Bez obzira na to objavljujete li duboku, mračnu tajnu u svojoj priči o bliskim prijateljima ili lagano pokrećete svoju javnu priču, postoji dobra šansa da ste već prije pregledavali svoje Instagram priče. Možda želiš vidjeti je li tvoja simpatija vidjela tvoj najnoviji slatki selfie ili želiš vidjeti koji nasumični poznanici iz srednje škole još uvijek tapkaju po tvojim memovima ili možda samo pregledavaš iz čiste dosade. Bez obzira na razlog za listanje vaših Instagram priča gledatelja, mogli biste biti zbunjeni što određuje redoslijed gledatelja vaših priča.
Redoslijed gledatelja vaših Instagram priča može se činiti potpuno nasumičnim. Ako pokušavate upotrijebiti svoje gledatelje priča da vidite koliko je nedavno određena osoba pogledala vašu priču, možda ćete trebati potvrdu o tome kako se određuje redoslijed gledatelja vaših priča.
Što znači redoslijed gledatelja Instagram Storyja?
Prema Status Brewu, gledatelji Instagram priča nisu navedeni kronološki. Možda ste ovo već sastavili ako ste rano provjerili gledatelje svoje priče, a zatim provjerili kasnije da vidite izvorne gledatelje razbacane po popisu.
Dakle, kako su poredani gledatelji priča? Pa, kao što je rima i razlog za mnoge misterije društvenih medija, čini se da se sve svodi na algoritam Instagrama. Instagram namjerno drži svoje algoritme prilično obavijenim velom tajne. Međutim, na temelju osobnog testiranja redoslijeda gledatelja priče, čini se da postoji nekoliko vjerojatnih uzroka iza redoslijeda kojim se gledatelji pojavljuju.
Kako se prikazuju gledatelji vaših priča?
Naravno, čini se da Instagram stavlja one koji su lajkali vašu priču na vrh liste. Dakle, vjerojatno ćete vidjeti redove korisničkih imena s crvenim srcima pokraj njih na vrhu kako biste pokazali kome se vaša priča svidjela.
Što se tiče ostatka popisa, čini se da algoritam funkcionira slično načinu na koji se priče prikazuju na vrhu vašeg feeda. Obično se čini da su računi s kojima najviše komunicirate prvi navedeni u feedu vaših priča. Čini se da je ovo donekle isto za gledatelje priča, što znači da se računi s kojima najviše angažirate prikazuju prema vrhu. Taj se angažman može mjeriti prema računima s kojih vam se fotografije najčešće sviđaju ili DM-u. Međutim, čini se da to nije uvijek slučaj, jer se nekoliko nasumičnih gledatelja vjerojatno s vremena na vrijeme pojavi na vrhu vašeg popisa.
Čini se da popis gledatelja priča također smješta račune koje ne pratite prema dnu. Što se tiče bilo koje vrste kronološkog redoslijeda gledanja, malo je dokaza koji pokazuju utječe li redoslijed kojim ljudi gledaju priču na redoslijed vaše liste gledatelja. Sve u svemu, čini se da je redoslijed gledatelja Instagram priča prepušten misteriju, ali možda je to blagoslov pod maskom. U protivnom biste mogli potrošiti puno više vremena analizirajući svoje gledatelje priče nego što je potrebno.