Utorak, 28 ožujka, 2023

Živio život: Poznata najzvučnija imena 14. Weekend Media Festivala

Pod sloganom 'Živio život' od 23. do 26. rujna na već tradicionalnom mjestu - u staroj Tvornici duhana u Rovinju, uz samu rovinjsku rivu, održat će se 14. Weekend Media Festival, a organizatori najavljuju bogat program, renomirane predavače i- po tradiciji - najbolju zabavu

Najočekivaniji događaj u godini, 14. Weekend Media Festivala, mjesto susreta vodećih medijskih, marketinških i komunikacijskih stručnjaka – ove će se godine održati pod sloganom Živio život od 23. do 26. rujna na već tradicionalnom mjestu – u staroj Tvornici duhana u Rovinju, uz samu rovinjsku rivu. 



“Nakon godinu dana pauze svi smo jedva dočekali da se ponovno okupimo na 14. izdanju Weekend Media Festivala. Rovinj će opet biti središte dobre komunikacije, druženja i  zabave. Posjetiteljima ovogodišnjeg WMF-a pripremili smo iznimno bogat program s nizom atraktivnih i korisnih tema koje povezuju trendove i fenomene u medijima, marketingu i odnosima s javnošću, poduzetništvu, kreativnoj industriji, ali i društvu općenito. Vodili smo računa o interesima naših sudionika, nastojimo kao i prethodnih godina predvidjeti neke trendove i dati smjernice za suočavanje s njima, istodobno razbijamo i tabue, spajamo nespojivo i obećavamo dobru zabavu”, otkrio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala na današnjoj konferenciji za novinare u Rougemarin Parku.

Nastupi Slavoja Žižeka, Manfreda Spitzera, Gorana Bogdana…

Među mnogobrojnim panelima, predavanjima i raspravama, ovogodišnje izdanje Weekend Media Festivala, posebno bismo istaknuli nastup najpoznatijeg svjetskog filozofa Slavoja Žižeka te predavanje njemačkog psihijatra Manfreda Spitzera, autora bestellera  ‘Epidemija pametnih telefona’, ‘Usamljenost’ i ‘Digitalna demencija’, koji na popularan način problematizira utjecaj tehnologije na život suvremenog čovjeka. Sigurno će veliki interes izazvati i dolazak Gorana Bogdana, trenutno najveće regionalne glumačke zvijezde mlađe generacije. 

Nevena Rendeli, Božo Skoko, Kristina Miljavac, Tomo Ricov, Boris Kovaček i Mario Petrović

“Weekend Media Festival postao je jedinstven brend među regionalnim događanjima, koji na atraktivan način umrežava stručnjake i profesionalce iz nekoliko različitih profesija koje povezuje tržišno komuniciranje. WMF educira, inspirira, otkriva novosti u branši, pokreće poslove i nameće trendove, pa je postao nezaobilazan medijski, gospodarski i društveni događaj. Njegova tradicija, s jedne strane, a burne promjene u tehnologiji, medijima, društvu i tržištu, kojima svakodnevno svjedočimo – s druge strane, obvezuju nas da budemo korak ispred te, zajedno s našim gostima, pružimo širu sliku, informiramo iz prve ruke te ponudimo konkretna rješenja“, izjavio je prof. dr. sc. Božo Skoko iz Millenium promocije, agencije partnera u organizaciji ovogodišnjeg izdanja festivala.

O influencerima, renesansi PR-a, umjetnoj inteligenciji, revoluciji gaminga…

Ricov i Skoko su dodali kako će se, među ostalim, govoriti i o influencerima, renesansi PR-a, umjetnoj inteligenciji, revoluciji gaminga, ulozi festivala u brendiranju destinacija, komercijalizaciji književnosti, naplati print sadržaja, revoluciji videa, sportu kao reality showu, javnoj diplomaciji, eksploziji serija u regiji, medijskim preferencijama novih generacija, radiju budućnosti i drugim zanimljivim temama. 
“Postoji posebna veza između Weekend Media Festivala i Adrisa. Ponosni smo generalni pokrovitelj i domaćin od prvog izdanja. Dugovječnost i uspjeh WMF-a rezultat je zajedničke vizije, jedinstvenog koncepta i prekrasne lokacije ali i napora koje smo ulagali kroz godine. Festival je rastao, program je kroz godine bio sve bogatiji, teme sve provokativnije… Paralelno, Adris je u posljednjih petnaestak godina u turizam investirao gotovo 10 milijardi kuna i Rovinj preoblikovao u elitnu turističku destinaciju ali i prepoznatljivu event destinaciju. Tome je nemjerljivo pridonio i WMF“, kazala je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe.

Uvjet za ulazak na Weekend Media Festival

Weekend je poznat, uz vrhunske rasprave stručnjaka iz raznih područja, i po najboljim tulumima na nekoliko različitih lokacija, koji ni ove godine neće izostati. 

Uvjet za ulazak na Weekend Media Festival je EU digitalna COVID potvrda koju mogu dobiti cijepljenje osobe, osobe koje su preboljele Covid-19 u posljednjih 180 dana ili osobe koje imaju negativan test. Antigenski, tzv. brzi test bit će moguće obaviti na samom ulazu u prostor stare Tvornice duhana.

Pročitajte još...

Tko je hrabra Clarissa Ward – dopisnica CNN-a iz Kabula o kojoj priča cijeli svijet?

Neustrašiva reporteka ne samo da je jedna od rijetkih žena koje imaju hrabrosti izaći na ulice Kabula, nego i od tamo svaki dan izvještava za CNN pred očima talibana, što je riskantno čak i njezinim muškim kolegama. U Londonu je nestrpljivo čekaju suprug i dva sina, od koji mlađi ima tek godinu dana

Odvjetnica Vanja Jurić: Suci nisu dovoljno educirani o zaštiti medijskih sloboda

S jednom od najboljih domaćih odvjetnica iz područja medijskog prava, koju je nedavno Europska komisija imenovala članicom Stručne skupine Europske komisije za SLAPP (Strategic Lawsuits Against Public Participation) tužbe - neutemeljene ili pretjerane tužbe protiv onih koji postavljaju pitanja javnog interesa - razgovaramo o stanju u hrvatskom pravosuđu i slobodi medija

Krešimir Sočković: Puno političara misli da je jezik ulice primjeren javnom govoru

Komunikacijski stručnjak uoči izbora govori o komunikacijskoj industriji, javnim nastupima i diskursu u domaćim medijima te o tome što naša aktualna politička scena u tome kontekstu trenutačno nudi

Pop Cooltura: Želim biti Boro Dežulović

Mitskog lika čiji je tok misli zabavan, a stilistika intrigantna. Koji je svoje splitske geto korijene poput modernog filozofa produžio na kuženje kako je samo uz zajebanciju moguće preživjeti ovaj kaos i ovu balaševićevsku crticu koju optimisti zovu životom

Povezano

IN MEMORIAM: Žare Batinović: Najzaposleniji spotovski redatelj na hrvatskoj glazbenoj sceni

Gotovo da nije bilo glazbenog imena iz Splita, a potom i šire kojima Žare nije odradio barem jednu ekranizaciju singlova u formi video spota

No Bra Day: Je li napokon vrijeme da grudnjaku zauvijek kažemo – ne?

Bilo da ste zagovornica nošenja grudnjaka ili ne, važno je da znate da su obje odluke osobni izbor i ne čine vas manje ili više ženstvenom i samostalnom. No, preventivni godišnji pregled grudi svima je obavezan

Tri godine nakon zagrebačkog potresa obnova i dalje stoji na mjestu

Od 2020. i potresa do danas, došlo je do rasta troškova građevinskih radova i materijala kao ključnih sastavnica za obnovu i gradnju od preko 40% čime smo, uslijed nečinjenja javnog sektora u proteklom periodu – doslovno izgubili više od 40% sredstava za obnovu

Velike promjene: Pluton ulazi u Vodenjak i tamo će biti 20 godina!

Suočeni s monumentalnim promjenama, naši dugi i sumorni povijesni zapisi pokazuju nam da mi, na kraju, uvijek preživimo, unatoč (ili zbog) promjena koje nam prijete

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime