Subota, 23 ožujka, 2024

Instagram i Facebook uvode plaćanje verifikacije, ali čemu ona uopće služi?

verifikacija na Instagramu nije loša stavka ako želite napredovati na mreži. Na vama je hoćete li se odlučiti za ovu kupovinu. Znamo da vam još jedna godišnja pretplata, naročito u vrijeme recesije nije potrebna

Odmah nakon Twittera koji je pokrenuo shemu mjesečne naplate, prema kojoj se prijavljenima daje plava kvačica za potvrdu, Meta je najavila da će Instagram i Facebook pokrenuti nešto slično i tako “pomoći kreatorima u usponu”. Shema će se u početku uvesti na Novom Zelandu i Australiji, a koštat će 19,99 USD na webu ili 24,99 USD na iOS-u i Androidu.



Meta je također objasnila da postoji nekoliko uvjeta za pridruživanje shemi pretplate, uključujući obavezu o imanju najmanje 18 godina, povijest objavljivanja na Instagramu ili Facebooku i službenu osobnu iskaznicu koja odgovara nazivu profila i fotografiji računa. Dodano je da će pretplata također “uključivati proaktivno praćenje lažnog predstavljanja računa”. Meta je također potvrdila da se neće raditi nikakve promjene na računima koji su već verificirani s plavom kvačicom.

Što uopće znači plava kvačica?

I za brendove i za influencere, verifikacija na Instagramu podiže stvari na višu razinu. Umjesto da se stopite s masom, isticat ćete se u svojoj industriji. Možda već imate gomilu pratitelja koji vam pružaju podršku, ali Instagram plava kvačica daje do znanja da ste vrijedni praćenja. Uostalom, ljudi vole pratiti ono što drugi ljudi prate. Ako je vaš profil privlačan i legitiman, novi sljedbenici će hrliti na vaš profil.

Međutim, verifikacija nije dobra samo za razvoj brenda i dobivanje novih pratitelja, već se s verifikacijom dobiva pristup novim značajkama prije nego što one postanu dostupne široj javnosti, što olakšava napredovanje. Na primjer, verificirani profili dobili su pristup značajci “swipe up” koja korisnicima omogućuje povezivanje web stranica sa svojih Instagram priča, a to se moglo imati samo u slučaju da imate preko 10.000 sljedbenika. U biti, zahvaljujući kvačici ćete prvi dobiti pristup brojnim značajkama i možete ih usavršiti prije nego što to bilo tko drugi može… i koristiti ih za stvaranje posebno dobrog sadržaja.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Tamara Kalinic (@tamara)

Je li vrijedno trošenja novaca?

Još jedna prednost, posebno za influencere, jest da vas nitko ne može imitirati. Pa, mogli bi — ali bilo bi jasno da su drugi profili lažni. Bilo da ste influencer ili poznata osoba, lažni profili koji se predstavljaju kao vi mogu napraviti veliku štetu. Ne samo da Instagram potvrda stavlja lijepu plavu kvačicu pored vašeg korisničkog imena na vašem profilu, već se pojavljuje i pored vašeg korisničkog imena na svim komentarima koje ostavite. To znači da, gdje god se nalazite u aplikaciji, ljudi mogu biti sigurni da ste ono za što se predstavljate.

Uz provjeru Instagrama, možete jasno dati do znanja da ste vi ta osoba iza ekrana i da su svi ostali profili prevaranti. Sve u svemu, verifikacija na Instagramu nije loša stavka ako želite napredovati na mreži. Na vama je hoćete li se odlučiti za ovu kupovinu. Znamo da vam još jedna godišnja pretplata, naročito u vrijeme recesije nije potrebna. Ovo je odluka koja je veoma osobna, a ovisi o vašim preferencijama. Prednosti su uistinu mnoge, ali kvačica ne garantira uspjeh.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime