postavljaju neke od temelja prepoznatljivosti Hrvatske u svijetu. Pritom se upravo nautika ističe kao savršen spoj sporta i turizma, koji nedvojbeno ima sve preduvjete da postane ključan dio potencijalne strategije brendiranja Hrvatske, a jedan od pozitivnih primjera je i jedinstveni projekt nautičke izvrsnosti ACI Sail. Zaključak je to panela pod nazivom Sportaši kao brend na kojemu su najpoznatiji hrvatski skijaš Ivica Kostelić, trostruki europski prvak, jedriličar Ivan Kljaković Gašpić i višestruko nagrađivani hrvatski vaterpolist Dubravko Šimenc raspravljali o tome koliko sport i događanja poput Snježne kraljice, WRC-a i ACI Saila doprinose promociji Hrvatske u svijetu.

Panel ‘Sportaši’ – Dubravko Šimenc, Ivan Kljaković Gašpić, Ivica Kostelić i Bruno Kovačević (Foto: Kristina Štedul Fabac / PIXSELL)

Prvi dio petka završen je One-on-One razgovorom pod nazivom Influencer celebrity – biti ili ne biti uvijek zanimljivog glumca Gorana Bogdana i veterana marketinga Branimira Brkljača, koji su tražili odgovor na pitanje jesu li svi celebrityji nužno i influenceri i obratno. 

Rovinjski Weekend tek je započeo, a u nastavku programa Weekendaše očekuju i poznati njemački psihijatar Manfred Spitzer, Pete Radovich, Korado Korlević i mnogi drugi. 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime