Utorak, 8 listopada, 2024

Mario Petrović: Ovaj 14. Weekend drugačiji je od svih dosadašnjih!

Predsjednik Uprave i jedan od suosnivača agencije Millenium promocija te osnivač i vlasnik Edward Bernays University Collegea otkriva kako se nosi sa stresom koji donosi poduzetništvo i odgovornost prema klijentima, partnerima i zaposlenicima, zašto se veseli WMF-u i humanitarnoj utrci Zagreb Advent Run

Stres predstavlja sve veću prijetnju našoj svakodnevici i zdravlju te je potrebno pronaći najbolji način kako se nositi s njime kako bismo zadržali visoku kvalitetu života i disali ‘punim plućima’. 



Upravo stoga smo odlučili porazgovarati s predsjednikom Uprave i jednim od suosnivača agencije Millenium promocija te osnivačem i vlasnikom Edward Bernays University Collegea Marijom Petrovićem te doznati kako se on nosi sa stresom koji donosi poduzetništvo i odgovornost prema klijentima, partnerima i zaposlenicima.

Najteže trenutke prihvatite kao dar, jer vas oni jačaju i čine boljom osobom

Osim toga, Mario Petrović i njegova Millenium promocija suorganizator su humanitarne kostimirane utrke Zagreb Advent Run s kojom smo zajednički pokrenuli kampanju #onostomepokreće. Kampanju ćemo predstaviti na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu koji kreće danas u Rovinju, a traje sve do nedjelje. U tijesnom rasporedu njegovih brojnih obaveza i poslova, Mario je i član partnerskog tima organizacije 14. Weekend Media Festivala te smo ga zamolili i da nam izdvoji neke ključne highlighte najboljeg #Weekenda u godini.

Predsjednik ste Uprave i jedan od suosnivača agencije Millenium promocija koja uspješno posluje od 1999. godine. Osnivač ste i vlasnik Edward Bernays University Collegea. Sada, nakon 22 godine poslovanja, mnogobrojnih projekata i uspješnog pozicioniranja agencije kao vodeće u regiji za integrirano komuniciranje, te nakon 8 godina funkcioniranja Bernaysa, postoji li nešto što biste napomenuli mlađem sebi ili napravili drugačije?

Svatko bira svoj put u životu. Svaki postupak i ‘skretanje’ mijenja sliku vaše budućnosti. U moju karijeru utkano je puno malih, sitnih odluka koje su se u tom trenutku činile nebitne i beznačajne, a u konačnici nas upravo takve odluke dovode do trenutka u kojem se ogleda sav nas život. Naši današnji postupci uvijek imaju svoje ogledalo u budućnosti, iako mi toga nismo svjesni. A poglavito nismo svjesni kada to radimo u svojim dvadesetim ili tridesetim godinama. Sva druženja, sastanci, susreti, svi teški i lijepi trenuci naših života satkali su naš karakter i učinili su nas takvima kakvi jesmo.

Uvijek kažem da su svi moji loši i dobri potezi i odluke važni za moj život i prihvaćam ih kao najintimniji dio sebe. Kada bih svome mladom ja trebao nešto kazati, rekao bih mu da uživa u svakom trenutku svog putovanja jer će ga to jedino ispuniti i učiniti sretnom osobom. Rekao bih mu da najteže trenutke prihvati kao dar, jer će ga oni ojačati, obogatiti i učiniti boljom osobom. I na kraju bih mu rekao da iskoristi svaki trenutak jer će uvijek sve na kraju izaći na dobro!

Posao kojim se bavite mora pratiti užurbanu svakodnevicu i biti u toku s brzim promjenama, što znači da je stres neizbježan. Što Vas svakodnevno pokreće?

Ako se želite baviti nekim biznisom i biti poduzetnik morate imati barem dvije karakteristike. Morate biti strahovito uporni i morate imati strast. Bez te dvije važne komponente svako jelo će biti bljutavo i bacit ćete ga u smeće. Mene oduvijek pokreće strast za promjenom i želja da učinim nešto novo i drugačije. Često se budim i zapisujem neke zamisli u cik zore i tako stvaram podlogu za neke nove projekte ili se jednostavno igram nekim situacijama koje mogu utjecati pozitivno na poslove koje radim. 

Oduvijek sam težio multitaskingu. Taj osjećaj adrenalina koji se javlja kada u isto vrijeme rješavate detalje nove kampanje za Bernays ili dogovarate krizne poteze za klijenta u Millenium promociji mene oduvijek čine potpuno zadovoljnim. Tek kada mogu u isto vrijeme raditi više stvari, osjećaj ispunjenosti postaje potpun.

Ako se želite baviti nekim biznisom i biti poduzetnik morate imati barem dvije karakteristike. Morate biti strahovito uporni i morate imati strast. Bez te dvije važne komponente svako jelo će biti bljutavo i bacit ćete ga u smeće

Negativan stres kanaliziram kroz fizičke aktivnosti

Važno je razgovarati o stresu jer u današnjici mnogi zbog obaveza sebe stavljaju u krajnji plan što zasigurno na dugoročne staze ne rezultira dobro. Koji je po Vama najbolji lijek za borbu protiv stresa?

Stres je neizbježan sastojak današnjice i on se ne može nikako izbjeći ako se bavite nekim poslom u kojem su zahtjevi visoki, a poduzetništvo je upravo takav posao. No, način na koji stres staviti pod kontrolu i kako ga staviti u granice koje neće štetiti vašem organizmu glavni je zahtjev svakoga tko se bavi poduzetništvom u bilo kojem smislu. Stres se može staviti u balans i pretvoriti ga u ‘oružje’ koje će biti svrsishodno ako stalno radite na sebi unaprjeđujući svoja znanje i širite svoje kapacitete. Ponavljanjem i treningom neke stvari za vas tijekom vremena postaju jednostavnije i stres tada postaje manji, na neki ga način stavljate u balans.

No, stres također treba i kanalizirati, onaj negativni dio treba znati i moći izbaciti iz sebe. A svatko bira svoj način kako će to napraviti.

Ja to činim kroz fizičku aktivnost. Od kada sam došao u Zagreb 1994. godine trudim se baviti nekom vrstom fizičke aktivnosti. Što sam stariji, pa valjda i iskusniji, to je taj intenzitet aktivnosti veći i više ga upražnjavam. Ako sve to još uspijem povezati s obiteljskim druženjem onda sam najsretniji. Sport smanjuje stres, svaka fizička aktivnost smanjuje količinu negativnih elemenata koje se tijekom dana nakupljaju u nama. Zato svoje iskustvo pokušavam prenijeti na svoju djecu i najsretniji sam kada supruga, djeca i ja radimo nešto zajedno: trčimo, plivamo, vozimo bicikl, skijamo…

Ovaj 14. Weekend drugačiji je od svih dosadašnjih. Ta želja da se ljudi sastanu i vide uživo jača je nego ikada. Potreba za socijalnim kontaktom i razgovorom uživo glavni je sastojak našeg jela koje smo skuhali i koje će konzumirati svi oni koji će doći u Rovinj

Član ste partnerskog tima organizacije 14. Weekend Media Festivala. Po čemu se ovogodišnji Weekend razlikuje od dosadašnjih? 

Zadnje dvije godine okarakterizirala je pandemija koronavirusa koja je još više komercijalizirala digitalne medije, društvene mreže te natjerala mnoge na rad iz udobnosti svojih domova, što je donijelo mnoge nove trendove i rješenja u tom segmentu na koje će se svakako staviti naglasak. Uz to, danas kada svi živimo užurbanim tempom u svijetu koji se brzo i naglo mijenja, puno toga postaje relevantno i od važnosti u kratkom roku, stoga zasigurno ne manjka novih, aktualnih tema. 

Zbog svega toga upravo je ovaj 14. Weekend drugačiji od svih dosadašnjih. Ta želja da se ljudi sastanu i vide uživo jača je nego ikada. Potreba za socijalnim kontaktom i razgovorom uživo glavni je sastojak našeg jela koje smo skuhali i koje će konzumirati svi oni koji će doći u Rovinj. A vjerujte mi takvih je bilo i više nego smo ih mogli primiti.

Boris Kovaček, Božo Skoko, Tomo Ricov i Mario Petrović

Weekend je najveći proizvođač kreativnih ideja, povezivanja, sklapanja poslova…

Program je i ove godine iznimno bogat panelima i predavanjima na kojima će sudjelovati mnoga poznata lica iz svijeta i regije. Kojeg predavača biste izdvojili, odnosno kojem panelu ili predavanju se posebno veselite?  

Weekend Media Festival će okupiti brojne svjetske i regionalne stručnjake koji će razgovarati o temama poput brendiranja, koje sigurno postaje jedan od najbitnijih segmenata država, turističkih destinacija, proizvoda, ali i pojedinaca. Također će se raspravljati o brzim promjenama u trendovima među milenijalcima, generaciji Z i općenito u društvu, robotizaciji kao sastavnim dijelovima našeg života sada i u budućnosti, razvoju društvenih mreža, ali i pokretima poput aktivizma koji sudjeluju u brojnim procesima diljem regije i svijeta. Predavanje koje bih istaknulo svakako je ono njemačkog psihijatra Manfreda Spizera ‘Epidemija pametnih telefona – Prijetnja zdravlju, obrazovanju i društvu’ te panel rasprava ‘Sportaši kao brend’ na kojem sudjeluju Ivica Kostelić, Ivan Kljaković-Gašpić i Dubravko Šimenc.

Osobno se veselim što ću moderirati panel s vrlo aktualnom temom ‘PR je mrtav. Živio PR!’ na kojem će sudjelovati najbolja imena regionalne PR i medijske scene. Sugovornici će mi biti Mario Aunedi Medek, predsjednik HUOJ-a, Berislav Jelinić iz Nacionala, Tomislav Krasnec, dopisnik Večernjeg lista iz Bruxsellesa, Borislav Miljanović, osnivač i direktor Represent Systema i Melita Župevc iz Pristopa.

I dalje se nalazimo u vremenu pandemije koronavirusa koja je zasigurno bila jedan od većih izazova prilikom organizacije sigurnog i prilagođenog Weekenda. Što biste još istaknuli kao izazovnu točku prilikom organizacije? 

Nadovezujući se na prošli odgovor, svakako bih naglasio da nije bilo lako odabrati najzanimljivije teme u velikom broju aktualnih i primamljivih tema te ujedno doći do savršene kombinacije brojnih ideja koje su proizašle iz brainstorminga u kontekstu realizacije istih na ovogodišnjem Weekendu. Smatramo da je finalni rezultat – odličan, a u to će se uvjeriti svi posjetitelji.

A što se tiče epidemioloških mjera, na ovogodišnji Weekend mogu ući osobe koje su cijepljene protiv COVID-a, osobe s negativnim nalazom PCR-a ili antigenskog testa te one koje su preboljele COVID-19. Jednako tako, na ulazu u Weekend bit će biti dostupan i brzi antigenski test koji vrijedi 48 sati.

Uz znanje i najnovije informacije iz svijeta komunikacija i medija kojih nikako neće manjkati posjetiteljima Weekenda, koje su vrijednosti Weekenda koje biste istaknuli?

Weekend je najveća regionalna konferencija koja okuplja veliki broj ljudi iz raznih sektora poslovanja i branši na jednom mjestu. Zbog toga je Weekend ujedno i najveći proizvođač kreativnih ideja, novih poznanstava, povezivanja, sklapanja poslova, raznih rasprava i druženja. Weekend jednostavno ne smijete propustiti.

Naslovna fotografija: Emica Elveđi

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime