Petak, 19 srpnja, 2024

Priključite se novoj digitalnoj platformi s brojnim nagradnim igrama!

Nazvana 'CE svijet', ova platforma je dizajnirana s ciljem da privuče pažnju potrošača u kafićima i restoranima, pružajući im jedinstveno iskustvo uživanja u proizvodima. Lansirana je kao dio kampanje 'Podijeli ono nešto CE'

Atlantic Grupa i popularni regionalni brend Cedevita predstavili su inovativnu digitalnu platformu nazvanu ‘CE svijet’. Ova platforma ima za cilj uključiti potrošače u sektorima ugostiteljstva i osigurati im jedinstveno iskustvo konzumiranja. Lansiranje platforme obavljeno je u okviru nove marketinške kampanje pod nazivom ‘Podijeli ono nešto CE’.



U današnjem brzom svijetu, gdje se sve više okrećemo samima sebi, lako je izgubiti dodir s onim što je zaista važno – s onim što osjećamo bez riječi, s malim radostima života, s dragim ljudima. Komunikacija postaje minimalna, ali u isto vrijeme težimo nečemu posebnom – dubljim vezama i životu koji ima smisao. Studije pokazuju da je danas teže uspostaviti socijalne veze nego prije nekoliko godina, dok istovremeno ističu pozitivan utjecaj aktivnog društvenog života na opće zdravlje pojedinca. S obzirom na to, Cedevita je pokrenula kampanju ‘Podijeli ono nešto CE‘.

‘U svijetu kada smo povezaniji, ali i usamljeniji no ikada, Cedevita je oduvijek bila ‘ono nešto’ što nas je povezivalo. Upravo nas je to inspiriralo da pokrenemo digitalnu platformu ‘CE svijet’. Želimo potaknuti ljude da komuniciraju jedni s drugima te boravak u digitalnom svijetu iskoristiti za jačanje odnosa, za izgradnju novih veza ili jednostavno za lijepu riječ koju možemo, i trebamo, češće uputiti jedni drugima’, objasnila je pozadinu nove kampanje Hana Rukavina, starija voditeljica razvoja robne marke, i dodala kako brendovi trebaju danas razmišljati o širem utjecaju na zajednicu u kojoj brend živi i djeluje, odnosno da im u fokusu ne smiju biti jedino prodaja i profit. Cedeviti je posebno važna izgradnja odnosa s potrošačima i osjećaj koji stvara kod njih, a ovakve aktivacije još su jedan dokaz da kompanija pomno osluškuje potrebe tržišta i svojih potrošača te kreira inovacije i postavlja trendove.

Kako platforma funkcionira?

U kafićima, restoranima i drugim HoReCa objektima, kupci mogu skenirati QR kod koji se nalazi na Cedevitinim pakiranjima ili jednostavno pristupiti ‘CE svijetu‘ putem web adrese ce.cedevita.com. Na platformi ih očekuje optimistična poruka koju mogu podijeliti s obitelji, prijateljima, kolegama ili voljenom osobom, uljepšavajući im dan.
Cedevita potiče širenje pozitivnosti, pa sudionici platforme mogu osvojiti bodove koji se prikazuju na njihovom osobnom profilu. Što više dijele, brže se penju na ljestvici ‘Cedevita Optimista’. Kako bi dodatno potaknuli ovaj val pozitivnosti, Cedevitin tim pripremio je nagradnu igru s čak 500 privlačnih nagrada.

‘CE svijet je više od jedne aktivacije ili nagradne igre. Između ostalog, namijenjena je i interakciji potrošača s brendom kroz pitalicu ‘Cedevita te pita’ u svrhu dobivanja direktne povratne informacije od strane potrošača. Sve ove, i brojne druge zabavne aktivacije, odsad su objedinjene u ‘CE svijet’ digitalnoj platformi’, dodala je Rukavina.

Fotografije: Press, Unsplash

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime