Ponedjeljak, 25 ožujka, 2024

Weekend Media Festival: Svi panelisti i teme o kojima će se razgovarati

Brojna poznata lica, uspješni medijski stručnjaci i poslovnjaci govorit će na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu u Rovinju, koji se organizira pod sloganom #živioživot

Weekend Media Festival – najpoznatiji događaj u regiji koji okuplja vodeće stručnjake iz područja komunikacija, marketinga i medija – održava se od 23. do 26. rujna uz slogan #živioživot, a organizatori su najavili bogat i zanimljiv program koji će začiniti pojavljivanje poznatih medijskih lica.



U petak, 24. rujna, Festival otvara panel rasprava ‘Influenceri – trgovci utjecajem’ u kojoj će influenceri otkriti tajne influencer marketinga. Nikola Dujmović iz Spana opisat će, pak, njihov poslovni put ‘Od garaže do burze: Span – prvi IT izlaz na burzu’, a najpoznatiji hrvatski skijaš Ivica Kostelić, trostruki europski prvak, jedriličar Ivan Kljaković Gašpić i višestruko nagrađivani hrvatski vaterpolist Dubravko Šimenc raspravljat će o tome koliko sport i događanja poput Snježne kraljice, WRC-a i ACI Sail doprinose promociji Hrvatske u svijetu.

Ivica Kostelić

Poznati njemački psihijatar Manfred Spitzer će svojim predavanjem pod nazivom ‘Epidemija pametnih telefona: Prijetnja zdravlju, obrazovanju i društvu’ na nešto drugačiji način prikazati svima dobro poznatu temu – problematičan utjecaj tehnologije na svakodnevni život, dok će kazališni, televizijski i filmski glumac Goran Bogdan govoriti na temu ‘Influencer celebrity – biti ili ne biti’ te odgovoriti na pitanja moraš li biti celebrity da bi bio influencer i obratno.

O sveprisutnijem infotainmentu u televizijskom sadržaju…

Ivan Petrović (Exit Festival), Jovan Marjanović (Sarajevo Film Festival), Tomislav Radoš (HGK) i Joe Bašić (Ultra Europe) raspravljat će o tome ‘Kako festivali mijenjaju destinacije?’ te iz prve ruke govoriti o utjecaju festivala na turizam i život gradova. Poznata regionalna TV lica Jovana Joksimović (K1), Zoran Šprajc (RTL) i Zoran Kesić (Nova.RS) govorit će o sveprisutnijem infotainmentu u televizijskom sadržaju.

Amerikanac hrvatskih korijena, jedan od najpoznatijih sportskih producenata u SAD-u, Pete Radovich, objasnit će kako je sport ostao jedini pravi reality i kako je prodao nogomet Amerikancima u svom pitchu ‘Sport – The best reality TV in the world’.

Nagrađivani hrvatski kreativni direktor, suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey, Davor Bruketa i Marko Matejčić, direktor za strateško planiranje iz MediaComa, jedini hrvatski dobitnici Canneskog lava, otkrit će ‘Kako osvojiti Cannes lava’. 

Manfred Spitzer

O aktivizmu i svemu ostalom

Posljednje godine na svjetskoj razini obilježio je aktivizam, brojne udruge i građani pobunili su se protiv raznih nepravdi u društvu, a upravo o aktivizmu govorit će osnivačica inicijative ‘Spasi me’ Jelena Veljača, zastupnica u Saboru Sandra Benčić (Možemo), Nevena Rendeli i Vesna Blašković, osnivačice udruge ‘SOS Zagreb’ te Asja Krsmanović, sarajevska glumica i jedna od pokretačica inicijative ‘Nisam tražila’.

Vodili smo računa o interesima naših sudionika. Nastojimo, kao i prethodnih godina, predvidjeti neke trendove i dati smjernice za suočavanje s njima, dok istodobno razbijamo tabue i spajamo nespojivo. Uz ove, posjetitelje čekaju i brojni drugi paneli i rasprave poput onih renesansi PR-a, umjetnoj inteligenciji, revoluciji gaminga, komercijalizaciji književnosti, naplati print sadržaja, revoluciji video sadržaja, javnoj diplomaciji, medijskim preferencijama novih generacija, radiju budućnosti i drugim zanimljivim temama”, naglasio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Uvjet za ulaz na ovogodišnji Weekend Media Festival je EU digitalna COVID potvrda koju mogu dobiti cijepljene osobe, osobe koje su preboljele Covid-19 u posljednjih 180 dana ili osobe koje imaju negativan PCR ili brzi test. Antigenski, brzi test moći će se obaviti na samom ulazu u prostor stare Tvornice duhana.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime